Premiera: Genesis Helium 800 BT - głośniki 2.1 z podświetleniem ARGB
Firma Genesis oferuje szeroką gamę produktów dla graczy. Mocną stronę portfolio stanowią głośniki komputerowe z serii Helium, które właśnie doczekały się nowego flagowego reprezentanta. Mowa o modelu Helium 800 BT, który cechuje się nie tylko mocną specyfikacją, ale także efektownym podświetleniem ARGB.
Genesis Helium 800 BT to zestaw głośników 2.1 o mocy RMS 60 W, które wyróżniają się pasmem przenoszenia 100 Hz – 20 kHz. Zostały one wyposażone w funkcję Bluetooth, posiadają także wejście optyczne (Toslink) i złącze RCA. Mimo, że producent dołącza do zestawu pilot sterujący, zadbano o specjalny panel w subwooferze umożliwiający kontrolę głośności oraz basu. Głośniki otrzymały również tryb ECO, który automatycznie przełączy je w tryb czuwania, gdy nie będą używane.
Genesis Helium 800 BT przeznaczone są nie tylko dla osób wymagających dobrej jakości dźwięku, ale również dla tych, którzy chcą sprzętu wizualnie dopasowanego do komputera. Zastosowane w nich podświetlenie ARGB pozwala na kontrolę iluminacji za pomocą płyty głównej PC i jest ono kompatybilne z oprogramowaniem Polychrome RGB, Mystic Light Sync, RGB Fusion oraz AuraSync.
Głośniki Genesis Helium 800 BT mają swoją premierę 19 maja 2022 roku, a ich cena sugerowana to 499 zł.
Zdjęcia hi res do pobrania tutaj: https://www.mediafire.com/file/ueh6ue5m0535iat/G%C5%81O%C5%9ANIKI+GENESIS+HELIUM+800BT.zip/file
Dane techniczne:
- Moc RMS: 60 W (2 x 15 W + 30 W)
- Pasmo przenoszenia: 100 Hz – 20 kHz
- Komunikacja: Przewodowa / Bluetooth
- Złącza:
- Audio: RCA, minijack 3,5 mm, Toslink
- ARGB: USB, 3-pin 5 V
- Wymiary:
- Satelita: 180 x 110 x 113 mm
- Subwoofer: 255 x 250 x 235 mm
- Długość przewodu:
- Pomiędzy głośnikami: 135 cm
- Sygnałowy: 110 cm
- Zasilający: 135 cm
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty
W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.
Problemy społeczne
Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej
W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.
Zagranica
Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia
USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.