Komunikaty PR

Raport IDC MarketScape. HP liderem wśród firm technologicznych

2020-09-28  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania info_pras ( 0.55 MB )

Firma HP została wyróżniona za swoje zróżnicowane portfolio oraz przełomowe innowacje, takie jak druk 3D czy mikrofluidyka.

Firma HP Inc. uplasowała się na pozycji lidera w rankingu IDC MarketScape: Worldwide Print Transformation 2020 Vendor Assessment (dokument nr #US45354420, z sierpnia 2020 r.). W raporcie wyróżniono strategię HP, która ma na celu rozwój i transformację branży drukarskiej.  Jej zadaniem jest przede wszystkim wykorzystanie zmieniających się trendów rynkowych, nowatorskich możliwości drukowania i obliczeń komputerowych oraz maksymalizacja innowacji, za którą od ponad 50 lat stoją laboratoria HP Labs.

Według danych z raportu: HP jest jedną z nielicznych firm, która może pochwalić się wyjątkową pozycją jako dostawca zarówno komputerów osobistych / laptopów / systemów współpracy, jak i systemów drukowania współistniejących w ramach jednej organizacji. W dziedzinie druku HP Inc. kieruje swoją ofertę do klientów ze zróżnicowanych obszarów  od domu po produkcję,  a wszystko to dzięki szerokiemu i wszechstronnemu portfolio. Ponadto, aby pomóc klientom wdrożyć niezbędne innowacje, jednocześnie przyczyniając się do wspólnej walki ze skutkami COVID-19[1], HP wykorzystuje nowe technologie, takie jak druk 3D i mikrofluidyka.

HP celowo pozycjonuje się jako dostawca usług IT, zachęcając swoich klientów do korzystania ze wszystkich możliwości, jakie ma do zaoferowania HP Inc.

Rynek tradycyjnych rozważań do drukowania w środowisku biurowym musi ewoluować, wraz z rozwojem technologii i zmieniającym się światem – komentuje Tuan Tran, prezes HP ds. Imaging, Printing and Solutions Business – HP posiada wizję przyszłości i od wielu lat prowadzi strategią upraszczania, automatyzacji i wprowadzania innowacji w celu zapewnienia klientom jak najlepszych rozwiązań i optymalnych wyników. Ponadto, jako firma działająca na wielu obszarach jednocześnie, jesteśmy w stanie pomagać konsumentom i organizacjom każdej wielkości w tworzeniu, łączeniu się i działaniu na światowym poziomie.

W raporcie stwierdzono ponadto, że HP Inc. posiada kilka mocnych stron, dzięki którym jest w stanie stymulować transformację na rynku druku. Począwszy od szerokiej gamy rozwiązań dla rynku domowego, biurowego i produkcyjnego, poprzez przeznaczanie znacznej części funduszy na badania i rozwój. Wszystko to po, aby zapewnić ciągłe innowacje w zakresie technologii oraz utrzymać modele dostaw powszechnie obowiązujące wśród szerszej społeczności IT. Firma stale poszerza swoje portfolio o nowe usługi, rozwiązania w zakresie wydajności pracy, zarządzanie drukowaniem, rozwiązanie oparte na chmurze. Dalszy rozwój dzięki integratorom systemów zapewni dodatkowe możliwości cyfrowej transformacji. Wreszcie, zaangażowanie firmy w metodologię zrównoważonego rozwoju nadal zdobywa uznanie na poziomie globalnym.

Transformacyjne podejście

Zacieranie się granic pomiędzy życiem rodzinnym a zawodowym związane z pandemią COVID-19 zmotywowało HP, aby skupić się na dostarczaniu technologii, rozwiązań i usług, które zaoferują jeszcze więcej możliwości współczesnym profesjonalistom. Raport IDC przedstawia kluczowe obszary transformacji rozwiązań drukujących HP, w tym:

  • Bezproblemowość: aby drukowanie było łatwe i intuicyjne, firma HP stworzyła specjalną aplikację HP Smart aby sprostać oczekiwaniom klientów w dzisiejszym, coraz bardziej mobilnym świecie; HP Roam umożliwia klientom drukowanie praktycznie z dowolnego miejsca na wszystkich urządzeniach obsługujących technologię Roam; HP Workpath to zbiór ponad 100 aplikacji, które zapewniają użytkownikom jeszcze lepsze warunki drukowania.
  • Proaktywność: HP proaktywnie wysyła oryginalne materiały eksploatacyjne do klientów zarejestrowanych w programie Instant Ink, monitorując intensywność użytkowania urządzeń i na podstawie informacji zwrotnych otrzymywanych w czasie rzeczywistym. Usługi HP Smart Device Services zapewniają większą przejrzystość użytkowania i lepsze zarządzanie.
  • Spersonalizowanie: klienci znajdują się w samym centrum strategii HP. Dopasowanie się do życia klienta to podstawowy cel stojący za każdym procesem tworzenia lepszych rozwiązań i możliwości związanych z drukowaniem w firmie HP.
  • Bezpieczeństwo: podstawa transformacji,  jest priorytetem dla wszystkich branż, umożliwiając tym, którzy pracują w domu i poza nim, ochronę sprzętu i danych.

Nacisk, jaki HP kładzie na potrzeby konsumentów, kompleksowa oferta firmy i spójne świadczenie usług na całym świecie zapewnia klientom niezbędne wsparcie w tych burzliwych czasach.

Więcej szczegółowych informacji:

  • HP zwiększa możliwości drukowania dzięki usługom i rozwiązaniom opartym na chmurze [https://press.hp.com/us/en/press-releases/2020/hp-enhances-print-experiences-with-cloud-based-services-and-solutions.html]
  • HP wprowadza rozwiązania do pracy zdalnej dla szybko zmieniającego się środowiska pracy [https://press.hp.com/us/en/press-releases/2020/hp-introduces-remote-work-solutions-for-rapidly-changing-work-environments.html]
  • Drukarka HP D300e BioPrinter „drukuje” próbki farmaceutyczne zamiast atramentu [https://press.hp.com/us/en/press-kits/2020/the-hp-d300e-bioprinter-prints-pharmaceutical-samples-instead-of-ink1.html]

 

[1] https://press.hp.com/us/en/press-kits/2020/hp_response_to_covid19_all.html

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne? Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:50

Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?

Jak zminimalizować ryzyko niepowodzenia przy tworzeniu strony internetowej? Odpowiedzią na to pytanie może być prototyping – przygotowanie wstępnej wersji pozwoli zidentyfikować
IT i technologie Newline VEGA Pro – już w Polsce!
2024-12-31 | 15:00

Newline VEGA Pro – już w Polsce!

VEGA Pro to wysokoefektywny monitor interaktywny przygotowany na każde korporacyjne wyzwanie – luksusowy i elegancki. Urządzenie jest już dostępne w warszawskim showroomie Newline
IT i technologie Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
2024-12-31 | 12:20

Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB

Do oferty firmy Zalman trafiła właśnie nowa obudowa T4 Plus. To model dla oszczędnych konsumentów, którzy jednak cenią sobie porządne wykonanie oraz elegancki design. W

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych

Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.

Transport

Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów

Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.

Handel

Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń

W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.