Premiera: Cooler Master prezentuje obudowę Qube 500 Flatpack oraz nową serię chł
Cooler Master, popularny producent m.in. chłodzeń oraz obudów komputerowych zapowiedział właśnie produkty, które mają zmienić sposób, w jaki myślimy o komputerach PC. | |
„W trakcie całej podróży Cooler Master konsekwentnie wprowadzaliśmy innowacje i podnosiliśmy jakość doświadczeń użytkowników” – mówi Jimmy Sha, dyrektor generalny Cooler Master. „Qube 500 i MasterLiquid Atmos ukazują naszą nieśmiertelną pasję w rewolucjonizowaniu pecetów. To nie tylko produkty; to przedłużenie naszego zaangażowania we wzmacnianie naszej społeczności zainteresowanej budowaniem komputerów i przeżywaniem przygód w grach”. | |
| |
Cooler Master Qube 500 Flatpack to obudowa o nietypowej konstrukcji. Produkt zawiera panele modułowe, które mają uprościć i usprawnić proces składania własnego komputera. Dzięki temu każdy użytkownik może nadać jej unikalny kształt. Pomimo niewielkich rozmiarów Qube 500 ma zapewnić kompatybilność z wieloma płytami głównymi (w tym także modelami o formacie E-ATX), chłodzeniami wodnymi i nawet największymi układami graficznymi. W sklepach mają pojawić się różne wersje kolorystyczne tej obudowy.
| |
| |
Zestawy chłodzenia MasterLiquid Atmos mają z kolei wyróżniać się fabrycznie zainstalowanymi wentylatorami SickleFlow Edge 120, dwukomorową pompą oraz konfigurowalną pokrywą 3D z podświetleniem ARGB 2. generacji. Poza tym producent obiecuje, że produkty z nowej linii będą odznaczać się cichą i wydajną pracą. | |
| |
Nowe produkty Cooler Master powinny niebawem trafić do polskich sklepów. Oto wszystkie ich warianty oraz sugerowane ceny:
|
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.