Premiera: Cooler Master MasterLiquid L Core — nowa seria wszechstronnych systemó
Cooler Master, firma znana z nowoczesnych i sprawdzonych rozwiązań chłodzących do PC, zaprezentowała właśnie nowe systemy All-In-One z serii MasterLiquid L Core. Są one przeznaczone nie tylko dla fanów gier czy pecetowych entuzjastów, lecz także dla zwykłych użytkowników.
Seria zestawów chłodzenia Cooler Master MasterLiquid L Core ma zapewnić niższe temperatury CPU, a także cichą i płynną pracę, niezależnie od tego czy komputer służy gier, wielozadaniowej pracy, czy przeglądania Internetu. Jedną z najważniejszych cech nowych produktów jest innowacyjna komora Gen S Dual, która powinna zwiększać przepływ i ciśnienie wody. W połączeniu ze specjalną miedzianą podstawą ma skutecznie schładzać gorące punkty. Warto wyróżnić również większą powierzchnię chłodnicy, która również ma mieć wpływ na szybsze pozbywanie się ciepła.
Zestawy Cooler Master MasterLiquid L Core będą dostępne z dwoma (240L) lub trzema (360L) fabrycznie preinstalowanymi wentylatorami ARGB. Rotory te mają zapewnić nie tylko doskonałe chłodzenie, ale także efektowne iluminacje we wnętrzu obudowy. Ponadto nowe produkty wyróżniają się wyglądem łączącym w sobie cechy klasycznego oraz nowoczesnego designu. Warto dodać, że w opakowaniu z chłodzeniem użytkownicy znajdą tubkę pasty termoprzewodzącej CryoFuze, która powinna dodatkowo przyczynić się do niższych temperatur.
Głos na temat nowych chłodzeń AiO zabrał sam dyrektor generalny Cooler Master, Jimmy Sha, który mówi: „Cieszymy się, że możemy przedstawić serię MasterLiquid L Core, najnowszy dodatek do naszej oferty urządzeń chłodzących. Nasz zespół stworzył produkt, który nie tylko dobrze działa, ale także dobrze wygląda. Jest doskonały dla graczy i fanów komputerów PC, którzy chcą, aby ich wrażenia były płynne i atrakcyjne wizualnie”.
Zestawy Cooler Master MasterLiquid L Core trafiają do sklepów w następujących cenach:
- MasterLiquid 240L Core ARGB - 419 zł
- MasterLiquid 240L Core White Edition – 419 zł
- MasterLiquid 360L Core ARGB – 549 zł
- MasterLiquid 360L Core White Edition – 549 zł

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.