PowerWalker VFI 1000 ICT IoT — zasilacz UPS, którego obsłużysz za pomocą smartfo
W ostatnich latach coraz większą popularnością cieszą się produkty z kategorii Internet of Things. Jak się okazuje, zaliczyć do nich możemy nawet zasilacze awaryjne, a PowerWalker VFI 1000 ICT IoT jest idealnym tego przykładem.
PowerWalker VFI 1000 ICT IoT to zasilacz UPS zamknięty w obudowie typu tower. Całość ma za zadanie poprawiać jakość napięcia wyjściowego i gwarantować najwyższy poziom bezpieczeństwa, a to wszystko dzięki mechanizmowi podwójnej konwersji napięcia o jednolitym współczynniku mocy. Urządzenie wyróżnia się sprawnością na poziomie 89% w trybie LINE i oferuje moc czynną 1000 W.
Główną zaletą omawianego zasilacza jest jego integracja z chmurą. Model VFI 1000 ICT IoT może być łatwo sterowalny za pomocą smartfona z każdego miejsca na świecie. Do połączenia z urządzeniem służy darmowa WinPower View (dostępna na Androida i iOS). Użytkownik ma możliwość zdalnego sprawdzania parametrów pracy zasilacza, zmieniania poszczególnych ustawień, a także przeprowadzenia szczegółowych analiz.
Zasilacz PowerWalker VFI 1000 ICT IoT wyposażony jest w trzy baterie 12V/7Ah, aczkolwiek istnieje także opcja dodatkowego wydłużenia czasu pracy dzięki kolejnym akumulatorom. UPS wyróżnia się również m.in. wielofunkcyjnym ekranem LCD i wbudowanym portem ethernetowym z protokołem Modbus TCP IP. Zakres temperatury pracy urządzenia wynosi od 0°C do 40°C, a maksymalny generowany hałas to 45 dB.
Zintegrowany z chmurą zasilacz awaryjny PowerWalker VFI 1000 ICT IoT jest już dostępny w sprzedaży, a jego ceny w polskich sklepach zaczynają się od ok. 1500 zł
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.