Komunikaty PR

Przychody stałe IFS wzrosły o 41% r/r w III kw. narastająco od początku roku

2020-10-22  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Machol
IFS Poland

ul. M. Flisa 6
02-247 Warszawa
anna.machol|ifs.com| |anna.machol|ifs.com
+48 512 134 493
https://www.ifs.com/pl/

IFS umacnia swoją pozycję lidera rynku rozwiązań do zarządzania serwisem, odnotowując w III kw. wzrost sprzedaży licencji o 86% narastająco od początku roku

Warszawa, 22 października 2020 — IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, opublikował swoje wyniki finansowe za okres od stycznia do września 2020 r. Wyłania się z nich obraz prężnie działającego przedsiębiorstwa, które pewnie kroczy ścieżką dynamicznego rozwoju w obszarach takich jak chmura czy oprogramowanie do zarządzania serwisem.

Według prognoz zaangażowanie firmy w rozwijanie jej technologii zarządzania serwisem ma do końca roku przynieść wzrost przychodów ze sprzedaży licencji na oprogramowanie do obsługi serwisowej o ponad 100%. IFS staje się preferowanym globalnym dostawcą rozwiązań do zarządzania serwisem, czego dowodem jest niedawne pozyskanie nowych klientów, jak również udostępnienie nowych funkcji oprogramowania w ramach oferty produktów w zakresie obsługi klienta.

„Niezależnie od tego, czy dane przedsiębiorstwo produkuje sprzęt medyczny, jest operatorem dużej sieci elektroenergetycznej czy zarządza złożoną infrastrukturą, z punktu widzenia klienta o sukcesie lub porażce decyduje jakość obsługi. To właśnie wtedy wszystkie elementy łączą się w jedną całość. Przedsiębiorstwa przekształcają swoją działalność w oparciu o to założenie, a IFS pomaga im wykorzystać nadarzające się możliwości biznesowe” — powiedział Darren Roos, dyrektor generalny IFS. „Stale rozszerzamy bazę naszych klientów, którym pomagamy się rozwijać, uzyskiwać korzyści i zwiększać jakość obsługi. IFS to jedyny dostawca zintegrowanych rozwiązań, które są w stanie to zapewnić”.

Constance Minc, dyrektor finansowy IFS, dodała: „W omawianym okresie nasze przychody stałe wzrosły o ponad 40%, a przychody z rozwiązań chmurowych o prawie 60%. Poczyniliśmy ogromne postępy w tworzeniu bardziej przewidywalnych i zrównoważonych strumieni przychodów w tych niepewnych czasach. Obrazu tego dopełnia imponujący wzrost globalnych przychodów z tytułu oprogramowania o 23%, jak również znaczące wzrosty w segmencie rozwiązań do zarządzania serwisem i w regionie obu Ameryk”.

Najważniejsze wyniki finansowe i operacyjne za pierwsze trzy kwartały 2020 r.:

  • Przychody netto wyniosły 5,111 mld SEK (544 mln USD), co stanowi wzrost o 12% w porównaniu z pierwszymi trzema kwartałami 2019 r.
  • Przychody z tytułu licencji na oprogramowanie do zarządzania serwisem wzrosły o 86% w porównaniu z pierwszymi trzema kwartałami 2019 r.
  • Przychody stałe wzrosły o 41% w porównaniu z pierwszymi trzema kwartałami 2019 r.
  • Przychody z rozwiązań chmurowych wzrosły o 59% w porównaniu z pierwszymi trzema kwartałami 2019 r.

 

W trzecim kwartale działania IFS w poszczególnych sektorach przyniosły kolejne wymierne efekty. Nasz dział rozwiązań dla lotnictwa i obrony nie tylko pozyskał nowego klienta — producenta samolotów, firmę De Havilland Canada, lecz także sfinalizował największą w historii firmy umowę z jednym z czołowych podmiotów w tym sektorze. Z kolei w sektorze konstrukcyjno-budowlanym IFS poinformował o zawarciu umowy z francuskim przedsiębiorstwem inżynieryjnym Ginger Group dotyczącej wdrożenia w całej organizacji oprogramowania IFS obsługującego 2000 pracowników firmy w około 28 spółkach zależnych grupy.

Uwaga: dane dotyczące wzrostu przychodów w okresie styczeń-wrzesień 2020 r. w porównaniu z analogicznym okresem 2019 r. są oparte na koronach szwedzkich.

Informacje o firmie IFS

IFS opracowuje i dostarcza oprogramowanie dla przedsiębiorstw z całego świata, które zajmują się produkcją i dystrybucją wyrobów, budową i utrzymaniem majątku oraz zarządzaniem działalnością ukierunkowaną na usługi. Specjalizacja branżowa naszych pracowników i rozwiązań oraz zaangażowanie w zapewnianie korzyści każdemu z naszych klientów pozwoliły firmie IFS zdobyć pozycję cenionego lidera i najczęściej polecanego dostawcy w naszym sektorze. Nasz zespół składa się z 4000 pracowników i coraz większej sieci partnerów. Wspierają oni ponad 10 000 klientów na całym świecie w kwestionowaniu status quo i zdobywaniu przewagi nad konkurencją.
Nasze oprogramowanie dla przedsiębiorstw może pomóc Twojej firmie już dziś — więcej informacji na ten temat można znaleźć pod adresem ifs.com.

Obserwuj nas na Twitterze: @IFSPoland

Odwiedź bloga IFS poświęconego technologii, innowacji i kreatywności: blog.ifs.com

Kontakt
Anna Machol
PR for IFS in Poland
Email: anna.machol@ifs.com
Phone: +48 512 134 493
 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: IFS Poland
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai Biuro prasowe
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów
IT i technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje
IT i technologie Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
2025-02-10 | 15:50

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, cyfryzacja stała się nie tyle opcją, co koniecznością dla firm chcących utrzymać konkurencyjność. Jednak proces

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.