PowerWalker VI 2000 RLP — wielofunkcjonalny zasilacz awaryjny o niewielkich gaba
UPS to właściwie podstawowe wyposażenie firm czy gospodarstw domowych, których działanie zaburzyć może choćby chwilowa przerwa w dostawie energii. Na szczęście z biegiem czasu wybór wśród cenionych zasilaczy awaryjnych jest coraz większy.
PowerWalker VI 2000 RLP to kolejny w ofercie tej marki zasilacz typu Line-Interactive odznaczający się m.in. automatycznym systemem regulacji napięcia (pełna sinusoida na gniazdach wyjściowych) i funkcjami zapewniającymi oddzielne zarządzanie każdym gniazdkiem. Jak wynika ze specyfikacji technicznej, wydajność energetyczna tego urządzenia wynosi 2000 VA / 1800 W przy współczynniku mocy wyjściowej na poziomie 0,9.
Zasilacz PowerWalker VI 2000 RLP wyróżnia się bardzo wysoką sprawnością, bowiem w trybie LINE przy pełnym obciążeniu urządzenie ma zapewniać aż 98,8% pełnej wydajności. Całość została zamknięta w niewielkiej obudowie typu Rack o wymiarach 430 x 438 x 88 mm, a zatem użytkownik jest w stanie umieścić zasilacz nawet w trudno dostępnych miejscach.
Omawiany produkt może stanowić doskonały wybór dla użytkowników ceniących sobie wygodę obsługi. Model VI 2000 RLP - podobnie jak inne warianty z tej serii - obsługuje mobilną aplikację PowerMaster umożliwiającą zdalne sterowanie czy ustawienie pracy wedle ustalonego harmonogramu. Urządzenie wyróżnia się także obrotowym ekranem LCD, portem USB z technologią HID (Human Interface Device) oraz obsługą zestawów akumulatorów Battery Pack.
Zasilacz PowerWalker VI 2000 RLP jest dostępny w polskich sklepach w cenie od ok. 2700 zł. W zestawie znajdują się specjalne uchwyty montażowe.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.