Komunikaty PR

Posten Norge pokryje Norwegię automatami paczkowymi SwipBox Infinity

2020-12-07  |  14:30
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.05 MB )

Norweski Posten Norge porozumiał się ze SwipBox w zakresie implementacji automatów paczkowych Infinity na terenie całego kraju. Pilotaż autorskiego rozwiązania duńskiego producenta wzmocnił wśród konsumentów poczucie wygody oraz bezpieczeństwa w wymagających czasach pandemii.

Jako wiodąca firma logistyczna w Norwegii, Posten Norge poświęciła pierwszą połowę 2020 r. na analizę nowych technologii w zakresie nadawania i odbierania przesyłek kurierskich oraz dynamicznego wzrostu e-commerce, będącego efektem pandemii. Bezekranowe i bezdotykowe rozwiązanie SwipBox Infinity zostało wybrane w drodze przetargu, a wdrożenie innowacyjnych automatów poprzedzone fazą testów w stolicy kraju, Oslo.

Oceniliśmy wiele kreatywnych i wysokiej klasy rozwiązań, ale ostatecznie zdecydowaliśmy się na SwipBox Infinity. Nowatorskie narzędzie doskonale odpowiada na nasze potrzeby w zakresie wygody konsumenta końcowego, jakości obsługi oraz optymalizacji kosztów. Wspólnie będziemy tworzyć na terenie Norwegii unikalną sieć automatów obsługiwanych przez aplikację mobilną – powiedział Per Ohagen, wiceprezes wykonawczy Posten Norge.

Posten Norge jest jednym z najbardziej innowacyjnych operatorów pocztowych na świecie. Do korzystania z naszego rozwiązania norweską firmę zachęciła efektywna faza pilotażu przeprowadzona wśród mieszkańców Oslo, którzy docenili komfort, wygodę oraz intuicyjność automatów paczkowych Infinity. Wkrótce urządzenia będą dostępne w całym kraju, rozwijając portfolio usług operatora pocztowego. Nasza technologia pozwala postawić urządzenia bardzo szybko właściwie wszędzie, w lokalizacjach wcześniej niedostępnych. Dla przykładu, podczas pilotażu w Danii w ciągu nocy na terenie małego miasteczka rozstawiono kilkadziesiąt automatów – skomentował Michał Czechowski, dyrektor zarządzający SwipBox Polska.

Norweskie automaty będą funkcjonować pod marką „Pakkeboks” i będą obsługiwane za pomocą aplikacji mobilnej na smartfony, która komunikuje się z urządzeniem przez Bluetooth. SwipBox Infinity działają na baterie oraz są bardzo łatwe w montażu, ponieważ nie wymagają zewnętrznego źródła zasilania ani połączenia z Internetem. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai Biuro prasowe
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów
IT i technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje
IT i technologie Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
2025-02-10 | 15:50

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, cyfryzacja stała się nie tyle opcją, co koniecznością dla firm chcących utrzymać konkurencyjność. Jednak proces

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.