SAS nowym partnerem Execon
Execon – polska firma konsultingowo-wdrożeniowa od ponad dekady z powodzeniem świadcząca kompleksowe usługi IT nawiązała partnerstwo z SAS, światowym liderem w zakresie analityki biznesowej i sztucznej inteligencji.
W ramach współpracy partnerskiej SAS i Execon będą dostarczać klientom zautomatyzowane i skalowalne rozwiązania wspierające podejmowanie decyzji w oparciu o dane, analitykę i sztuczną inteligencję. Dzięki partnerstwu, firmy z różnych branż – w tym bankowości, ubezpieczeń, telekomunikacji, sektora retail i administracji publicznej – będą mogły napędzać wzrost i innowacje oraz wzmacniać pozycję rynkową.
Execon od 11 lat tworzy i wdraża złożone rozwiązania wspierające osiąganie celów biznesowych klientów w szybko zmieniającym się cyfrowym świecie. Angażuje się też w opracowanie strategii czy projektowanie CX tak, by umożliwić klientom osiągnięcie sukcesu przez kształtowanie optymalnych doświadczeń odbiorców ich usług w kanałach cyfrowych.
– Partnerstwo z SAS daje nam ogromne możliwości rozszerzania portfela produktowego, co przekłada się na skuteczne realizowanie misji Execon, którą jest budowanie cyfrowego sukcesu naszych klientów przy wykorzystaniu najnowszych osiągnięć technologii, w tym analityki w czasie rzeczywistym, automatyzacji, sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, które nie tylko napędzają innowacje, ale też pozwalają optymalizować przyszłe koszty w organizacji – mówi Artur Lempkowski, CEO Execon.
SAS dostarcza innowacyjne narzędzia w zakresie analityki i AI, w tym techniki uczenia maszynowego, uczenia głębokiego, rozpoznawania obrazów, przetwarzania języka naturalnego, i pomaga klientom wykorzystać potencjał danych do optymalizacji działań i budowania przewag konkurencyjnych. Rozwiązania SAS zapewniają kompleksowe wsparcie w obszarach marketingu i sprzedaży, wykrywania nadużyć, zarządzania ryzykiem, czyli wszędzie tam, gdzie technologia umożliwia automatyzację procesów i podejmowanie szybkich decyzji na masową skalę.
– Analityka i sztuczna inteligencja zajmują dziś główne miejsca na liście inwestycji przedsiębiorstw, jako narzędzia, które pozwalają szybko reagować na zmiany i lepiej przygotować się na przyszłe wyzwania. Nasza platforma analityczna SAS Viya upraszcza sposób wykorzystywania AI w różnych obszarach biznesowych. Głównym celem współpracy SAS i Execon jest wsparcie klientów w uruchamianiu inteligentnych procesów biznesowych oraz wdrażaniu zaawansowanych technologii w szybki i łatwy sposób – podkreśla Dominik Pruski, Senior Alliance Manager w SAS.
Informacja o Execon
Execon od 11 lat tworzy i dostarcza złożone rozwiązania wspierające osiąganie celów biznesowych klientów w szybko zmieniającym się cyfrowym świecie. Dysponuje potencjałem 140-osobowego zespołu, który pochwalić się może realizacją ponad 800 projektów dla firm sektora finansowo-ubezpieczeniowego, telekomunikacyjnego i publicznego, a także dla przemysłu i branży retail. Obejmowały one między innymi budowę, wdrożenia i rozwój systemów IT, kompleksowe badania i projektowanie UX/UI, usługi analityczne i zarządzanie projektami, a także doradztwo w zakresie tworzenia strategii IT i biznesu. Execon wdraża oraz rozwija rozwiązania open source oraz technologie wiodących dostawców.
Informacja o SAS
SAS jest globalnym liderem w dziedzinie analityki i sztucznej inteligencji oraz branżowych zastosowań tych technologii. SAS pomaga organizacjom zamieniać dane w wiedzę niezbędną do podejmowania trafnych decyzji. Do grona klientów korzystających z rozwiązań SAS w Polsce należy większość banków, największe firmy ubezpieczeniowe, wszyscy wiodący operatorzy telekomunikacyjni, a także przedstawiciele przemysłu, dystrybucji, sektora retail, farmacji oraz administracji publicznej i ochrony zdrowia. SAS oferuje THE POWER TO KNOW®. www.sas.com.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.