SAS nowym partnerem Execon
Execon – polska firma konsultingowo-wdrożeniowa od ponad dekady z powodzeniem świadcząca kompleksowe usługi IT nawiązała partnerstwo z SAS, światowym liderem w zakresie analityki biznesowej i sztucznej inteligencji.
W ramach współpracy partnerskiej SAS i Execon będą dostarczać klientom zautomatyzowane i skalowalne rozwiązania wspierające podejmowanie decyzji w oparciu o dane, analitykę i sztuczną inteligencję. Dzięki partnerstwu, firmy z różnych branż – w tym bankowości, ubezpieczeń, telekomunikacji, sektora retail i administracji publicznej – będą mogły napędzać wzrost i innowacje oraz wzmacniać pozycję rynkową.
Execon od 11 lat tworzy i wdraża złożone rozwiązania wspierające osiąganie celów biznesowych klientów w szybko zmieniającym się cyfrowym świecie. Angażuje się też w opracowanie strategii czy projektowanie CX tak, by umożliwić klientom osiągnięcie sukcesu przez kształtowanie optymalnych doświadczeń odbiorców ich usług w kanałach cyfrowych.
– Partnerstwo z SAS daje nam ogromne możliwości rozszerzania portfela produktowego, co przekłada się na skuteczne realizowanie misji Execon, którą jest budowanie cyfrowego sukcesu naszych klientów przy wykorzystaniu najnowszych osiągnięć technologii, w tym analityki w czasie rzeczywistym, automatyzacji, sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, które nie tylko napędzają innowacje, ale też pozwalają optymalizować przyszłe koszty w organizacji – mówi Artur Lempkowski, CEO Execon.
SAS dostarcza innowacyjne narzędzia w zakresie analityki i AI, w tym techniki uczenia maszynowego, uczenia głębokiego, rozpoznawania obrazów, przetwarzania języka naturalnego, i pomaga klientom wykorzystać potencjał danych do optymalizacji działań i budowania przewag konkurencyjnych. Rozwiązania SAS zapewniają kompleksowe wsparcie w obszarach marketingu i sprzedaży, wykrywania nadużyć, zarządzania ryzykiem, czyli wszędzie tam, gdzie technologia umożliwia automatyzację procesów i podejmowanie szybkich decyzji na masową skalę.
– Analityka i sztuczna inteligencja zajmują dziś główne miejsca na liście inwestycji przedsiębiorstw, jako narzędzia, które pozwalają szybko reagować na zmiany i lepiej przygotować się na przyszłe wyzwania. Nasza platforma analityczna SAS Viya upraszcza sposób wykorzystywania AI w różnych obszarach biznesowych. Głównym celem współpracy SAS i Execon jest wsparcie klientów w uruchamianiu inteligentnych procesów biznesowych oraz wdrażaniu zaawansowanych technologii w szybki i łatwy sposób – podkreśla Dominik Pruski, Senior Alliance Manager w SAS.
Informacja o Execon
Execon od 11 lat tworzy i dostarcza złożone rozwiązania wspierające osiąganie celów biznesowych klientów w szybko zmieniającym się cyfrowym świecie. Dysponuje potencjałem 140-osobowego zespołu, który pochwalić się może realizacją ponad 800 projektów dla firm sektora finansowo-ubezpieczeniowego, telekomunikacyjnego i publicznego, a także dla przemysłu i branży retail. Obejmowały one między innymi budowę, wdrożenia i rozwój systemów IT, kompleksowe badania i projektowanie UX/UI, usługi analityczne i zarządzanie projektami, a także doradztwo w zakresie tworzenia strategii IT i biznesu. Execon wdraża oraz rozwija rozwiązania open source oraz technologie wiodących dostawców.
Informacja o SAS
SAS jest globalnym liderem w dziedzinie analityki i sztucznej inteligencji oraz branżowych zastosowań tych technologii. SAS pomaga organizacjom zamieniać dane w wiedzę niezbędną do podejmowania trafnych decyzji. Do grona klientów korzystających z rozwiązań SAS w Polsce należy większość banków, największe firmy ubezpieczeniowe, wszyscy wiodący operatorzy telekomunikacyjni, a także przedstawiciele przemysłu, dystrybucji, sektora retail, farmacji oraz administracji publicznej i ochrony zdrowia. SAS oferuje THE POWER TO KNOW®. www.sas.com.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

A. Bryłka (Konfederacja): Ograniczenie emisyjności nie musi się odbywać za pomocą celów klimatycznych. Są absurdalne, nierealne i niszczące europejską gospodarkę
W lipcu br. Komisja Europejska ogłosiła propozycję nowego celu klimatycznego, który zakłada ograniczenie emisji gazów cieplarnianych o 90 proc. do 2040 roku w porównaniu do stanu z 1990 roku. Został on zaproponowany bez zgody państw członkowskich, w przeciwieństwie do poprzednich celów na 2030 i 2050 rok. Polscy europarlamentarzyści uważają ochronę środowiska i zmiany w jej zakresie za potrzebne, jednak nie powinny się odbywać za pomocą nieosiągalnych celów klimatycznych.
Polityka
Dramatyczna sytuacja ludności w Strefie Gazy. Pilnie potrzebna dobrze zorganizowana pomoc humanitarna

Według danych organizacji Nutrition Cluster w Strefie Gazy w lipcu br. u prawie 12 tys. dzieci poniżej piątego roku życia stwierdzono ostre niedożywienie. To najwyższa miesięczna liczba odnotowana do tej pory. Mimo zniesienia całkowitej blokady Strefy Gazy sytuacja w dalszym ciągu jest dramatyczna, a z każdym dniem się pogarsza. Przedstawiciele Polskiej Akcji Humanitarnej uważają, że potrzebna jest natychmiastowa pomoc, która musi być dostosowana do aktualnych potrzeb poszkodowanych i wsparta przez stronę izraelską.
Polityka
Wśród Polaków rośnie zainteresowanie produktami emerytalnymi. Coraz chętniej wpłacają oszczędności na konta IKE i IKZE

Wzrosła liczba osób, które oszczędzają na cele emerytalne, jak również wartość zgromadzonych środków. Liczba uczestników systemu emerytalnego wyniosła w 2024 roku ponad 20,8 mln osób, a wartość aktywów – 307,5 mld zł – wynika z najnowszych danych Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego (UKNF). Wyraźny wzrost odnotowano w przypadku rachunków IKE i IKZE, na których korzyść działają m.in. zachęty podatkowe. Wpłacane na nie oszczędności są inwestowane, a tym samym wspierają gospodarkę i mogą przynosić atrakcyjną stopę zwrotu.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.