Komunikaty PR

Potężny Huawei Mate 40 Pro już dostępny w Polsce

2020-10-23  |  09:30
Biuro prasowe

Rusza sprzedaż w Polsce najnowszego flagowego smartfona Huawei Mate 40 Pro, najbardziej zaawansowanego smartfona w historii marki, z pierwszym na świecie procesorem wykonanym w 5-nanometrowym procesie technologicznym oraz z niespotykanymi możliwościami foto- i wideograficznymi. W przedsprzedaży, która startuje dziś w południe, smartfon będzie można kupić w zestawie z najnowszymi słuchawkami Huawei Freebuds Pro, pierwszymi na rynku słuchawkami bezprzewodowymi z inteligentną dynamiczną redukcją szumów.

 

Rekomendowana cena detaliczna Huawei Mate 40 Pro to 5399 PLN. Smartfon będzie dostępny w dwóch kolorach – czarnym i srebrnym. Przedsprzedaż w zestawie z Huawei Freebuds Pro potrwa od południa 23 października do 11 listopada. Regularna sprzedaż ruszy 12 listopada.

 

Oferta będzie dostępna w sklepie internetowym huawei.pl, w stacjonarnym sklepie Huawei w warszawskim centrum handlowym Westfield Arkadia, w internetowej sprzedaży sklepów Media Expert, Euro RTV AGD, X-kom i Neonet, a także w sprzedaży online w Play. Oferta oraz data rozpoczęcia przedsprzedaży i sprzedaży regularnej może różnić się w zależności od sklepu.

 

Huawei Mate 40 Pro to najnowszy flagowiec marki z procesorem Kirin 9000 5G, pierwszym i jedynym na świecie procesorem 5G wykonanym w 5-nanometrowym procesie technologicznym oraz z układem SoC z rekordowym zagęszczeniem ponad 15,3 miliarda tranzystorów. Smartfon oferuje potężną wydajność i jest przełomowy pod względem fotografii i wideografii mobilnej. Zastosowano w nim aparaty fotograficzne, w tym główny system obiektywów Ultra Vision Cine Camera w kształcie pierścienia, opracowane z myślą o tworzeniu ultraszerokokątnych filmów 4K i zdjęć – zarówno z tylnego, jak i przedniego obiektywu. O potędze aparatu fotograficznego nowego telefonu świadczy też wielkość pojedynczego piksela matrycy, która wynosi 2,44 μm oraz potężny zoom.

 

Kilka godzin po premierze, Mate 40 Pro znalazł się na pierwszym miejscu prestiżowego, niezależnego rankingu DxO Mark z określeniem dynamic range monster, i jest według autorów zestawienia najlepszym na świecie smartfonem do fotografii mobilnej. Najwyższy wynik dotyczy zarówno tylnej, jak i przedniej kamery w smartfonie. Raport DxO Mark dostępny jest tutaj: https://www.dxomark.com/huawei-mate-40-pro-camera-review-dynamic-range-monster/.

 

Informacje o dostępności w Polsce innych modeli z serii Mate 40 będą podawane na bieżąco.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Fundacja Tech To The Rescue wesprze ponad 100 organizacji Biuro prasowe
2024-04-25 | 11:30

Fundacja Tech To The Rescue wesprze ponad 100 organizacji

Akcelerator AI for Changemakers - stworzony przez Tech To The Rescue ze wsparciem AWS - pomoże organizacjom non-profit, instytucjom i firmom społecznym wykorzystać sztuczną inteligencję w
IT i technologie Forum Sektora Kosmicznego 2024 już w czerwcu
2024-04-25 | 11:00

Forum Sektora Kosmicznego 2024 już w czerwcu

Polska Strategia Kosmiczna, technologie kosmiczne w służbie bezpieczeństwa oraz współpraca z podmiotami zagranicznymi – to główne tematy czwartej edycji Forum Sektora
IT i technologie Szpitale i przychodnie chronią zdrowie, ale nie chronią PESEL-i pacjentów
2024-04-25 | 10:30

Szpitale i przychodnie chronią zdrowie, ale nie chronią PESEL-i pacjentów

Dane pacjentów zgromadzone w szpitalach oraz przychodniach cieszą się coraz większym zainteresowaniem przestępców. W latach 2019-2022 liczba cyberataków na placówki

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Konsument

Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy

Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.