Raport IDC MarketScape. HP liderem wśród firm technologicznych
Firma HP została wyróżniona za swoje zróżnicowane portfolio oraz przełomowe innowacje, takie jak druk 3D czy mikrofluidyka.
Firma HP Inc. uplasowała się na pozycji lidera w rankingu IDC MarketScape: Worldwide Print Transformation 2020 Vendor Assessment (dokument nr #US45354420, z sierpnia 2020 r.). W raporcie wyróżniono strategię HP, która ma na celu rozwój i transformację branży drukarskiej. Jej zadaniem jest przede wszystkim wykorzystanie zmieniających się trendów rynkowych, nowatorskich możliwości drukowania i obliczeń komputerowych oraz maksymalizacja innowacji, za którą od ponad 50 lat stoją laboratoria HP Labs.
Według danych z raportu: HP jest jedną z nielicznych firm, która może pochwalić się wyjątkową pozycją jako dostawca zarówno komputerów osobistych / laptopów / systemów współpracy, jak i systemów drukowania współistniejących w ramach jednej organizacji. W dziedzinie druku HP Inc. kieruje swoją ofertę do klientów ze zróżnicowanych obszarów od domu po produkcję, a wszystko to dzięki szerokiemu i wszechstronnemu portfolio. Ponadto, aby pomóc klientom wdrożyć niezbędne innowacje, jednocześnie przyczyniając się do wspólnej walki ze skutkami COVID-19[1], HP wykorzystuje nowe technologie, takie jak druk 3D i mikrofluidyka.
HP celowo pozycjonuje się jako dostawca usług IT, zachęcając swoich klientów do korzystania ze wszystkich możliwości, jakie ma do zaoferowania HP Inc.
Rynek tradycyjnych rozważań do drukowania w środowisku biurowym musi ewoluować, wraz z rozwojem technologii i zmieniającym się światem – komentuje Tuan Tran, prezes HP ds. Imaging, Printing and Solutions Business – HP posiada wizję przyszłości i od wielu lat prowadzi strategią upraszczania, automatyzacji i wprowadzania innowacji w celu zapewnienia klientom jak najlepszych rozwiązań i optymalnych wyników. Ponadto, jako firma działająca na wielu obszarach jednocześnie, jesteśmy w stanie pomagać konsumentom i organizacjom każdej wielkości w tworzeniu, łączeniu się i działaniu na światowym poziomie.
W raporcie stwierdzono ponadto, że HP Inc. posiada kilka mocnych stron, dzięki którym jest w stanie stymulować transformację na rynku druku. Począwszy od szerokiej gamy rozwiązań dla rynku domowego, biurowego i produkcyjnego, poprzez przeznaczanie znacznej części funduszy na badania i rozwój. Wszystko to po, aby zapewnić ciągłe innowacje w zakresie technologii oraz utrzymać modele dostaw powszechnie obowiązujące wśród szerszej społeczności IT. Firma stale poszerza swoje portfolio o nowe usługi, rozwiązania w zakresie wydajności pracy, zarządzanie drukowaniem, rozwiązanie oparte na chmurze. Dalszy rozwój dzięki integratorom systemów zapewni dodatkowe możliwości cyfrowej transformacji. Wreszcie, zaangażowanie firmy w metodologię zrównoważonego rozwoju nadal zdobywa uznanie na poziomie globalnym.
Transformacyjne podejście
Zacieranie się granic pomiędzy życiem rodzinnym a zawodowym związane z pandemią COVID-19 zmotywowało HP, aby skupić się na dostarczaniu technologii, rozwiązań i usług, które zaoferują jeszcze więcej możliwości współczesnym profesjonalistom. Raport IDC przedstawia kluczowe obszary transformacji rozwiązań drukujących HP, w tym:
- Bezproblemowość: aby drukowanie było łatwe i intuicyjne, firma HP stworzyła specjalną aplikację HP Smart aby sprostać oczekiwaniom klientów w dzisiejszym, coraz bardziej mobilnym świecie; HP Roam umożliwia klientom drukowanie praktycznie z dowolnego miejsca na wszystkich urządzeniach obsługujących technologię Roam; HP Workpath to zbiór ponad 100 aplikacji, które zapewniają użytkownikom jeszcze lepsze warunki drukowania.
- Proaktywność: HP proaktywnie wysyła oryginalne materiały eksploatacyjne do klientów zarejestrowanych w programie Instant Ink, monitorując intensywność użytkowania urządzeń i na podstawie informacji zwrotnych otrzymywanych w czasie rzeczywistym. Usługi HP Smart Device Services zapewniają większą przejrzystość użytkowania i lepsze zarządzanie.
- Spersonalizowanie: klienci znajdują się w samym centrum strategii HP. Dopasowanie się do życia klienta to podstawowy cel stojący za każdym procesem tworzenia lepszych rozwiązań i możliwości związanych z drukowaniem w firmie HP.
- Bezpieczeństwo: podstawa transformacji, jest priorytetem dla wszystkich branż, umożliwiając tym, którzy pracują w domu i poza nim, ochronę sprzętu i danych.
Nacisk, jaki HP kładzie na potrzeby konsumentów, kompleksowa oferta firmy i spójne świadczenie usług na całym świecie zapewnia klientom niezbędne wsparcie w tych burzliwych czasach.
Więcej szczegółowych informacji:
- HP zwiększa możliwości drukowania dzięki usługom i rozwiązaniom opartym na chmurze [https://press.hp.com/us/en/press-releases/2020/hp-enhances-print-experiences-with-cloud-based-services-and-solutions.html]
- HP wprowadza rozwiązania do pracy zdalnej dla szybko zmieniającego się środowiska pracy [https://press.hp.com/us/en/press-releases/2020/hp-introduces-remote-work-solutions-for-rapidly-changing-work-environments.html]
- Drukarka HP D300e BioPrinter „drukuje” próbki farmaceutyczne zamiast atramentu [https://press.hp.com/us/en/press-kits/2020/the-hp-d300e-bioprinter-prints-pharmaceutical-samples-instead-of-ink1.html]
[1] https://press.hp.com/us/en/press-kits/2020/hp_response_to_covid19_all.html
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych
Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.
Transport
Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów
Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.