Komunikaty PR

Salesforce Pro Suite – CRM specjalnie dla małych firm

2024-03-27  |  11:49
Biuro prasowe

Salesforce wprowadził do swojej oferty pakiet Pro Suite – to elastyczne, skalowalne rozwiązanie typu "wszystko w jednym", które pomaga małym firmom rozpocząć działalność i skalować ją w wraz z upływem czasu i rozwojem. Pakiet Pro Suite, oparty na platformie Einstein 1 i chmurze danych Salesforce, pomaga klientom rozwijać działalność dzięki gotowemu do użycia i łatwemu do wdrożenia rozwiązaniu.

Pakiet Pro Suite obejmuje  takie funkcje jak np. łatwe wdrażanie z przewodnikiem po funkcjach pakietu, szablony raportów, wstępnie zbudowane pulpity nawigacyjne i wbudowaną sztuczną inteligencję. Rozwiązanie umożliwia pracownikom małych firm szybką obsługę kluczowych zadań, takich jak śledzenie potencjalnych klientów, zarządzanie sprawami obsługi klienta, wysyłanie wiadomości e-mail od klientów, zbieranie płatności bezpośrednich i wiele innych. 

Oprócz funkcjonalności pakietu Starter Suite, pakiet Pro Suite zapewnia zaawansowane funkcje i większe możliwości dostosowywania, takie jak automatyzacja przepływu pracy i procesów, prognozowanie i wycena sprzedaży oraz czat na żywo do obsługi klienta.

Pro Suite pozwala:

  • Zwiększyć generowanie leadów dzięki szablonom kampanii, personalizacji treści i analizie wydajności tak, aby dotrzeć do właściwych potencjalnych klientów z właściwym komunikatem, we właściwym czasie.
  • Przyspieszać sprzedaż dzięki prognozowaniu, wycenie i bezpośrednim płatnościom online w celu usprawnienia gromadzenia przychodów.
  • Szybko odpowiadać na pytania klientów dzięki funkcjom czatu i przesyłania wiadomości dostępnym w witrynach i aplikacjach.
  • Rozszerzyć możliwości AI CRM poprzez AppExchange, zaufany rynek chmurowy Salesforce dla przedsiębiorstw z ekosystemem aplikacji.

 

Małe firmy też potrzebują technologii

Niedawna ankieta przeprowadzona przez Slack pokazała, że 40% małych firm uważa, że rok 2024 jest rokiem "przełomowym" dla ich działalności, a technologia jest dla nich kluczowa. Martwią się one jednak o rozwój technologii nie mając odpowiedniego budżetu na ten cel i czują, że technologia, której używają w swojej firmie, jest przestarzała.

Aby pomóc małym firmom Salesforce połączył najlepsze ze swoich produktów w gotowym rozwiązaniu przeznaczonym dla małych firm w sposób, który jest zarówno przystępny cenowo, jak i łatwy w użyciu.

Przykładowo, jeśli mała firma konsultingowa, korzysta z wielu systemów technicznych do zarządzania e-mailami klientów, rozmowami telefonicznymi i spotkaniami, prawdopodobnie systemy te muszą zostać zintegrowane. Mała firma produkcyjna, musi zarządzać wykonawcami i podwykonawcami wraz z prognozowanymi przychodami i wydatkami. Pro Suite zapewnia firmom narzędzia do konsolidacji systemów sprzedaży, usług, marketingu i handlu w jednym widoku ich operacji na jednej platformie.

W dzisiejszym cyfrowym świecie firmy stają w obliczu stale rosnących oczekiwań klientów. Aby sprostać tym wymaganiom, szukają sztucznej inteligencji i automatyzacji w celu zwiększenia wydajności i rozwoju swojej działalności. Zaczyna się to od zebrania wszystkich danych klientów w jednym miejscu. Pakiet Pro Suite łączy dane biznesowe, które zwykle są rozproszone w wielu systemach / działach i tworzy ich ujednolicony widok za pomocą Data Cloud.

Pakiet Pro Suite umożliwia klientom szybkie i łatwe rozpoczęcie pracy z numerem 1 na świecie AI CRM i płynne skalowanie. Klienci Salesforce nigdy nie będą musieli zmieniać i zastępować istniejących wdrożeń, aby uzyskać rozwiązanie dostosowane do ich potrzeb. Różnorodne, w pełni konfigurowalne ścieżki aktualizacji, począwszy od pakietów Starter i Pro Suite, aż po najwyższą wersję Einstein 1 Sales Edition pozwalają zawsze być na bieżąco.

 

Dostępność i ceny:

Pakiet Pro Suite jest ogólnie dostępny. Cena pakietu Pro Suite wynosi 100 USD za użytkownika miesięcznie. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.