Rusza #GamesetKnows: Academy. Gameset podzieli się ekspercką wiedzą
Po serii webinarów poświęconych najlepszym praktykom kampanii marketingowych w różnych segmentach produktowych agencja rozszerza serię #GamesetKnows. Spotkania skierowane do przedstawicieli marek poprowadzą eksperci agencji – zarządzający firmą Piotr Bombol (Managing Partner) oraz odpowiedzialna za strategię Karolina Kisły (New Business Strategist). Dwugodzinne sesje #GamesetKnows: Academy odbywać się będą za pośrednictwem platformy Zoom. Spotkania podzielone będą na trzy moduły: wprowadzenie do świata gamingu; dobre praktyki gaming marketingu oraz część warsztatową, związaną z planowaniem kampanii. Na podstawie zainteresowań uczestników zgłoszonych w formularzu rejestracyjnym wybrane zostaną poszczególne case studies do omówienia oraz analizy w części warsztatowej.
Uczestnicy mogą wybrać jeden spośród pięciu terminów:
-
26 listopada (czwartek), 14:00 – 16:00
-
1 grudnia (wtorek), 12:00 – 14:00
-
3 grudnia (czwartek), 11:00 – 13:00
-
8 grudnia (wtorek), 14:00 - 16:00
-
10 grudnia (czwartek), 13:00 – 15:00
Chęć uczestnictwa należy zgłosić w formularzu: http://bit.ly/gk_academy. Szkolenia skierowane są do bezpośrednich przedstawicieli marek, a maksymalna liczba uczestników na jeden termin to 20 osób.
Gaming marketing w 2021 roku
Obecny rok w branży gier przyniósł rekordowe wzrosty. Wiodąca na rynku agencja badawcza Newzoo aż dwa razy skorygowała swoje prognozy dotyczące przychodów w 2020 roku, za każdym razem je podnosząc. Aktualnie analitycy spodziewają się, że wartość rynku do końca roku wyniesie $174.9 miliardów dolarów. To o ponad 15 mld USD więcej niż prognozowano przed kilkoma miesiącami. Główną przyczyną tego zjawiska jest oczywiście pandemia koronawirusa i obowiązujący niemal na całym świecie lockdown w pierwszej połowie roku. Wówczas padło wiele gamingowych rekordów zaangażowania graczy na całym świecie, a gry przyszły także w sukurs branżom, które zostały bezpośrednio dotknięte przez pandemiczne obostrzenia. Świetnym przykładem są np. koncerty odbywające się w grach czy wykorzystanie wirtualnej rywalizacji jako sposobu na zaangażowanie fanów piłki nożnej, czy wyścigów Formuły 1.
Gaming będący nierozerwalnie związany ze światem online skutecznie opiera się spadkom, które odnotowuje telewizja i inne media, a jego penetracja w atrakcyjnych marketingowo grupach docelowych jest już ogromna. W 2021 roku będący już kluczowym trendem w branży reklamy gaming marketing jeszcze bardziej zyska na znaczeniu, dlatego to optymalny czas dla marek, by w strategię na najbliższe miesiące wpisać działania komunikacyjne skierowane do graczy.

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Blackout w Hiszpanii i Portugalii ujawnił braki europejskiego systemu elektroenergetycznego. Niezbędna modernizacja sieci i połączeń między krajami
Komisja Europejska musi wyciągnąć wnioski z problemów z dostawami energii w Hiszpanii i Portugalii. Zapowiada też podjęcie działań, aby uniknąć takich poważnych blackoutów w przyszłości. Eksperci apelują przede wszystkim o inwestycje w modernizację sieci, by była ona gotowa na większą liczbę źródeł odnawialnych, a także w rozbudowę połączeń między państwami członkowskimi, dzięki czemu łatwiej będzie reagować na kryzysy.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Telekomunikacja
Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.