Rankomat.pl ułatwia zakup ubezpieczenia komunikacyjnego
Multiporównywarka ubezpieczeń rankomat.pl zoptymalizowała swój kalkulator polis komunikacyjnych. Teraz klienci, bez konieczności odpowiadania na skomplikowane i trudne pytania, otrzymają łatwy dostęp do najkorzystniejszych cenowo ofert polis OC i AC. Wystarczy, że podadzą zaledwie kilka kluczowych danych w tym np. numer rejestracyjny pojazdu właściciela.
Wprowadzona przez rankomat.pl innowacja to pierwsze tego typu rozwiązanie na rynku porównywarek ubezpieczeniowych w Polsce. Zapewnia klientom łatwy i szybki dostęp do pełnej oferty polis OC i autocasco, eliminując konieczność wypełniania długich formularzy ze skomplikowanymi pytaniami. Usprawnienie to było możliwe dzięki bliskiej współpracy technologicznej między mulitporównywarką i kilkunastoma towarzystwami ubezpieczeniowymi oferującymi za jej pośrednictwem polisy komunikacyjne.
- Zakup ubezpieczenia OC czy autocasco kojarzy się z koniecznością wypełniania długich, skomplikowanych formularzy pełnych trudnych pytań. Obawę może budzić fakt, że niepoprawnie czy nieprecyzyjnie udzielone odpowiedzi spowodują wyliczenie składki ubezpieczeniowej, która nie będzie chroniła w odpowiedni sposób w przypadku szkody. Rankomat.pl ułatwił wybór optymalnej polisy komunikacyjnej w najlepszej dostępnej cenie. Dzięki ograniczeniu liczby pytań do najbardziej niezbędnych proces zakupu ubezpieczenie jest prostszy, bezpieczniejszy i wygodniejszy dla klientów, a przede wszystkim daje im poczucie bezpieczeństwa – mówi Łukasz Janda, CPO rankomat.pl.
Nowy, łatwy sposób zakupu OC i AC jest dostępny na stronie rankomat.pl. Korzystają z niego również doradcy porównywarki, z którymi można skontaktować się telefonicznie. Dzięki temu klienci, którzy cenią możliwość bezpośredniej rozmowy, mają możliwość otrzymania wsparcia ze strony ekspertów porównywarki. Obecnie w rankomat.pl pracuje prawie 200 doradców ubezpieczeniowych, którzy pomagają klientom w wyborze najlepszych polis.
O nowym rozwiązaniu dla klientów marka będzie informowała w kampanii marketingowej pod hasłem „Tak się teraz kupuje OC”.
- To nowa jakość na rynku ubezpieczeniowym. Dzięki naszemu rozwiązaniu klienci w bezpieczny i wygodny sposób porównają ze sobą dziesiątki ofert, wybierając dla siebie najlepiej dopasowaną polisę. To wszystko odbędzie się bez konieczności znajomości pełnej historii swoich ubezpieczeń czy podawania skomplikowanych danych. Udzielanie odpowiedzi na większość pytań bierze bowiem na siebie rankomat.pl, ułatwiając tym cały proces – mówi Michał Gołota, Brand Manager rankomat.pl.
Od ponad 15 lat rankomat.pl pomaga w wygodnym i bezpiecznym zakupie najlepszych ubezpieczeń i produktów finansowych. Ze wsparcia multiporównywarki skorzystało już ponad 2 mln klientów, którzy łącznie zaoszczędzili blisko 1 mld zł. Rankomat.pl to pierwsza i największa na polskim rynku firma, który oferuje możliwość bezstronnego porównania ofert ponad 30 marek ubezpieczeniowych i 25 bankowych. Użytkownik serwisu może wybrać dopasowany do swoich potrzeb produkt samodzielnie lub z telefonicznym wsparciem jednego z 200 doradców, pracujących z rankomat.pl.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.