Komunikaty PR

Profesjonalne call center dla każdej firmy – rozwiązanie Salesforce Cloud Voice

2020-08-03  |  12:37
Biuro prasowe

Salesforce ogłosił dostępność usługi Service Cloud Voice z Amazon Connect. Zapowiedziana na targach Dreamforce 2019 usługa Service Cloud Voice po raz pierwszy łączy w jedno:  telefon, kanały cyfrowe i dane CRM – wszystko z poziomu jednej konsoli. Pozwoli to firmom w prosty, szybki i wygodny sposób tworzyć własne call center, w którym każdy konsultant będzie posiadał pełnie wiedzy o kliencie, historii jego kontaktów z firmą, jego produktach czy usługach.

Największy trend w obsłudze klienta w 2020 roku? Wsparcie telefoniczne

Pandemia COVID-19 spowodowała wzrost zapotrzebowania na telefoniczną obsługę klienta. Niestety wiele firm nadal nie posiada możliwości i narzędzi, aby samodzielnie stworzyć call center na wysokim poziomie. Według najnowszych badań Salesforce - Snapshot Research klienci potrzebują kontaktu z „żywym” konsultantem, który spojrzy na ich problem indywidualnie i zareaguje w odpowiedni sposób. Co więcej, kontakt przez telefon to najczęściej wybierana forma interakcji klienta z przedsiębiorstwem dla osób z pokolenia baby boomers, natomiast generacja X, stawia call center na drugim miejscu.

Choć klienci chętnie korzystają z porady telefonicznej, to dla wielu firm sprawna obsługa tego działu w czasach COVID-19 stanowi duże wyzwanie. Istnieją przedsiębiorstwa, które borykają się z problemem braku rozwiązań i platform, umożliwiających zdalną pracę operatorów, a nawet jeśli mają taką możliwość - brak im narzędzi, które zapewniałyby wgląd w wydajność ich pracy. Ponadto, obecna sytuacja ekonomiczna spowodowana pandemią zmusiła wybrane firmy do zamknięcia zagranicznych call center lub zmniejszenia liczby godzin pracy.

Odbieraj telefony z dowolnego miejsca

Dostawcy usług powinni zapewnić stałe wsparcie telefoniczne, jednak trudno tego dokonać gdy większość firm nadal korzysta z przestarzałych metod, takich jak tradycyjne telefony stacjonarne. Rozwiązanie stanowi telefonia w chmurze, która umożliwia całodobową obsługę z każdego miejsca na świecie. Dzięki temu, operatorzy infolinii mogą odbierać połączenia za pośrednictwem laptopa, z domu, contact center – wszędzie tam gdzie się obecnie znajdują. Jedynym warunkiem jest dostęp do Wi-Fi - funkcja routingu zarządza zarówno połączeniami przychodzącymi, jak i wychodzącymi.

Zapewnienie możliwości obsługi telefonicznej spoza biura generuje kolejny problem – brak dostępu do profili klientów. Firmy nadal nie mają narzędzi, które dostarczyłyby kompleksowych informacji o dzwoniącym, takich jak poprzednie połączenia, prowadzone rozmowy na czacie lub informacje o ostatnio zakupionych produktach. Dane te są ważne z punktu widzenia operatora, który na podstawie ich analizy jest w stanie o wiele szybciej i skuteczniej rozwiązać problem interesariusza. Z pomocą przychodzi nowe rozwiązanie Salesforce – Service Cloud Voice, które operując w chmurze umożliwia kompleksową obsługę dzwoniącego.

Pozwól pracownikom skutecznie pomagać klientom

Service Cloud Voice to platforma umożliwiająca odbieranie połączeń, jak również dostęp do dodatkowych funkcji w ramach jednego urządzenia. Co więcej, narzędzie za sprawą automatyzacji dostarcza nowoczesnych rozwiązań, wgląd w dane oraz udostępnia pracownikom szkolenia i wsparcie merytoryczne oraz coaching w czasie rzeczywistym.

Firma John Hancock dzięki wykorzystaniu narzędzi Service Cloud i Amazon Connect, dokonała przejścia z telefonii stacjonarnej na w pełni zintegrowane call center oparte na chmurze. Dzięki wyposażeniu konsultantów w odpowiednie narzędzia i technologie do pracy w domu lub w biurze zapewniła pełną gotowość do pracy w obliczu globalnej pandemii. Według Tracy Kelly, AVP z Shared Services Contact Center w firmie John Hancock, inwestując w odpowiednią technologię chmury " ... sprawiono, że przejście z telefonii stacjonarnej do chmury przebiegło całkiem płynnie", powiedziała Kelly. "Nie straciliśmy żadnej produktywności. Właściwie, to znacznie ją poprawiliśmy."

Co umożliwia Salesforce Cloud Voice?

1. Dostarczanie kluczowych informacji dzięki transkrypcji połączeń w czasie rzeczywistym

Usługa Service Cloud Voice umożliwia automatyczną transkrypcję rozmowy, dzięki czemu cała dyskusja jest pokazywana w formie tekstu na ekranie konsultanta i klienta. W wyniku czego, pracownicy zamiast notować najważniejsze informacje, mogą w pełni skupić się na interakcji z drugą osobą. Rejestracja połączeń w czasie rzeczywistym, napędzana przez sztuczną inteligencję, umożliwia szybsze rozwiązywanie problemów, poprawę jakości połączenia i obsługę większej liczby klientów.

2. Prowadzenie proaktywnej obsługi i zwiększanie produktywności

Wbudowany system oparty na sztucznej inteligencji dostarcza konsultantom zautomatyzowanych narzędzi w zakresie pomocy i coachingu, które mogą okazać się przydatne w podejmowaniu kolejnych decyzji. Doradcy posiadają pełny wgląd w profil klienta, jak i dostęp do bazy wiedzy i formularzy, które mogą okazać się przydatne w rozwiązywaniu problemów. Dzięki temu agenci mogą być proaktywni, jednocześnie poprawiając zarówno indywidualną wydajność, jak i doświadczenie klienta. Dzwoniący nie słyszą już: "Proszę chwilkę poczekać, zaraz to sprawdzę."

3. Centralizacja rozmów i informacji o klientach

Niezależnie od tego, czy klient kontaktuje się za pomocą infolinii, czy też czatu wszystkie dane są w jednym miejscu, łatwo dostępne za pomocą zintegrowanego systemu CRM. Umożliwia to pracownikom szybkie wyszukiwanie informacji oraz eliminuje konieczność przełączania się między wieloma ekranami lub wstrzymywania klientów podczas wyszukiwania odpowiedzi. Posiadanie jednego, pełnego widoku na klienta pomaga konsultantom zapewnić szybszą obsługę.

4. Zwiększenie widoczności rozmów

Menedżerowie mają dostęp do rozmów z klientami w czasie rzeczywistym, dzięki czemu mogą zaoferować natychmiastową pomoc za pośrednictwem czatu. Dzięki tej możliwości przełożeni mogą stale śledzić i kontrolować pracę konsultantów. Taki kompleksowy pogląd na usługę dostarcza możliwości oceny pracowników, opartej na wynikach satysfakcji klienta (Customer Satisfaction Scores - CStat), średnim czasie obsługi (Average Handle Time - AHT) i innych kluczowych wskaźnikach wydajności (Key Performance Indicators - KPI).

Odbieraj połączenie z Service Cloud Voice

Klienci nie zamierzają zrezygnować z korzystania z telefonicznych punktów obsługi klienta, jednak zależy im na spersonalizowanym podejściu. Service Cloud Voice to rozwiązanie, które łączy w sobie wszelkie niezbędne narzędzia do wykonania szybszej i lepszej usługi.Informacje o Salesforce

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-07-19 | 09:00

Niby cała Polska żyje footballem, a jednak Polacy w czasie meczów reprezentacji

Mieszkańcy kraju nad Wisłą nadal są nieodzownymi fanami piłki nożnej. Obrazują to wyniki badania Mastercard[1], w którym aż 61% respondentów wskazało, że są najszczęśliwsi wtedy, gdy mogą oglądać swoją
IT i technologie Generatywna sztuczna inteligencja m.in. w opinii Polaków to zrządzenie losu
2024-07-17 | 08:00

Generatywna sztuczna inteligencja m.in. w opinii Polaków to zrządzenie losu

Podczas gdy eksperci przewidują znaczące pozytywne skutki gospodarcze rozwoju sztucznej inteligencji generatywnej, nastroje społeczne nie są tak optymistyczne. Allianz Trade przedstawia wyniki
IT i technologie Lena Lighting partnerem oprogramowania DIALux
2024-07-17 | 01:00

Lena Lighting partnerem oprogramowania DIALux

DIALux jest nowoczesnym narzędziem, pozwalającym na projektowanie oświetlenia. To najchętniej wybierane oprogramowanie, umożliwiające zarówno rozlokowanie pojedynczych opraw, jak i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządowe budżety będą niezależne od rządowych zmian w podatkach. Nowe przepisy mają zacząć obowiązywać od 2025 roku

Obniżenie podatków, zwłaszcza PIT-u, zubożyło w ostatnich latach budżety polskich samorządów, szczególnie dużych miast. Nowy rząd po konsultacjach z jednostkami samorządu terytorialnego przedstawił w połowie lipca projekt nowej ustawy, zgodnie z którą dochody miast, gmin, powiatów i województw miałyby się opierać na udziale w dochodzie osób mieszkających i pracujących na danym obszarze, a nie w samych podatkach od osób fizycznych i prawnych. W ten sposób zmiany w opodatkowaniu nie będą się przekładać na wysokość wpływów do lokalnych budżetów i ułatwią planowanie inwestycji.

Finanse

Investors TFI: Hossa na giełdach nie skończy się przed 2026 rokiem. Wszystko będzie zależeć od trendu na Wall Street

Polska gospodarka w tym roku urośnie o 3–4 proc. po minimalnym wzroście w 2023 roku. To powinno się przełożyć na dobre wyniki polskich spółek, czyli również ich pozytywne notowania na giełdzie. Trend może zmienić jedynie wolta na Wall Street. Na nią jednak na razie się nie zanosi. Jednak za mniej więcej półtora roku amerykańscy przedsiębiorcy zaczną odczuwać skutki wysokich stóp procentowych, nawet jeśli Fed do tego czasu zdecyduje się na ich obniżki. Wtedy nastroje inwestorów mogą się odwrócić.

Konsument

Nie tylko Zielony, ale też Niebieski Ład. UE intensyfikuje wysiłki na rzecz ochrony zasobów wodnych

Europejski Komitet Regionów wezwał niedawno tworzącą się nową Komisję Europejską do prac nad Europejska Strategią Wodną i powołania komisarza odpowiedzialnego za zasoby wodne w UE. Impulsem do planowania zmian w tym obszarze ma być Blue Deal, czyli Niebieski Ład – inicjatywa stworzona w ubiegłym roku na wzór Zielonego Ładu. Przyspieszenie działań na rzecz ochrony zasobów wodnych to zdaniem ekspertów konieczność w obliczu coraz częstszych i poważniejszych susz, powodzi i problemów z dostępem do wody pitnej. Niebieski Ład ma być istotnym elementem dostosowywania się do zmian klimatu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.