PowerWalker VFI 1000 LICR IoT — zaawansowany zasilacz UPS o niewielkich gabaryta
Marka PowerWalker ma w swojej ofercie wiele sprawdzonych zasilaczy awaryjnych. Najnowszy jej produkt skierowany jest dla tych, którzy wymagają nie tylko niezawodności, ale również niewielkich gabarytów i kilku zaawansowanych funkcji.
PowerWalker VFI 1000 LICR IoT to zasilacz UPS nowej generacji, który wyróżnia się opcją zdalnego monitorowania za pośrednictwem chmury. Takie zarządzanie nie tylko zwiększa dostępność i zapewnia łatwe monitorowanie parametrów SOC i SOH, ale równocześnie umożliwia szybkie rozwiązywanie problemów niezależnie od czasu i lokalizacji. Użytkownik może liczyć zatem na redukcję kosztów czy szybką analizę trendów.
Nowość od marki PowerWalker cechuje się współczynnikiem mocy wyjściowej na poziomie 1 i wydajnością energetyczną 1000 VA / 1000 W. Omawiany UPS wyposażony jest w zestaw akumulatorów poziomu 3 LFP (żelazofosforan litu lub fosforan żelaza litu – LiFePO 4) z kilkoma zaawansowanymi funkcjami BMS. Na pokładzie nie zabrakło systemu równoważenia oraz systemu ochrony ogniw.
Model VFI 1000 LICR IoT umożliwia tworzenie kopii zapasowych z maksymalnie 4 łatwo konfigurowalnymi modułami EBM. Produkt jest przy tym bardzo kompaktowy — nietypowa, acz prosta konstrukcja pozwala zaoszczędzić sporo miejsca. Ponadto istnieje szeroka gama opcjonalnych akcesoriów, takich jak zewnętrzne zestawy akumulatorów, karty do komunikacji i adapter WLAN, która może dodatkowo rozszerzyć funkcjonalność zasilacza.
Zasilacz PowerWalker VFI 1000 LICR IoT trafi do sprzedaży już niebawem. W sklepach pojawią się także modele o wydajności energetycznej 1500, 2000 i 3000 VA.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.