SoDA wybiera Good Division
Do grona klientów Good Division dołącza Organizacja Pracodawców Usług IT - SoDA (Software Development Association Poland). W ramach stałej obsługi, agencja wesprze organizację w działaniach public relations, public advocacy, komunikacji digital oraz przygotowaniu koncepcji wirtualnych eventów.
Good Division, które specjalizuje się w obsłudze firm z branży technologicznej i pokrewnych, weszło we współpracę z SoDA w październiku 2020. — Praca z SoDA to dla nas idealna okazja, aby wykorzystać nasze szerokie doświadczenie i wiedzę na temat rynku IT i nowych technologii. Jesteśmy niezwykle wdzięczni za zaufanie, jakim nas obdarzono i za to, że w kluczowym momencie rozwojowym dla Organizacji, powierzono nam tak ważne zadanie, jakim jest komunikacja — mówi Jolanta Piela, CEO Good Division.
Zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją wizerunkową w kluczowym dla nas momencie. Rośniemy w siłę, a do SoDA dołączają kolejne organizacje - w tym te duże, prężnie działające na wielu rynkach, jak np. Microsoft, ale też mniejsze software house’y. Wierzymy, że dzięki ekspertom z Good Division zwiększymy widoczność wszystkich firm członkowskich i wspólnie zadbamy o ich wizerunek. Naszym celem jest również wypromowanie najlepszych praktyk oraz profesjonalistów z polskiej branży IT - mówi Łukasz Czajkowski, Head of Growth w SoDA. Jak dodaje, ideą porozumienia jest także rozpoznanie potrzeb i największych wyzwań na rynku technologicznym, związanych z dynamiczną sytuacją epidemiczną.
SoDA powstała w 2018 roku. Obecnie Organizacja zrzesza ponad 100 firm o kapitale polskim i zagranicznym działających na terenie całego kraju. Misją SoDA jest integracja polskiej branży IT, reprezentacja i działanie na rzecz jej rozwoju oraz promocja Polski jako wiodącego rynku IT na arenie światowej.
Ze strony agencji za realizację działań dla klienta odpowiada Jolanta Piela (strategia) i Justyna Śnieżek (komunikacja). Good Division zostało wybrane do obsługi w wyniku wygranego przetargu.
O Good Division
Good Division to firma consultingowa działająca w obszarach strategii biznesu i marketingu. Poza doradztwem strategicznym, kluczową kompetencją firmy jest tworzenie i zarządzanie wysokospecjalistycznymi zespołami projektowymi dedykowanymi konkretnym działaniom. W portfolio Good Division znajdują się m.in. takie marki jak mBank, Pentacomp, P&G, Citibank, HSBC, Tekniska, Coffeedesk i Miasto Stołeczne Warszawa.

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Norwegia i Islandia mocniej rozważają dołączenie do UE. To byłyby ważne decyzje dla Polski
W Norwegii i na Islandii coraz częściej wspomina się o potencjalnej akcesji do Unii Europejskiej. Możliwe, że w obu tych krajach odbędą się referenda, które zbadają poparcie dla tej idei w społeczeństwach. Zdaniem europosła KO akcesja obu północnych państw byłaby znaczącym wzmocnieniem dla UE, ale także ważną decyzją dla Polski.
Infrastruktura
Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.