Premiera bezprzewodowych masażerów głowy i karku polskiej marki Inoly
Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Swoją premierę na rynku ma nowa polska marka Inoly. Pierwszymi produktami w ofercie są bezprzewodowe masażery. Ten przeznaczony do głowy posiada 14 punktów wibrujących, których działanie jest zróżnicowane pod względem intensywności oraz mocy w pięciu trybach pracy. Masażer do karku natomiast posiada funkcję terapii ciepłem, a także Urządzenia charakteryzuje wytrzymała, ale jednocześnie lekka konstrukcja i niewielki rozmiar. Właścicielem polskiej marki jest firma 4cv Mobile, dystrybutor elektroniki użytkowej.
Z analiz wynika, że w latach 2022–2027 wielkość światowego rynku sprzętu do masażu wzrośnie o 17 mld USD. Według szacunków roczny wzrost wartości rynku w 2023 roku wyniesie ponad 8 proc., a Ameryka Północna stanowi 37 proc. globalnego rynku. Okazuje się, że kluczowym czynnikiem napędzającym rozwój rynku jest stosowanie urządzeń do masażu w celu łagodzenia bólu i stresu. Na polskim rynku dostępna jest nowa marka Inoly, w której ofercie znajdują się już m.in. masażery głowy i karku.
Pięć trybów pracy
Masażer głowy Inoly to bezprzewodowe urządzenie obsługujące pięć trybów pracy – aktywny, wypoczynek, uroda, uspokajający i sen – szeroka funkcjonalność pozwala na dopasowanie rodzaju masażu do potrzeb i preferencji użytkownika. Sprzęt posiada 14 punktów masujących, które w zależności od wybranego trybu wibrują naprzemiennie i z różną częstotliwością. Za pomocą urządzenia istnieje możliwość wykonania masażu limfatycznego oraz relaksującego. Zabieg rozluźnia spięte tkanki, dzięki czemu ma funkcje relaksacyjne, pozwala rozładować stres, napięcie, a także poprawia krążenie krwi, co pozytywnie wpływa na kondycję skóry głowy.
Masażer Inoly posiada baterię o pojemności 1100 mAh, która ładowana jest przy użyciu dołączonego do zestawu kabla USB-C. Pełny cykl ładowania to ok. 3 godziny. Prosta obsługa przebiega poprzez jeden dotykowy przycisk umieszczony na szczycie urządzenia. Sprzęt automatycznie wyłącza się po 15 minutach, co pozwala na oszczędzanie baterii i wydłużenie jej żywotności.
Lekka i trwała konstrukcja
Urządzenie wykonane jest z lekkiego materiału PET. Jego konstrukcja jest jednocześnie wytrzymała, ale i na tyle elastyczna, aby dopasowywało się do kształtu głowy. Gwarantuje to, że masażer jest uniwersalny i może być stosowany przez osoby w różnym wieku i różnej sylwetce. Dodatkowo niewielkie rozmiary i mała waga urządzenia Inoly sprawiają, że jego przechowywanie i transport nie są problematyczne. Wbudowany głośnik pozwala na połączenie urządzenia za pomocą Bluetooth ze smartfonem i słuchanie podczas masażu np. muzyki relaksacyjnej.
Masażer karku z funkcją terapii ciepłem
W ofercie Inoly znajduje się także bezprzewodowy masażer karku umożliwiający dwa rodzaje masażu: wibracyjny i elektrostymulujący, a także siedem trybów pracy i aż 10 prędkości działania. Funkcja masażu na ciepło pomaga w przypadku bólu w okolicy karku oraz napięcia mięśni. Obsługa urządzenia jest intuicyjna i komfortowa dzięki wyposażeniu w duży panel sterujący, a także dołączonego do zestawu pilota. Urządzenie posiada 15-minutowy automatyczny wyłącznik. Masażer Inoly został wyposażony w akumulator o pojemności 1100 mAh, który po pełnym naładowaniu umożliwia 2 godziny pracy. Ładowanie odbywa się za pomocą dołączonego do zestawu kabla micro USB. Urządzenie wykonane jest z tworzywa sztucznego, silikonu oraz stali nierdzewnej, dzięki czemu jest lekkie i trwałe.
Masażer głowy oraz karku marki Inoly dostępne są m.in. w sieci Media Expert cenie 369 zł.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.