Premiera LESWIM S1 – deska do pływania z napędem elektrycznym
LESWIM S1 to pierwsza i jedyna w Polsce deska do nauki pływania dla dzieci z elektrycznym wspomaganiem. Została zaprojektowana w taki sposób, aby móc swobodnie poruszać się w wodzie, nawet jeśli nie potrafi się jeszcze pływać. Dzięki specjalnym uchwytom i możliwości włączenia napędu utrzymanie się na powierzchni jest łatwe i przyjemne. Zapewnia ona stabilność, lepszą wyporność i – przede wszystkim - poczucie bezpieczeństwa, które umożliwia skupienie się na nauce. LESWIM w naturalny sposób może więc pomóc początkującym pływakom pokonać strach i zbudować pewność siebie.
LESWIM S1, dzięki wymiennej litowej baterii, na pełnym ładowaniu działa przez 30 minut. Czas jego ładowania to jedynie 2,5 godziny. Deska jest poręczna i lekka – waży zaledwie 2,6 kg – dzięki temu można ją zabrać ze sobą wszędzie. Urządzenie jest przeznaczone dla dzieci powyżej 5 lat.
Elektryczna deska do nauki i doskonalenia pływania kosztuje 999 złotych i jest dostępna na stronie dystrybutora, firmy 4cv oraz w sieci Orange.
Tutaj możecie zobaczyć jak wygląda nauka pływania z elektryczną deską: https://www.youtube.com/watch?v=j_WP0cIAGLI
SPECYFIKACJA:
- moc silnika: 250W
- max głębokość użytkowa: 2 m
- max prędkość: 1 m/s
- akumulator – typ: wymienna bateria litowa
- akumulator – pojemność: 6000 mAh / 86.4 Wh
- masa akumulatora: 900 g
- napięcie zasilania: 14.4 V
- czas ładowania: ok. 2.5h
- ładowarka: wej.100-240V; wyj. 16.8V/2A
- wymiary: 455*369*161 mm
- masa urządzenia z baterią: 2.6 kg
- temp. pracy: 0-40 ºC
Strategiczna współpraca AWS i Deloitte
Zalman Alpha2 36 — efektowne chłodzenie typu AiO
Nowy raport Salesforce State of Service - ciekawe dane z Polski
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.