Premiera: Cooler Master prezentuje obudowę TD500 Max
Premiera: Cooler Master prezentuje obudowę TD500 Max z preinstalowanym AiO oraz zasilaczem
Cooler Master zaprezentował dziś TD500 Max, pierwszą obudowę ATX z serii Max. Stworzona z myślą o entuzjastach łączy ponadprzeciętną wydajność termiczną z przyjaznymi dla użytkownika funkcjami, stając się ciekawym wyborem w swojej kategorii.
Obudowa Cooler Master TD500 MAX wyróżnia się preinstalowanym chłodzeniem wodnym Atmos 360x38 mm ARGB Max ver. Ten zaawansowany system chłodzenia wraz z trzema wentylatorami Mobius 120P ARGB ma bez problemu poradzić sobie z najnowszymi procesorami Intel Core 14 generacji. Dodatkowo, obudowę wyposażono w złącza kablowe, które upraszczają proces budowy i pozwalają użytkownikom osiągnąć maksymalną wydajność przy minimalnym wysiłku.
Fabrycznie zamontowany zasilacz
Obok chłodzenia typu AiO w obudowie zamontowano fabrycznie zasilacz Cooler Master GXII Gold 850W ATX 3.0. Model ten został wyposażony m.in. w półmostek Active Power Factor Correction (APFC), kontroler LLC i przetwornicę DC-DC. Ponadto wyróżnia go certyfikat 80 PLUS Gold, który gwarantuje ponad 90% sprawności przy typowych obciążeniach. Jego w pełni modularną konstrukcję docenią użytkownicy, którzy mają dość komplikacji przy instalacji i cenią sobie porządek w obudowie. Zadowoleni powinni być też entuzjaści oczekujący lepszego przepływu powietrza i jak najwyższej wydajności termicznej.
Przedni panel Fine Mesh
Cooler Master TD500 MAX posiada przedni panel wykonany w technologii Fine Mesh. Jego struktura w kształcie wielokątów charakteryzuje się konturem 3D i ma za zadanie zapewnić wysoki przepływ powietrza i filtrację kurzu. Obok tego w jej wnętrzu znajdziemy trzy preinstalowane wentylatory 120 mm na przodzie i jeden z tyłu obudowy. Na dole umiejscowiono funkcjonalny schowek na dodatkowe śruby ukryty pod pokrywą zasilacza. Nie zabrakło też dwóch filtrów przeciwkurzowych zamontowanych na dole i górze konstrukcji.
Przestronne wnętrze
Konstrukcja wykonana w większości ze stali, dobrej jakości tworzyw i szkła hartowanego należy do grupy najbardziej przestronnych z segmentu midi tower. Pozwala ona na montaż płyt głównych w formacie Mini-ITX, Micro-ATX, ATX, kart graficznych o długości 380 mm oraz dwóch chłodnic wodnych o długości 360 mm i jednej 120 mm. Alternatywnie można zainstalować aktywne chłodzenie procesora o wysokości do 165 mm i do siedmiu wentylatorów o średnicy 120 mm wymuszających obieg powietrza.
Obudowa Cooler Master TD500 Max będzie dostępna w sprzedaży w kolorze Gun metal, a jej cenę ustalono na poziomie 1970 zł.

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.