PowerWalker VFI CPH 3/3 - trójfazowe zasilacze UPS o jednostkowym współczynniku
Możliwość pokrycia nawet 100 kW, moc czynna równa pozornej i modułowa budowa zapewniająca wysoką elastyczność. Do tego możliwość instalacji w szafach serwerowych 19” i możliwość podmiany baterii “w locie”. Tak swoje trójfazowe zasilacze VFI CPH 3/3 zachwala firma PowerWalker.
Zasilacze UPS PowerWalker VFI CPH 3/3 to modułowe, trójfazowe konstrukcje o topologii online. Tym, co je wyróżnia jest współczynnik mocy równy 1. Oznacza to, że moc pozorna (kVA) przekłada się tu na moc czynną (kW) w stosunku jeden do jednego, a więc 1 VA daje 1 W. W połączeniu ze sprawnością przekraczającą 93%, seria VFI CPH 3/3 ma sprawdzić się wszędzie tam, gdzie stawiane są najwyższe wymagania co do efektywności zasilania.
Zasilacze awaryjne PowerWalker VFI CPH 3/3 da się zainstalować, jak twierdzi producent, w prawie każdej szafie 19”. Można także zdecydować się na dedykowaną szafę rack, która posiada dotykowy 10-calowy panel LCD. Wyświetla on informacje o całym systemie i pozwala na zmianę ustawień zasilacza. Szafa daje możliwość rozszerzenia o dodatkowe zestawy baterii, z 32 do maksymalnie 40 sztuk. Moduły można wymieniać “w locie”, bez wyłączania sprzętu.
Zasilacze UPS PowerWalker VFI CPH 3/3 oferują porty USB, EPO, wyjście terminala i jeden slot rozszerzeń. Można w nim osadzić moduł SNMP i zyskać możliwość zdalnego sterowania UPS-em. Do monitorowania parametrów pracy i zarządzania sprzętem producent proponuje autorską aplikację ViewPower. Wersje dla wszystkich wiodących platform (dystrybucje Linux, MacOS, Windows) można pobrać ze strony WWW.
Zasilacze awaryjne PowerWalker VFI CPH 3/3 są już dostępne w polskich sklepach. Za model o mocy 10 kW trzeba zapłacić około 7500 zł.
Dane techniczne dla modelu PowerWalker VFI 10K CPH 3/3:
- Moc pozorna / moc czynna: 10000 VA / 10000 W;
- Praca równoległa: tak, do 10 sztuk
- Czas przełączania w tryb podtrzymania: 0 (zero) ms
- Zakres napięcia wejściowego:
- 190 - 520 VAC (3 fazy) przy obciążeniu 50%
- 305 - 478 VAC (3 fazy) przy obciążeniu 100%
- Napięcie wyjściowe: 360 / 380 / 400 / 415 VAC (3P+N)
- Zniekształcenia harmoniczne THDv - wyjściowe: do 2% (obciążenie liniowe) lub do 4% (obciążenie nieliniowe)
- Efektywność: 93,5%
- Porty komunikacyjne: wyjście terminala, EPO, USB, slot na moduły rozszerzeń
- Liczba obsługiwanych baterii: 32 - 40 x 12 V
AWS wprowadza asystenta spotkań na żywo opartego na sztucznej inteligencji
PREZENTACJA STRATEGII THORIUM SPACE
Antonio La Rosa nowym B2B Sales Lead firmy Motorola na rynku EMEA
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Regionalne
Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes
Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.
Transport
Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze
Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.
Polityka
Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii
Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.