Showroom VisionCube z Sony Crystal LED
Atutem showroomów jest możliwość przetestowania wysoko zaawansowanych rozwiązań przed zakupem. To szansa na rozmowę z ekspertami, aby pozyskać wiedzę, sprecyzować oczekiwania i na tej podstawie dokonać bardziej świadomego, racjonalnego wyboru.
Unikalność showroomu VisionCube polega na tym, że można w nim znaleźć odpowiedzi na każde pytanie z zakresu wideokonferencji, wyświetlania obrazu i łączności, zachowując poufność i bezpieczeństwo spotkań. Do dyspozycji odwiedzających są gotowe instalacje do wykorzystania zarówno w salach konferencyjnych, jak i biurach zarządu. Wśród, na stałe prezentowanych urządzeń jest m.in. jedyny w Polsce, 110-calowy wyświetlacz Sony Crystal LED. W obszarze bezpiecznej łączności dostępny jest system wideokonferencyjny Pexip oraz systemy Wireless SD-WAN bazujące na rozwiązaniach satelitarnych Starlink i urządzeniach sieciowych Peplink z prezentacją ich zastosowania np. na bazie samochodu interwencyjnego do przesyłania obrazu z drona. Unikalna jest też prezentacja cyfrowych spotkań w odseparowanej sieci. Wrażenie robi propozycja do sali zarządu złożona z ekranu Crystal LED, bocznych monitorów wyświetlających np. agendę spotkania i przestrzennego nagłośnienia.
Showroom VisionCube mieści się na warszawskiej Woli, przy ulicy Kasprzaka 4, w kompleksie LIXA C. Jest dostępny 5 dni w tygodniu, a odwiedzić go można umawiając się wcześniej telefonicznie (+48) 123 906 400, lub e-mailowo info@visioncube.pl.
Dla VisionCube priorytetem jest bezpieczeństwo. Firma specjalizuje się w rozwiązaniach wideokonferencyjnych integrujących różne platformy komunikacyjne. Skupia grono ekspertów w dziedzinie systemów IT/AV oraz łączności stacjonarnej i mobilnej Wireless SD-WAN. Wykorzystuje media transmisyjne takie jak WAN, LTE/5G i Starlink i dzięki ich dywersyfikacji zapewnia niezawodność transmisji danych.
Te zagadnienia są szczególnie ważne dla sektora publicznego, służb mundurowych oraz firm z obszaru energetyki i finansów, gdzie bezpieczeństwo ma charakter fundamentalny, a regulacje są bardzo restrykcyjne. Druga grupa to klienci, który chcą poznać urządzenia.
„Stworzyliśmy unikalną przestrzeń, w której klient może komfortowo przetestować różne rozwiązania i wyjść z pełną, i co najważniejsze, świadomą decyzją technologiczną. Mamy wyświetlacze, których nie można zobaczyć nawet w biurach producentów. W większości rozwiązań wykorzystaliśmy monitory Sony z najnowszej oferty – prezentując pełen wachlarz przekątnych. Można też u nas przetestować norweskie systemy do wideokonferencji firmy Neat, a także zestawy marek HP Poly oraz Logitech.” - informuje Zygmunt Łodziński – Wiceprezes Zarządu VisionCube.
Ciekawym rozwiązaniem wykorzystywanym w Showroomie jest metoda dystrybucji sygnału wideo. Transmisja jest oparta o protokół sieciowej komunikacji NDI. Przy każdym nadajniku i odbiorniku znajduje się konwerter, dzięki czemu można wyświetlić kontent z dowolnego miejsca w showroomie na wszystkich albo wybranym monitorze lub wyświetlaczu LED.
Showroom VisionCube to jedyne miejsce w Polsce, gdzie prezentowany jest - 110-calowy Crystal LED z serii BH z piksel pitch 1.2mm o stałej jasności 1700 cd/m² z HDR i matowej powierzchni. Na znakomitą jakość obrazu wpływa tu zastosowanie niezwykle małych diod LED oraz wykorzystanie procesora X1TM dla Crystal LED z wbudowaną 22-bitową technologią Super Bit Mapping, Reality Creation oraz MotionflowTM. Dzięki precyzyjnemu sterowaniu diodami wyświetlacz Sony Crystal LED BH idealnie sprawdza się zarówno w połączeniach wideokonferencyjnych, pracy z prezentacjami jak i wyświetlaniu realistycznie wyglądających treści wideo z niesamowitym efektem HDR.
Instalacje przygotowano w oparciu o zoptymalizowane pod kątem środowisk biznesowych monitory profesjonalne Sony z serii BZ50L, BZ40L, BZ35L i BZ30L. Mogą one pracować w trybie 24/7, oferują prosty wybór ustawień wstępnych w celu łatwiejszej konfiguracji i dostosowania do własnych potrzeb. Za elastycznością instalacji przemawiają opcje montażu w pionie i w nachyleniu, a także możliwość tworzenia instalacji wieloekranowych.
W serii BRAVIA BZ40L zastosowano technologię Deep Black Non-Glare (DBNG), która zapewnia znakomitą jakość obrazu przy jednoczesnym ograniczeniu odbić światła nawet w najtrudniejszych warunkach oświetleniowych. Luminancja w tej serii jest na poziomie 700 nitów przy wysokim „haze” o wartości 47%. Jasność 550 nitów oferują monitory z serii BZ35L, zaś 440 nitów urządzenia BZ30L.
Do showroomu trafiły również kamery PTZ Sony – w tym SRG-A40 z technologią automatycznego kadrowania wspomaganą sztuczna inteligencją. Liniowe, aktywne głośniki Sony SLS- A1 wspierają uniwersalność instalacji i zapewniają imponujący dźwięk w środowisku korporacyjnym i precyzyjnie kontrolowaną wiązkę.
„Na taki showroom czekaliśmy od lat i bardzo cieszę się, że nasz platynowy partner – VisionCube zdecydował się na zrealizowanie tego projektu w oparciu o produkty Sony Professional Displays & Solutions. Jedną z największych zalet tego showroomu jest połączenie najlepszych technologii wyświetlania zapewnianych przez produkty Sony z rozwiązaniami wideokonferencyjnymi i łączności krytycznych, w których specjalizuje się VisionCube. Jestem przekonany, że ta przestrzeń przyczyni się do powstania wielu ciekawych projektów biznesowych, dając klientom możliwość przetestowania najlepszych rozwiązań na rynku, które będą idealnie dostosowane do potrzeb dzięki wiedzy i profesjonalizmowi firmy VisionCube.” – podsumowuje Piotr Gajewski, Senior Key Account Manager, Sony Professional Solutions Europe
Showroom VisionCube, ul. Kasprzaka 4, kompleks LIXA C, Warszawa; tel. (+48) 123 906 400; e-mail: info@visioncube.pl
Kolejny nowy najemca w Blue City - to szybko rosnąca hiszpańska marka
Ponadczasowa Podróż: Kroniki Titanic Belfast
Zalman zaprezentował nowe produkty podczas targów Computex 2024
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Samorządy mogą liczyć na rekordowe finansowanie w tej perspektywie finansowej UE. Pierwsze środki już do nich trafiają
– Poza środkami własnymi samorządy mają dostęp do środków unijnych i do kredytów. To są trzy nogi, na których stoi finansowanie jednostek samorządu terytorialnego – podkreśla Mateusz Walewski, główny ekonomista Banku Gospodarstwa Krajowego. Bank w kwietniu br. uruchomił pierwszy instrument finansowany z KPO, czyli pożyczki wspierające zieloną transformację miast, z budżetem wynoszącym prawie 9 mld euro. Samorządy będą mogły sfinansować z tych środków inwestycje, które powodują, że miasto jest bardziej zielone, nowoczesne i przyjazne dla mieszkańców. Samorządy z niecierpliwością wyczekują również reformy finansowania jednostek samorządu terytorialnego, która ma ustabilizować ich sytuację po zmianach wprowadzonych w tzw. Polskim Ładzie.
Regionalne –
Przyspiesza dekarbonizacja ciepłownictwa. Elektrociepłownia w Bydgoszczy od przyszłego roku zrezygnuje z kolejnych kotłów węglowych
Elektrociepłownia Bydgoszcz II, należąca do PGE Energia Ciepła, wchodzi w kluczowy etap inwestycji, która ma doprowadzić do wyłączenia dwóch z czterech kotłów węglowych i ograniczenia emisji dwutlenku węgla o 17 proc. To oznacza, że od II kwartału 2025 roku mieszkańcy Bydgoszczy będą korzystać z ciepła wytworzonego w nowych niskoemisyjnych źródłach. To jeden z kilku realizowanych projektów PGE Energia Ciepła, które zmierzają do dekarbonizacji w ciepłownictwie.
Nauka
Polski przemysł kosmiczny jest gotowy na zwiększanie udziału w programach Europejskiej Agencji Kosmicznej. Do tego będzie potrzebować coraz więcej wykwalifikowanych kadr
Pierwsza grupa młodych inżynierów z Polski rozpoczęła dwuletni staż w ośrodkach Europejskiej Agencji Kosmicznej w Niderlandach, Hiszpanii, Francji i Niemczech. W sumie do 2025 roku na staże do ESA zostanie skierowanych 30 kandydatów z Polski, którzy wezmą udział w kluczowych przedsięwzięciach naukowych i technologicznych agencji. To tylko jedna z inicjatyw nakierowanych na kształcenie kadr do pracy w sektorze kosmicznym. Sytuacja w tym zakresie poprawiła się na przestrzeni ostatnich lat, jednak w związku z szybkim rozwojem branży w nadchodzących latach zapotrzebowanie na wykwalifikowanych ekspertów będzie rosło.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.