PowerWalker VI 3000 RLP — niewielki zasilacz UPS, który może uratować z opresji
PowerWalker słynie z wielu UPS-ów, których zadaniem jest podtrzymywanie zasilania w sytuacjach awaryjnych. Co ciekawe, niektóre z nich wyróżniają się nie tylko niewielkimi gabarytami, ale również bardzo wysoką sprawnością energetyczną. Model VI 3000 RLP stanowi tego idealny przykład.
PowerWalker VI 3000 RLP to zasilacz typu Line-Interactive w obudowie Rack cechujący się automatycznym regulatorem napięcia i funkcjami zarządzania gniazdkami. Wydajność energetyczna tego modelu to 3000 VA / 2700 W, natomiast współczynnik mocy wyjściowej zasilacza to 0,9. Jak deklaruje producent, sprawność zasilacza w trybie LINE (pełnego obciążenia) ma wynosić aż 98,8%.
Omawiany model charakteryzuje się całkiem kompaktową obudową o wymiarach 610 x 438 x 88 mm, co oznacza, że zasilacz można umieścić nawet w trudno dostępnych miejscach (np. pod ladą). Do innych jego cech należy zaliczyć wsparcie dla aplikacji mobilnej PowerMaster, obrotowy ekran LCD na pokładzie, port USB z technologią HID oraz obsługę łatwo wymienialnych zestawów ogniw Battery Pack.
Nie da się ukryć, że zasilacz UPS stanowi dziś niemal obowiązkowe wyposażenie wszystkich gospodarstw i przedsiębiorstw, których działanie zaburzyć może choćby krótka przerwa w dostawach prądu. PowerWalker VI 3000 RLP działa jak zapasowy akumulator, który w kryzysowej sytuacji podtrzyma działanie nawet wielu urządzeń jednocześnie.
Zasilacz PowerWalker VI 3000 RLP jest dostępny w polskich sklepach w cenie od ok. 3680 zł. W zestawie znajdują się specjalne uchwyty montażowe.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.