Showroom VisionCube z Sony Crystal LED
Atutem showroomów jest możliwość przetestowania wysoko zaawansowanych rozwiązań przed zakupem. To szansa na rozmowę z ekspertami, aby pozyskać wiedzę, sprecyzować oczekiwania i na tej podstawie dokonać bardziej świadomego, racjonalnego wyboru.
Unikalność showroomu VisionCube polega na tym, że można w nim znaleźć odpowiedzi na każde pytanie z zakresu wideokonferencji, wyświetlania obrazu i łączności, zachowując poufność i bezpieczeństwo spotkań. Do dyspozycji odwiedzających są gotowe instalacje do wykorzystania zarówno w salach konferencyjnych, jak i biurach zarządu. Wśród, na stałe prezentowanych urządzeń jest m.in. jedyny w Polsce, 110-calowy wyświetlacz Sony Crystal LED. W obszarze bezpiecznej łączności dostępny jest system wideokonferencyjny Pexip oraz systemy Wireless SD-WAN bazujące na rozwiązaniach satelitarnych Starlink i urządzeniach sieciowych Peplink z prezentacją ich zastosowania np. na bazie samochodu interwencyjnego do przesyłania obrazu z drona. Unikalna jest też prezentacja cyfrowych spotkań w odseparowanej sieci. Wrażenie robi propozycja do sali zarządu złożona z ekranu Crystal LED, bocznych monitorów wyświetlających np. agendę spotkania i przestrzennego nagłośnienia.
Showroom VisionCube mieści się na warszawskiej Woli, przy ulicy Kasprzaka 4, w kompleksie LIXA C. Jest dostępny 5 dni w tygodniu, a odwiedzić go można umawiając się wcześniej telefonicznie (+48) 123 906 400, lub e-mailowo info@visioncube.pl.
Dla VisionCube priorytetem jest bezpieczeństwo. Firma specjalizuje się w rozwiązaniach wideokonferencyjnych integrujących różne platformy komunikacyjne. Skupia grono ekspertów w dziedzinie systemów IT/AV oraz łączności stacjonarnej i mobilnej Wireless SD-WAN. Wykorzystuje media transmisyjne takie jak WAN, LTE/5G i Starlink i dzięki ich dywersyfikacji zapewnia niezawodność transmisji danych.
Te zagadnienia są szczególnie ważne dla sektora publicznego, służb mundurowych oraz firm z obszaru energetyki i finansów, gdzie bezpieczeństwo ma charakter fundamentalny, a regulacje są bardzo restrykcyjne. Druga grupa to klienci, który chcą poznać urządzenia.
„Stworzyliśmy unikalną przestrzeń, w której klient może komfortowo przetestować różne rozwiązania i wyjść z pełną, i co najważniejsze, świadomą decyzją technologiczną. Mamy wyświetlacze, których nie można zobaczyć nawet w biurach producentów. W większości rozwiązań wykorzystaliśmy monitory Sony z najnowszej oferty – prezentując pełen wachlarz przekątnych. Można też u nas przetestować norweskie systemy do wideokonferencji firmy Neat, a także zestawy marek HP Poly oraz Logitech.” - informuje Zygmunt Łodziński – Wiceprezes Zarządu VisionCube.
Ciekawym rozwiązaniem wykorzystywanym w Showroomie jest metoda dystrybucji sygnału wideo. Transmisja jest oparta o protokół sieciowej komunikacji NDI. Przy każdym nadajniku i odbiorniku znajduje się konwerter, dzięki czemu można wyświetlić kontent z dowolnego miejsca w showroomie na wszystkich albo wybranym monitorze lub wyświetlaczu LED.
Showroom VisionCube to jedyne miejsce w Polsce, gdzie prezentowany jest - 110-calowy Crystal LED z serii BH z piksel pitch 1.2mm o stałej jasności 1700 cd/m² z HDR i matowej powierzchni. Na znakomitą jakość obrazu wpływa tu zastosowanie niezwykle małych diod LED oraz wykorzystanie procesora X1TM dla Crystal LED z wbudowaną 22-bitową technologią Super Bit Mapping, Reality Creation oraz MotionflowTM. Dzięki precyzyjnemu sterowaniu diodami wyświetlacz Sony Crystal LED BH idealnie sprawdza się zarówno w połączeniach wideokonferencyjnych, pracy z prezentacjami jak i wyświetlaniu realistycznie wyglądających treści wideo z niesamowitym efektem HDR.
Instalacje przygotowano w oparciu o zoptymalizowane pod kątem środowisk biznesowych monitory profesjonalne Sony z serii BZ50L, BZ40L, BZ35L i BZ30L. Mogą one pracować w trybie 24/7, oferują prosty wybór ustawień wstępnych w celu łatwiejszej konfiguracji i dostosowania do własnych potrzeb. Za elastycznością instalacji przemawiają opcje montażu w pionie i w nachyleniu, a także możliwość tworzenia instalacji wieloekranowych.
W serii BRAVIA BZ40L zastosowano technologię Deep Black Non-Glare (DBNG), która zapewnia znakomitą jakość obrazu przy jednoczesnym ograniczeniu odbić światła nawet w najtrudniejszych warunkach oświetleniowych. Luminancja w tej serii jest na poziomie 700 nitów przy wysokim „haze” o wartości 47%. Jasność 550 nitów oferują monitory z serii BZ35L, zaś 440 nitów urządzenia BZ30L.
Do showroomu trafiły również kamery PTZ Sony – w tym SRG-A40 z technologią automatycznego kadrowania wspomaganą sztuczna inteligencją. Liniowe, aktywne głośniki Sony SLS- A1 wspierają uniwersalność instalacji i zapewniają imponujący dźwięk w środowisku korporacyjnym i precyzyjnie kontrolowaną wiązkę.
„Na taki showroom czekaliśmy od lat i bardzo cieszę się, że nasz platynowy partner – VisionCube zdecydował się na zrealizowanie tego projektu w oparciu o produkty Sony Professional Displays & Solutions. Jedną z największych zalet tego showroomu jest połączenie najlepszych technologii wyświetlania zapewnianych przez produkty Sony z rozwiązaniami wideokonferencyjnymi i łączności krytycznych, w których specjalizuje się VisionCube. Jestem przekonany, że ta przestrzeń przyczyni się do powstania wielu ciekawych projektów biznesowych, dając klientom możliwość przetestowania najlepszych rozwiązań na rynku, które będą idealnie dostosowane do potrzeb dzięki wiedzy i profesjonalizmowi firmy VisionCube.” – podsumowuje Piotr Gajewski, Senior Key Account Manager, Sony Professional Solutions Europe
Showroom VisionCube, ul. Kasprzaka 4, kompleks LIXA C, Warszawa; tel. (+48) 123 906 400; e-mail: info@visioncube.pl
Kup monitor MSI QD-OLED i odbierz epickie nagrody. Darmowa gra S.T.A.L.K.E.R. 2
Jason Statham w World of Tanks
Motorola sypie prezentami. Kup smartfon i odbierz słuchawki lub voucher
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.