Komunikaty PR

Skullcandy SLYR, SLYR Pro i PLYR - nowe zestawy słuchawkowe dla graczy

2022-11-22  |  17:50
Biuro prasowe
Firma Skullcandy znana z szerokiego portfolio produktów audio zaprezentowała gamingowe zestawy: SLYR, SLYR Pro i PLYR. Produkty cechują się m.in. kompatybilnością z wieloma urządzeniami, w tym z komputerami PC, konsolami PlayStation, Xbox, Switch i urządzeniami mobilnymi. Słuchawki Skullcandy SLYR wyróżniają się autorską technologią dostrajania dźwięku Skullcandy Supreme Sound, która ma pozwolić użytkownikom zmaksymalizować głębię i szczegółowość każdego dźwięku. Zestaw wyposażony jest w dwukierunkowy mikrofon, wbudowane elementy sterujące, umożliwiające szybkie wyciszanie i regulację głośności bez zakłócania rozgrywki. Producent deklaruje, że headset wykonany jest z wytrzymałych, lekkich materiałów i posiada dopasowujące się do kształtu głowy nauszniki z pianki zapamiętującej kształt. Skullcandy SLYR Pro to słuchawki przeznaczone dla bardziej wymagających graczy posiadające niemal wszystkie cechy podstawowego modelu SLYR. Ponadto produkt został wyposażony w technologię Personal Sound znaną z modelu Crusher Evo, zaadaptowaną pod gaming pod nazwą Enhanced Sound Perception. Dzięki niej użytkownik może spersonalizować dźwięk do indywidualnych potrzeb za pomocą specjalnego testu słuchu. Na pokładzie jest też Clear Voice Smart Mic, czyli system wykorzystujący sztuczną inteligencję do usuwania niechcianych szumów tła, m.in. takich jak odgłosy stukającej klawiatury. Warta uwagi jest również bateria mająca zapewnić do 24 godzin pracy. Co więcej model SLYR Pro oferuje zaawansowane sterowanie dźwiękiem za pomocą oprogramowania Skullcandy, a także technologię lokalizacji urządzenia marki Tile. PLYR to flagowy zestaw słuchawkowy od Skullcandy, który wyposażony został w najważniejsze funkcje z modeli SLYR i SLYR Pro. Użytkownik otrzymuje dodatkowo obsługę bezprzewodowego standardu Bluetooth 5.2 gwarantujący ulepszone zarządzanie energią i łączność z dwoma urządzeniami jednocześnie. Produkt posiada też wygodniejszy, regulowany pałąk zmniejszający nacisk na czubek głowy. Słuchawki Skullcandy SLYR kosztują 349 zł i dostępne są w wersjach kolorystycznych Black DigiHype i Green DigiHype. Model SLYR Pro został wyceniony na 499 zł i występuje w wariantach Black DigiHype, Green DigiHype i Blue DigiHype. Topowy zestaw PLYR jest dostępny w barwach Black DigiHype i limitowanej edycji Street Fighter II, których cena sugerowana wynosi odpowiednio 699 zł i 799 zł. Nowe zestawy słuchawkowe Skullcandy są już dostępne w sklepie producenta: https://skullcandy.pl/sklep/kategoria-produktu/sluchawki-gamingowe Modele SLYR, SLYR Pro i PLYR można nabyć teraz z -10% zniżką. Promocja trwa do końca Cyber Monday. Szczegółowa specyfikacja techniczna słuchawek: SLYR: https://skullcandy.pl/sklep/produkt/sluchawki-gamingowe-skullcandy-slyr-wired-multiplatform/ SLYR Pro: https://skullcandy.pl/sklep/produkt/sluchawki-gamingowe-slyr-pro-wire/ PLYR: https://skullcandy.pl/sklep/produkt/sluchawki-gamingowe-skullcandy-plyr-multiplatform-wireless/ Zdjęcia hi res do pobrania tutaj: https://skullcandy.amplifi.io/share/8i8SVPqi7
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.