SoDA wybiera Good Division
Do grona klientów Good Division dołącza Organizacja Pracodawców Usług IT - SoDA (Software Development Association Poland). W ramach stałej obsługi, agencja wesprze organizację w działaniach public relations, public advocacy, komunikacji digital oraz przygotowaniu koncepcji wirtualnych eventów.
Good Division, które specjalizuje się w obsłudze firm z branży technologicznej i pokrewnych, weszło we współpracę z SoDA w październiku 2020. — Praca z SoDA to dla nas idealna okazja, aby wykorzystać nasze szerokie doświadczenie i wiedzę na temat rynku IT i nowych technologii. Jesteśmy niezwykle wdzięczni za zaufanie, jakim nas obdarzono i za to, że w kluczowym momencie rozwojowym dla Organizacji, powierzono nam tak ważne zadanie, jakim jest komunikacja — mówi Jolanta Piela, CEO Good Division.
Zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją wizerunkową w kluczowym dla nas momencie. Rośniemy w siłę, a do SoDA dołączają kolejne organizacje - w tym te duże, prężnie działające na wielu rynkach, jak np. Microsoft, ale też mniejsze software house’y. Wierzymy, że dzięki ekspertom z Good Division zwiększymy widoczność wszystkich firm członkowskich i wspólnie zadbamy o ich wizerunek. Naszym celem jest również wypromowanie najlepszych praktyk oraz profesjonalistów z polskiej branży IT - mówi Łukasz Czajkowski, Head of Growth w SoDA. Jak dodaje, ideą porozumienia jest także rozpoznanie potrzeb i największych wyzwań na rynku technologicznym, związanych z dynamiczną sytuacją epidemiczną.
SoDA powstała w 2018 roku. Obecnie Organizacja zrzesza ponad 100 firm o kapitale polskim i zagranicznym działających na terenie całego kraju. Misją SoDA jest integracja polskiej branży IT, reprezentacja i działanie na rzecz jej rozwoju oraz promocja Polski jako wiodącego rynku IT na arenie światowej.
Ze strony agencji za realizację działań dla klienta odpowiada Jolanta Piela (strategia) i Justyna Śnieżek (komunikacja). Good Division zostało wybrane do obsługi w wyniku wygranego przetargu.
O Good Division
Good Division to firma consultingowa działająca w obszarach strategii biznesu i marketingu. Poza doradztwem strategicznym, kluczową kompetencją firmy jest tworzenie i zarządzanie wysokospecjalistycznymi zespołami projektowymi dedykowanymi konkretnym działaniom. W portfolio Good Division znajdują się m.in. takie marki jak mBank, Pentacomp, P&G, Citibank, HSBC, Tekniska, Coffeedesk i Miasto Stołeczne Warszawa.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.