Premiera Deepcool Macube 110 - prostota i nowoczesność w kompaktowej formie
Obudowa Deepcool Macube 110 ma urzekać eleganckim, minimalistycznym designem. Jednocześnie projektanci nie idą tu na funkcjonalne kompromisy i obiecują dość miejsca na długie karty graficzne i rozbudowane chłodzenia. Te ostatnie można podziwiać przez szklane, magnetyczne okno.
Deepcool Macube 110 to obudowa typu micro tower. Dostępna w kolorach białym i czarnym, od pierwszych chwil ma urzekać eleganckim, minimalistycznym designem. Dominują tu proste linie i dyskretnie wkomponowane przednie wloty powietrza. Wykonane z hartowanego szkła okno w całości zastąpiło boczną ściankę. Jego montaż i demontaż odbywa się w sposób beznarzędziowy - producent postawił tu na magnesy zamiast śrub.
Mimo nieco mniejszych gabarytów, obudowa Deepcool Macube 110 oferuje sporo przestrzeni. Entuzjaści chłodzenia powietrzem mogą zainstalować tu coolery procesora o wysokości do 165 mm. Pasować będzie np. Assassin III, który ma sobie radzić z procesorami o TDP równym 280 W. Do kompletu można dołożyć do sześciu wentylatorów o średnicy 120 mm. Fani cieczy mają z kolei miejsce na dwie chłodnice o długości do 280 mm i jedną 120 mm.
Wewnątrz obudowy Deepcool Macube 110 zmieści się karta graficzna o długości do 320 mm. W przypadku ciężkich konstrukcji z pomocą przychodzi regulowany wspornik, który jest dostępny w standardzie. W zestawie jest także klatka na dyski, której położenie można zmieniać tak, aby wygospodarować więcej miejsca na zasilacz lub przedni radiator. Samych nośników można mieć cztery i tyle samo kart rozszerzeń PCIe.
Całości dopełnia panel I/O, zlokalizowany na górnej ściance, w sąsiedztwie perforowanej maskownicy ułatwiającej obieg powietrza. Oferuje on dwa porty USB 3.0 i jeden audio typu combo. Wykonana ze stali, hartowanego szkła i tworzyw sztucznych obudowa Deepcool Macube 110 waży ponad sześć kilogramów. Do sklepów ma trafić jeszcze w tym miesiącu w cenie około 225 zł.
Dane techniczne:
- model: Macube 110, Macube 110 WH
- dostępne kolory: czarny, biały
- format: micro tower
- wymiary (W x S x G): 431 x 225 x 400 mm
- materiał: stal, hartowane szkło, ABS
- waga: 6,2 kg
- obsługiwane formaty płyt głównych: m-ATX, m-ITX
- maks. wysokość chłodzenia CPU: 165 mm
- maks. długość karty graficznej: 320
- maks. długość zasilacza: 160 mm
- liczba slotów rozszerzeń PCI-E: 4
- liczba zatok 2,5”: 2
- liczba zatok 3,5”: 2
- miejsca na dodatkowe wentylatory:
- 3 x 120 mm lub 2 x 140 mm z przodu
- 2 x 120/140 mm na górze
- 1 x 120 mm z tyłu (zainstalowany)
- możliwość instalacji chłodzenia wodnego: tak
- do 280 mm z przodu
- do 280 mm na górze
- do 120 mm z tyłu
- wyprowadzone złącza:
- 2 x USB 3.0
- 1 x audio typu combo
- dodatkowe wyposażenie:
- wspornik na ciężkie karty graficzne
- magnetyczne okno z hartowanego szkła
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych
Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.
Transport
Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów
Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.