Przychody stałe IFS wzrosły o 41% r/r w III kw. narastająco od początku roku
IFS Poland
ul. M. Flisa 6
02-247 Warszawa
anna.machol|ifs.com| |anna.machol|ifs.com
+48 512 134 493
https://www.ifs.com/pl/
IFS umacnia swoją pozycję lidera rynku rozwiązań do zarządzania serwisem, odnotowując w III kw. wzrost sprzedaży licencji o 86% narastająco od początku roku
Warszawa, 22 października 2020 — IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, opublikował swoje wyniki finansowe za okres od stycznia do września 2020 r. Wyłania się z nich obraz prężnie działającego przedsiębiorstwa, które pewnie kroczy ścieżką dynamicznego rozwoju w obszarach takich jak chmura czy oprogramowanie do zarządzania serwisem.
Według prognoz zaangażowanie firmy w rozwijanie jej technologii zarządzania serwisem ma do końca roku przynieść wzrost przychodów ze sprzedaży licencji na oprogramowanie do obsługi serwisowej o ponad 100%. IFS staje się preferowanym globalnym dostawcą rozwiązań do zarządzania serwisem, czego dowodem jest niedawne pozyskanie nowych klientów, jak również udostępnienie nowych funkcji oprogramowania w ramach oferty produktów w zakresie obsługi klienta.
„Niezależnie od tego, czy dane przedsiębiorstwo produkuje sprzęt medyczny, jest operatorem dużej sieci elektroenergetycznej czy zarządza złożoną infrastrukturą, z punktu widzenia klienta o sukcesie lub porażce decyduje jakość obsługi. To właśnie wtedy wszystkie elementy łączą się w jedną całość. Przedsiębiorstwa przekształcają swoją działalność w oparciu o to założenie, a IFS pomaga im wykorzystać nadarzające się możliwości biznesowe” — powiedział Darren Roos, dyrektor generalny IFS. „Stale rozszerzamy bazę naszych klientów, którym pomagamy się rozwijać, uzyskiwać korzyści i zwiększać jakość obsługi. IFS to jedyny dostawca zintegrowanych rozwiązań, które są w stanie to zapewnić”.
Constance Minc, dyrektor finansowy IFS, dodała: „W omawianym okresie nasze przychody stałe wzrosły o ponad 40%, a przychody z rozwiązań chmurowych o prawie 60%. Poczyniliśmy ogromne postępy w tworzeniu bardziej przewidywalnych i zrównoważonych strumieni przychodów w tych niepewnych czasach. Obrazu tego dopełnia imponujący wzrost globalnych przychodów z tytułu oprogramowania o 23%, jak również znaczące wzrosty w segmencie rozwiązań do zarządzania serwisem i w regionie obu Ameryk”.
Najważniejsze wyniki finansowe i operacyjne za pierwsze trzy kwartały 2020 r.:
- Przychody netto wyniosły 5,111 mld SEK (544 mln USD), co stanowi wzrost o 12% w porównaniu z pierwszymi trzema kwartałami 2019 r.
- Przychody z tytułu licencji na oprogramowanie do zarządzania serwisem wzrosły o 86% w porównaniu z pierwszymi trzema kwartałami 2019 r.
- Przychody stałe wzrosły o 41% w porównaniu z pierwszymi trzema kwartałami 2019 r.
- Przychody z rozwiązań chmurowych wzrosły o 59% w porównaniu z pierwszymi trzema kwartałami 2019 r.
W trzecim kwartale działania IFS w poszczególnych sektorach przyniosły kolejne wymierne efekty. Nasz dział rozwiązań dla lotnictwa i obrony nie tylko pozyskał nowego klienta — producenta samolotów, firmę De Havilland Canada, lecz także sfinalizował największą w historii firmy umowę z jednym z czołowych podmiotów w tym sektorze. Z kolei w sektorze konstrukcyjno-budowlanym IFS poinformował o zawarciu umowy z francuskim przedsiębiorstwem inżynieryjnym Ginger Group dotyczącej wdrożenia w całej organizacji oprogramowania IFS obsługującego 2000 pracowników firmy w około 28 spółkach zależnych grupy.
Uwaga: dane dotyczące wzrostu przychodów w okresie styczeń-wrzesień 2020 r. w porównaniu z analogicznym okresem 2019 r. są oparte na koronach szwedzkich.
Informacje o firmie IFS
IFS opracowuje i dostarcza oprogramowanie dla przedsiębiorstw z całego świata, które zajmują się produkcją i dystrybucją wyrobów, budową i utrzymaniem majątku oraz zarządzaniem działalnością ukierunkowaną na usługi. Specjalizacja branżowa naszych pracowników i rozwiązań oraz zaangażowanie w zapewnianie korzyści każdemu z naszych klientów pozwoliły firmie IFS zdobyć pozycję cenionego lidera i najczęściej polecanego dostawcy w naszym sektorze. Nasz zespół składa się z 4000 pracowników i coraz większej sieci partnerów. Wspierają oni ponad 10 000 klientów na całym świecie w kwestionowaniu status quo i zdobywaniu przewagi nad konkurencją.
Nasze oprogramowanie dla przedsiębiorstw może pomóc Twojej firmie już dziś — więcej informacji na ten temat można znaleźć pod adresem ifs.com.
Obserwuj nas na Twitterze: @IFSPoland
Odwiedź bloga IFS poświęconego technologii, innowacji i kreatywności: blog.ifs.com
Kontakt
Anna Machol
PR for IFS in Poland
Email: anna.machol@ifs.com
Phone: +48 512 134 493

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.