PREZENTACJA STRATEGII THORIUM SPACE
Sylwia Kuligowska
SCOPE PR
MIkołajczyka 12 lok 162
03-984 Warszawa
contact|scopepr.pl| |contact|scopepr.pl
692444406
www.scopepr.pl
UNLEASH SPACE CONNECTIVITY WITH THORIUM SPACE - PREZENTACJA OSIĄGNIĘĆ I STRATEGII SPÓŁKI
Już 21 maja w gmachu Muzeum Wojska Polskiego na warszawskiej Cytadeli, odbędzie kolejne z cyklicznych rocznych prezentacji Thorium Space S.A - lidera w dziedzinie innowacyjnych rozwiązań technologicznych komunikacji satelitarnej. Zaprezentowane zostaną zarówno osiągnięcia, jak i strategia biznesowa firmy.
Podczas planowanej prezentacji Thorium Space, zespół firmy odkryje przed zebranymi gośćmi najnowsze osiągnięcia, przedstawiając zarówno podsumowanie roczne, jak i strategię firmy na najbliższe lata. Podczas dyskusji towarzyszącej wydarzeniu, poruszone zostaną kwestie wpływu sytuacji geopolitycznej na działalność spółki.
Paweł Rymaszewski, CEO Thorium Space S.A. poprowadzi prezentację, obrazującą innowacyjne rozwiązania satelitarne i strategiczne kierunki rozwoju, dzięki którym Thorium Space plasuje się jako lider technologiczny na europejskim rynku kosmicznym. Zaprezentowane zostaną także innowacyjne produkty i usługi dedykowane dla zastosowań rządowych, gwarantujące suwerenność i autonomię w dziedzinie komunikacji satelitarnej.
- przez ostatnie lata przekonaliśmy siebie i naszych partnerów, że jesteśmy w stanie prowadzić pionierskie prace nad kosmicznymi innowacjami. Teraz, wchodzimy w najbardziej ekscytujący etap naszej historii i między innymi o tym chciałbym opowiedzieć zebranym na Thorium Day gościom – informuje Paweł Rymaszewski, CEO Thorium Space S.A.
Wydarzenie odbędzie się w szczególnym miejscu – Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie i będzie miało charakter zamknięty. To właśnie tam, w symbolicznym ujęciu łączącym przeszłość i przyszłość zaprezentowane zostaną przełomowe dla bezpieczeństwa kraju nowości technologiczne, które zapewnią nie tylko przewagę konkurencyjną, ale i umożliwią rozwój polskiego sektora kosmicznego i przemysłu obronnego.
- miejsce naszego wydarzenia to dla nas nieprzypadkowy wybór. Dla Thorium Space, historia i dziedzictwo Wojska Polskiego mają szczególne znaczenie. To symboliczne, ale i bardzo nowoczesne miejsce, które łączy przeszłość z przyszłością, będzie idealnym tłem dla prezentacji naszych najnowszych osiągnięć i produktów. Jestem przekonana, że nasze innowacyjne rozwiązania nie tylko umożliwią nam osiągnięcie przewagi konkurencyjnej, ale także przyczynią się do rozwoju polskiego sektora kosmicznego, przemysłu obronnego i bezpieczeństwa wszystkich Polaków – podsumowuje Ewa Poławska, Chief Communication & Business Development Officer Thorium Space S.A.
Do udziału w wydarzeniu i dyskusji zaproszono między innymi przedstawicieli sektora zbrojeniowego, kosmicznego, Ministerstwa Obrony Narodowej, Polskich Sił Zbrojnych, Ministerstwa Rozwoju i Technologii, biznesu oraz mediów. To wyjątkowa okazja do eksploracji najnowszych osiągnięć technologicznych oraz do nawiązania wartościowych kontaktów dynamicznie rozwijającym się w sektorze kosmicznym.
Patronat medialny nad wydarzeniem objął Space 24, Polska Zbrojna oraz Polska Agencja Kosmiczna POLSA.
# # #
Kontakt dla mediów:
Ewa Poławska, Chief Communication & Business Development Officer Thorium Space S.A.
tel. +48 789 254 610, e-mail: ewa.polawska@thoriumspace.com
lub Biuro prasowe Thorium Space S.A.
Sylwia Kuligowska, agencja SCOPE PR
tel. 692444406, e-mail: s.kuligowska@scopepr.pl
______________________________________________________________________________________________
Thorium Space S.A.:
Jesteśmy firmą z sektora zaawansowanych systemów komunikacji satelitarnej, projektującą nowatorskie rozwiązania technologiczne w zakresie konstruowania pojazdów kosmicznych i inteligentnych anten macierzowych, mających zastosowanie w branży kosmicznej i obronności. Nasze rozwiązania kierujemy do szeroko pojętego przemysłu, w którym komunikacja satelitarna odgrywa kluczowe znaczenie, a wśród kontrahentów spółki, znajdują się światowi dystrybutorzy najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych i twórcy oprogramowania obliczeniowego. Obecnie prowadzimy intensywne prace badawcze. Jesteśmy laureatem „Orła Innowacji” dziennika Rzeczpospolita w kategorii „Najlepsze rozwiązanie technologiczne – projekt”.
https://thorium.space
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.