SOFTSWISS wzmacnia swoją pozycję na polskim rynku i świętuje 15-lecie
SmartContent
ul. Walecznych 5
50-341 Wrocław
press|smart-content.pro| |press|smart-content.pro
726127344
https://smart-content.pro/
SOFTSWISS, międzynarodowa firma IT z biurami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, obchodzi 21 lipca 15-lecie swojej działalności. Na przestrzeni tych lat firma osiągnęła znaczące sukcesy i nadal aktywnie się rozwija, umacniając swoją pozycję na polskim rynku. Ten szczególny dzień stanowi doskonałą okazję do podsumowania pracy firmy na przestrzeni ostatnich 15 lat i uczczenia kluczowych osiągnięć, dzięki którym SOFTSWISS stał się jednym z liderów branży rozrywki online na świecie.
Rozpoznawalność i nagrody. SOFTSWISS ma na swoim koncie ponad 50 prestiżowych nagród. Na chwilę obecną (2024) zespół posiada ponad 15 różnych profesjonalnych wyróżnień, w tym Provider of the Year, Responsible Gaming Award oraz Best Customer Support of the Year. SOFTSWISS został również uhonorowany nagrodą Crypto Company of the Year 2024.
Zespół międzynarodowy. Na przestrzeni 15 lat działalności liczba pracowników SOFTSWISS wzrosła do ponad 2000 osób, które pochodzą z 30 krajów świata. Spośród nich 450 pracowników pracuje w Polsce, a dokładnie w centrach rozwoju w Poznaniu i Warszawie. W 2023 roku polski zespół firmy powiększył się o 98%.
Status wiarygodnego pracodawcy. W 2024 roku SOFTSWISS otrzymał certyfikat Great Place to Work® w Polsce. Jest to dowód na fakt, że komfortowe warunki pracy w firmie spełniają wszystkie międzynarodowe standardy, a specjaliści w naszym zespole mają zagwarantowane wszelkie możliwości rozwoju zawodowego.
Lider technologiczny. SOFTSWISS słynie z najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych. W 2013 roku wizjonerzy z SOFTSWISS jako pierwsi wykorzystali potencjał walut cyfrowych i zaczęli integrować je z branżą iGaming. SOFTSWISS była pierwszą firmą, która opracowała kompleksowe badania w różnych branżach iGaming. W ciągu ostatnich trzech lat opublikowano ponad 20 raportów branżowych, a każdy z nich cieszył się rosnącym zainteresowaniem. Produkty SOFTSWISS są wykorzystywane przez ponad 600 stron internetowych na całym świecie, a do tego również ponad 860 marek polega na oprogramowaniu firmy. Na przestrzeni lat powstało 7 unikalnych produktów. Kluczową rolę w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań odgrywają polscy programiści.
Długoterminowe i godne zaufania partnerstwa. SOFTSWISS współpracuje z największymi markami i operatorami w branży iGaming, takimi jak BitStarz i PlayAmo. Wśród partnerów firmy znajdują się wiodący dostawcy gier i płatności.
Odpowiedzialność społeczna i działalność charytatywna. Firma aktywnie angażuje się w międzynarodowe i lokalne projekty charytatywne, wspierając globalne inicjatywy społeczne. Należą do nich pomoc schroniskom i zazielenianie parku w Warszawie, wspieranie zdrowia kobiet w ramach akcji Różowy Październik, a także dołączenie do globalnej kampanii Movember (pracownicy SOFTSWISS zapuścili wąsy i brody, aby zwiększyć świadomość na temat onkologii i chorób męskich). Do tego dochodzi również Światowy Dzień Sprzątania Świata – pracownicy SOFTSWISS posprzątali teren zielony w Poznaniu, zbierając ponad 50 worków odpadów. Firma wspiera także lokalne inicjatywy i edukację, promując technologie i innowacje. W Polsce SOFTSWISS zorganizował wspólnie ze Smart City Poznań hackathon, podczas którego studenci i specjaliści IT zaprezentowali pomysły, które mogą zmienić podejście do sortowania odpadów w mieście.
Rozwój strategiczny
SOFTSWISS planuje kontynuować rozszerzanie obecności na rynku międzynarodowym, inwestując w sztuczną inteligencję, uczenie maszynowe i inne nowe technologie, aby dalej ulepszać swoje produkty i usługi. Firma zamierza rozwijać partnerstwa i wspierać operatorów w osiąganiu ich celów biznesowych, aby wzmocnić swoją pozycję w Polsce i innych kluczowych regionach. Ponad 20% pracowników firmy pracuje na terenie Polski, co podkreśla znaczenie lokalnego rynku.
Założyciel SOFTSWISS Ivan Montik komentuje:
„Tak znaczące zmiany ewolucyjne są zasługą utalentowanych ekspertów SOFTSWISS. Osobiście jestem niezmiernie dumny ze zbudowania wyjątkowego zespołu. Pomimo braku wcześniejszego doświadczenia w branży iGaming, wiedza, innowacyjne podejście i kreatywne myślenie pracowników sprawiły, że są bardzo poszukiwani przez naszych konkurentów. Mamy najbardziej spójny i etyczny zespół w branży”.
O FIRMIE SOFTSWISS:
SOFTSWISS to międzynarodowa firma technologiczna, która w 2024 roku świętuje swoje 15-lecie. Przedsiębiorstwo działa w pięciu centrach rozwoju w Polsce, na Malcie i w Gruzji. Liczba pracowników biurowych i zdalnych wynosi ponad 2000 zatrudnionych. SOFTSWISS jako pierwszy na świecie stworzył rozwiązanie kryptowalutowe dla rozrywki online. W 2024 r. firma otrzymała certyfikat Great Place to Work® w Polsce, nagrodę Crypto Company of the Year i ponad 10 innych nagród.

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.