Komunikaty PR

Rankomat.pl ułatwia zakup ubezpieczenia komunikacyjnego

2024-03-07  |  01:00
Biuro prasowe

Multiporównywarka ubezpieczeń rankomat.pl zoptymalizowała swój kalkulator polis komunikacyjnych. Teraz klienci, bez konieczności odpowiadania na skomplikowane i trudne pytania, otrzymają łatwy dostęp do najkorzystniejszych cenowo ofert polis OC i AC. Wystarczy, że podadzą zaledwie kilka kluczowych danych w tym np. numer rejestracyjny pojazdu właściciela.

 

Wprowadzona przez rankomat.pl innowacja to pierwsze tego typu rozwiązanie na rynku porównywarek ubezpieczeniowych w Polsce. Zapewnia klientom łatwy i szybki dostęp do pełnej oferty polis OC i autocasco, eliminując konieczność wypełniania długich formularzy ze skomplikowanymi pytaniami. Usprawnienie to było możliwe dzięki bliskiej współpracy technologicznej między mulitporównywarką i kilkunastoma towarzystwami ubezpieczeniowymi oferującymi za jej pośrednictwem polisy komunikacyjne.

- Zakup ubezpieczenia OC czy autocasco kojarzy się z koniecznością wypełniania długich, skomplikowanych formularzy pełnych trudnych pytań. Obawę może budzić fakt, że niepoprawnie czy nieprecyzyjnie udzielone odpowiedzi spowodują wyliczenie składki ubezpieczeniowej, która nie będzie chroniła w odpowiedni sposób w przypadku szkody. Rankomat.pl ułatwił wybór optymalnej polisy komunikacyjnej w najlepszej dostępnej cenie. Dzięki ograniczeniu liczby pytań do najbardziej niezbędnych proces zakupu ubezpieczenie jest prostszy, bezpieczniejszy i wygodniejszy dla klientów, a przede wszystkim daje im poczucie bezpieczeństwa – mówi Łukasz Janda, CPO rankomat.pl.

Nowy, łatwy sposób zakupu OC i AC jest dostępny na stronie rankomat.pl. Korzystają z niego również doradcy porównywarki, z którymi można skontaktować się telefonicznie. Dzięki temu klienci, którzy cenią możliwość bezpośredniej rozmowy, mają możliwość otrzymania wsparcia ze strony ekspertów porównywarki. Obecnie w rankomat.pl pracuje prawie 200 doradców ubezpieczeniowych, którzy pomagają klientom w wyborze najlepszych polis.

O nowym rozwiązaniu dla klientów marka będzie informowała w kampanii marketingowej pod hasłem „Tak się teraz kupuje OC”.

- To nowa jakość na rynku ubezpieczeniowym. Dzięki naszemu rozwiązaniu klienci w bezpieczny i wygodny sposób porównają ze sobą dziesiątki ofert, wybierając dla siebie najlepiej dopasowaną polisę. To wszystko odbędzie się bez konieczności znajomości pełnej historii swoich ubezpieczeń czy podawania skomplikowanych danych. Udzielanie odpowiedzi na większość pytań  bierze bowiem na siebie rankomat.pl,  ułatwiając tym cały proces – mówi Michał Gołota, Brand Manager rankomat.pl.  

 

Od ponad 15 lat rankomat.pl pomaga w wygodnym i bezpiecznym zakupie najlepszych ubezpieczeń i produktów finansowych. Ze wsparcia multiporównywarki skorzystało już ponad 2 mln klientów, którzy łącznie zaoszczędzili blisko 1 mld zł. Rankomat.pl to pierwsza i największa na polskim rynku firma, który oferuje możliwość bezstronnego porównania ofert ponad 30 marek ubezpieczeniowych i 25 bankowych. Użytkownik serwisu może wybrać dopasowany do swoich potrzeb produkt samodzielnie lub z telefonicznym wsparciem jednego z 200 doradców, pracujących z rankomat.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.