Salesforce Pro Suite – CRM specjalnie dla małych firm
Salesforce wprowadził do swojej oferty pakiet Pro Suite – to elastyczne, skalowalne rozwiązanie typu "wszystko w jednym", które pomaga małym firmom rozpocząć działalność i skalować ją w wraz z upływem czasu i rozwojem. Pakiet Pro Suite, oparty na platformie Einstein 1 i chmurze danych Salesforce, pomaga klientom rozwijać działalność dzięki gotowemu do użycia i łatwemu do wdrożenia rozwiązaniu.
Pakiet Pro Suite obejmuje takie funkcje jak np. łatwe wdrażanie z przewodnikiem po funkcjach pakietu, szablony raportów, wstępnie zbudowane pulpity nawigacyjne i wbudowaną sztuczną inteligencję. Rozwiązanie umożliwia pracownikom małych firm szybką obsługę kluczowych zadań, takich jak śledzenie potencjalnych klientów, zarządzanie sprawami obsługi klienta, wysyłanie wiadomości e-mail od klientów, zbieranie płatności bezpośrednich i wiele innych.
Oprócz funkcjonalności pakietu Starter Suite, pakiet Pro Suite zapewnia zaawansowane funkcje i większe możliwości dostosowywania, takie jak automatyzacja przepływu pracy i procesów, prognozowanie i wycena sprzedaży oraz czat na żywo do obsługi klienta.
Pro Suite pozwala:
- Zwiększyć generowanie leadów dzięki szablonom kampanii, personalizacji treści i analizie wydajności tak, aby dotrzeć do właściwych potencjalnych klientów z właściwym komunikatem, we właściwym czasie.
- Przyspieszać sprzedaż dzięki prognozowaniu, wycenie i bezpośrednim płatnościom online w celu usprawnienia gromadzenia przychodów.
- Szybko odpowiadać na pytania klientów dzięki funkcjom czatu i przesyłania wiadomości dostępnym w witrynach i aplikacjach.
- Rozszerzyć możliwości AI CRM poprzez AppExchange, zaufany rynek chmurowy Salesforce dla przedsiębiorstw z ekosystemem aplikacji.
Małe firmy też potrzebują technologii
Niedawna ankieta przeprowadzona przez Slack pokazała, że 40% małych firm uważa, że rok 2024 jest rokiem "przełomowym" dla ich działalności, a technologia jest dla nich kluczowa. Martwią się one jednak o rozwój technologii nie mając odpowiedniego budżetu na ten cel i czują, że technologia, której używają w swojej firmie, jest przestarzała.
Aby pomóc małym firmom Salesforce połączył najlepsze ze swoich produktów w gotowym rozwiązaniu przeznaczonym dla małych firm w sposób, który jest zarówno przystępny cenowo, jak i łatwy w użyciu.
Przykładowo, jeśli mała firma konsultingowa, korzysta z wielu systemów technicznych do zarządzania e-mailami klientów, rozmowami telefonicznymi i spotkaniami, prawdopodobnie systemy te muszą zostać zintegrowane. Mała firma produkcyjna, musi zarządzać wykonawcami i podwykonawcami wraz z prognozowanymi przychodami i wydatkami. Pro Suite zapewnia firmom narzędzia do konsolidacji systemów sprzedaży, usług, marketingu i handlu w jednym widoku ich operacji na jednej platformie.
W dzisiejszym cyfrowym świecie firmy stają w obliczu stale rosnących oczekiwań klientów. Aby sprostać tym wymaganiom, szukają sztucznej inteligencji i automatyzacji w celu zwiększenia wydajności i rozwoju swojej działalności. Zaczyna się to od zebrania wszystkich danych klientów w jednym miejscu. Pakiet Pro Suite łączy dane biznesowe, które zwykle są rozproszone w wielu systemach / działach i tworzy ich ujednolicony widok za pomocą Data Cloud.
Pakiet Pro Suite umożliwia klientom szybkie i łatwe rozpoczęcie pracy z numerem 1 na świecie AI CRM i płynne skalowanie. Klienci Salesforce nigdy nie będą musieli zmieniać i zastępować istniejących wdrożeń, aby uzyskać rozwiązanie dostosowane do ich potrzeb. Różnorodne, w pełni konfigurowalne ścieżki aktualizacji, począwszy od pakietów Starter i Pro Suite, aż po najwyższą wersję Einstein 1 Sales Edition pozwalają zawsze być na bieżąco.
Dostępność i ceny:
Pakiet Pro Suite jest ogólnie dostępny. Cena pakietu Pro Suite wynosi 100 USD za użytkownika miesięcznie.

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.