Sony nawiązało współpracę z AMERIA AG
Sony Professional Displays & Solutions nawiązało współpracę z liderem zintegrowanej kontroli gestów AMERIA AG w celu stworzenia rewolucyjnego rozwiązania bezdotykowego przeznaczonego do współpracy z każdym profesjonalnym modelem monitora Sony, w tym monitorami profesjonalnymi BRAVIA 4K i najnowszą generacją monitorów Crystal LED. Jako pierwsze kompletne rozwiązanie niewymagające szkła ochronnego, monitory Sony z technologią AMERIA Touchfree Solutions® łączą doskonałą jakość obrazu 4K z płynną obsługą gestów.
Partnerstwo jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na interaktywne wyświetlacze i Digital Signage w sektorach korporacyjnym, edukacyjnym, detalicznym, produkcyjnym i hotelarskim. Organizacje bardziej niż kiedykolwiek chcą wykorzystywać tę technologię do ułatwiania współpracy i tworzenia spersonalizowanych doświadczeń. Dzięki współpracy z AMERIA, obie firmy mogą zaspokoić potrzeby szerszej, bardziej wymagającej grupy klientów.
AMERIA to jedyne interaktywne rozwiązanie, które nie wymaga stosowania szkła ochronnego, przez co nie wpływa negatywnie na jakość obrazu i unikalną powłokę Deep Black Non-Glare firmy Sony. Integrując rozwiązania bezdotykowe AMERIA, użytkownicy mogą korzystać z interaktywnych wyświetlaczy bez uszczerbku dla jasnych, kontrastowych ekranów Sony o bogatej kolorystyce i żywych szczegółach.
Po sukcesie pierwszego partnerstwa - i zgodnie z zaangażowaniem Sony w ciągłe innowacje i ulepszenia - Sony i AMERIA są teraz w stanie zaoferować rozwiązania AMERIA Touchfree dla każdego profesjonalnego monitora Sony.
"Biorąc pod uwagę fakt, że wśród naszych klientów rośnie zainteresowanie rozwiązaniami interaktywnymi, z radością witamy AMERIĘ jako partnera Sony", komentuje Thorsten Prsybyl, starszy menedżer ds. partnerstwa B2B w Sony Professional Displays and Solutions. "Piękno stworzonego przez nas rozwiązania polega na tym, że użytkownicy nie muszą iść na kompromis ani pod względem wrażeń, ani jakości obrazu. Rozwiązanie współpracuje z każdym profesjonalnym monitorem Sony, dzięki czemu klienci mają swobodę wyboru rozmiaru i modelu, który najlepiej pasuje do ich środowiska".
"Z naszej perspektywy Sony jest idealnym partnerem", dodał dr Johannes Tröger, starszy wiceprezes ds. strategii i rozwoju biznesu w firmie AMERIA. "Szukaliśmy dostawców sprzętu, którzy oferowaliby wyjątkową jakość ekranów, łatwą integrację oprogramowania i chęć współpracy w celu stworzenia ustandaryzowanej konfiguracji. Firma Sony zaoferowała nam to wszystko i jeszcze więcej. Skorzystaliśmy z szansy, by wspólnie wprowadzać innowacje i odegraliśmy kluczową rolę w przesuwaniu granic naszych możliwości".
Motorola edge 50 fusion już dostępna w Polsce
Polskie Elektrownie Jądrowe zakończyły wdrażanie oprogramowania SAP
MSI prezentuje MPG 491CQP QD-OLED. 49-calowy gamingowy monitor nowej generacji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Gabinety stomatologiczne dostosowują się do specjalnych potrzeb pacjentów. Powstają placówki przystosowane do osób otyłych, niepełnosprawnych czy cierpiących na dentofobię
Polacy wciąż w zdecydowanej większości korzystają z usług prywatnych klinik stomatologicznych i mają wobec nich coraz wyższe wymagania. Liczy się nie tylko nowoczesność i kompleksowy zakres usług, ale też to, czy gabinet stomatologiczny jest przyjazny i komfortowy. – Ważne jest też to, żeby gabinety były dostępne dla osób, które borykają się także z innymi problemami zdrowotnymi, np. z otyłością – mówi Alicja Chowaniec-Prażuch, dyrektor LUX MED Stomatologia.
Prawo
Składka zdrowotna i inne podatki zbyt dużym obciążeniem dla przedsiębiorców. Część z nich będzie musiała zamknąć działalność i przejdzie do szarej strefy
Rząd chce ulżyć prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą i wprowadzić nowe regulacje poboru i naliczania składki zdrowotnej. Zamierza wprowadzić zmiany, które poprawią sytuację przedsiębiorców, zwiększą pewność rozliczeń i pozwolą na sfinansowanie wydatków systemu ochrony zdrowia. Zdaniem szefa związku zawodowego skupiającego samozatrudnionych w obliczu zmian demograficznych i istniejących obciążeń publicznoprawnych rozwiązań należy szukać w budowaniu na nowo relacji społecznych. W przeciwnym razie powiększą oni szarą strefę i grono wykluczonych.
Konsument
Greenwashing to powszechne zjawisko wśród firm. UE chce z nim skutecznie walczyć i nakłada na nie nowe obowiązki
Nawet 50 proc. deklaracji środowiskowych, z którymi spotykają się konsumenci w Europie, jest niepełnych lub wprowadzających w błąd. Teraz Bruksela chce uszczelnić prawo, aby wyeliminować zjawisko, w którym firmy pozycjonują się jako ekologiczne, choć faktycznie nie podejmują żadnych działań poza pustymi deklaracjami. Już wiadomo, że na przedsiębiorców nałożone będą nowe obowiązki. Stanie się to prawdopodobnie już od 2026 roku.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.