SOFTSWISS wzmacnia swoją pozycję na polskim rynku i świętuje 15-lecie
SmartContent
ul. Walecznych 5
50-341 Wrocław
press|smart-content.pro| |press|smart-content.pro
726127344
https://smart-content.pro/
SOFTSWISS, międzynarodowa firma IT z biurami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, obchodzi 21 lipca 15-lecie swojej działalności. Na przestrzeni tych lat firma osiągnęła znaczące sukcesy i nadal aktywnie się rozwija, umacniając swoją pozycję na polskim rynku. Ten szczególny dzień stanowi doskonałą okazję do podsumowania pracy firmy na przestrzeni ostatnich 15 lat i uczczenia kluczowych osiągnięć, dzięki którym SOFTSWISS stał się jednym z liderów branży rozrywki online na świecie.
Rozpoznawalność i nagrody. SOFTSWISS ma na swoim koncie ponad 50 prestiżowych nagród. Na chwilę obecną (2024) zespół posiada ponad 15 różnych profesjonalnych wyróżnień, w tym Provider of the Year, Responsible Gaming Award oraz Best Customer Support of the Year. SOFTSWISS został również uhonorowany nagrodą Crypto Company of the Year 2024.
Zespół międzynarodowy. Na przestrzeni 15 lat działalności liczba pracowników SOFTSWISS wzrosła do ponad 2000 osób, które pochodzą z 30 krajów świata. Spośród nich 450 pracowników pracuje w Polsce, a dokładnie w centrach rozwoju w Poznaniu i Warszawie. W 2023 roku polski zespół firmy powiększył się o 98%.
Status wiarygodnego pracodawcy. W 2024 roku SOFTSWISS otrzymał certyfikat Great Place to Work® w Polsce. Jest to dowód na fakt, że komfortowe warunki pracy w firmie spełniają wszystkie międzynarodowe standardy, a specjaliści w naszym zespole mają zagwarantowane wszelkie możliwości rozwoju zawodowego.
Lider technologiczny. SOFTSWISS słynie z najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych. W 2013 roku wizjonerzy z SOFTSWISS jako pierwsi wykorzystali potencjał walut cyfrowych i zaczęli integrować je z branżą iGaming. SOFTSWISS była pierwszą firmą, która opracowała kompleksowe badania w różnych branżach iGaming. W ciągu ostatnich trzech lat opublikowano ponad 20 raportów branżowych, a każdy z nich cieszył się rosnącym zainteresowaniem. Produkty SOFTSWISS są wykorzystywane przez ponad 600 stron internetowych na całym świecie, a do tego również ponad 860 marek polega na oprogramowaniu firmy. Na przestrzeni lat powstało 7 unikalnych produktów. Kluczową rolę w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań odgrywają polscy programiści.
Długoterminowe i godne zaufania partnerstwa. SOFTSWISS współpracuje z największymi markami i operatorami w branży iGaming, takimi jak BitStarz i PlayAmo. Wśród partnerów firmy znajdują się wiodący dostawcy gier i płatności.
Odpowiedzialność społeczna i działalność charytatywna. Firma aktywnie angażuje się w międzynarodowe i lokalne projekty charytatywne, wspierając globalne inicjatywy społeczne. Należą do nich pomoc schroniskom i zazielenianie parku w Warszawie, wspieranie zdrowia kobiet w ramach akcji Różowy Październik, a także dołączenie do globalnej kampanii Movember (pracownicy SOFTSWISS zapuścili wąsy i brody, aby zwiększyć świadomość na temat onkologii i chorób męskich). Do tego dochodzi również Światowy Dzień Sprzątania Świata – pracownicy SOFTSWISS posprzątali teren zielony w Poznaniu, zbierając ponad 50 worków odpadów. Firma wspiera także lokalne inicjatywy i edukację, promując technologie i innowacje. W Polsce SOFTSWISS zorganizował wspólnie ze Smart City Poznań hackathon, podczas którego studenci i specjaliści IT zaprezentowali pomysły, które mogą zmienić podejście do sortowania odpadów w mieście.
Rozwój strategiczny
SOFTSWISS planuje kontynuować rozszerzanie obecności na rynku międzynarodowym, inwestując w sztuczną inteligencję, uczenie maszynowe i inne nowe technologie, aby dalej ulepszać swoje produkty i usługi. Firma zamierza rozwijać partnerstwa i wspierać operatorów w osiąganiu ich celów biznesowych, aby wzmocnić swoją pozycję w Polsce i innych kluczowych regionach. Ponad 20% pracowników firmy pracuje na terenie Polski, co podkreśla znaczenie lokalnego rynku.
Założyciel SOFTSWISS Ivan Montik komentuje:
„Tak znaczące zmiany ewolucyjne są zasługą utalentowanych ekspertów SOFTSWISS. Osobiście jestem niezmiernie dumny ze zbudowania wyjątkowego zespołu. Pomimo braku wcześniejszego doświadczenia w branży iGaming, wiedza, innowacyjne podejście i kreatywne myślenie pracowników sprawiły, że są bardzo poszukiwani przez naszych konkurentów. Mamy najbardziej spójny i etyczny zespół w branży”.
O FIRMIE SOFTSWISS:
SOFTSWISS to międzynarodowa firma technologiczna, która w 2024 roku świętuje swoje 15-lecie. Przedsiębiorstwo działa w pięciu centrach rozwoju w Polsce, na Malcie i w Gruzji. Liczba pracowników biurowych i zdalnych wynosi ponad 2000 zatrudnionych. SOFTSWISS jako pierwszy na świecie stworzył rozwiązanie kryptowalutowe dla rozrywki online. W 2024 r. firma otrzymała certyfikat Great Place to Work® w Polsce, nagrodę Crypto Company of the Year i ponad 10 innych nagród.

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.