PowerWalker VFI 6000 AT — zasilacz UPS on-line z technologią podwójnej konwersji
PowerWalker posiada w swojej ofercie różnego rodzaju zasilacze awaryjne. Model VFI 6000 AT to kolejny z przykładów nowoczesnej ochrony dla sprzętu o znaczeniu krytycznym.
Zasilacz awaryjny PowerWalker VFI 6000 AT charakteryzuje się jednofazową pracą w trybie on-line. Model ten został wyposażony w technologię podwójnej konwersji i cechuje się szerokimi zakresami napięć wejściowych i częstotliwości. Dzięki temu powinien sprawdzić podczas pracy w niestabilnych sieciach i zapewnić odpowiednie wsparcie dla generatora. Jak deklaruje producent, mimo profesjonalnego zastosowania zasilacz powinien być łatwy w obsłudze.
PowerWalker VFI 6000 AT wyróżnia się mocą znamionową 6000 VA / 5400 W i współczynnikiem mocy na poziomie 0,9. Według specyfikacji technicznej sprawność tego produktu powinna wynosić od 90 do 92% (w zależności od wybranego trybu pracy). Całość odznacza się również czystą falą sinusoidalną na wyjściu, funkcją EPO (awaryjne wyłączanie zasilania) oraz funkcją ROO (zdalne włączanie/wyłączanie).
Zasilacz posiada m.in. slot dla zewnętrznych akumulatorów (EBM) oraz konfigurowalną ładowarkę, inteligentne gniazdo dla kart komunikacyjnych, a także wbudowany przełącznik obejścia serwisowego (MBS). Warto zwrócić również uwagę na budowę omawianego UPS-a. PowerWalker VFI 6000 AT to produkt typu Tower o wymiarach 412 x 196 x 702 mm - całość jest zatem względnie kompaktowa i łatwa do umieszczenia w trudno dostępnych miejscach.
Zasilacz PowerWalker VFI 6000 AT powinien być dostępny w sprzedaży pod koniec listopada b.r. w cenie ok. 6 859,99 zł.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.