Komunikaty PR

Sony nawiązało współpracę z AMERIA AG

2024-04-30  |  18:00
Biuro prasowe

Sony Professional Displays & Solutions nawiązało współpracę z liderem zintegrowanej kontroli gestów AMERIA AG w celu stworzenia rewolucyjnego rozwiązania bezdotykowego przeznaczonego do współpracy z każdym profesjonalnym modelem monitora Sony, w tym monitorami profesjonalnymi BRAVIA 4K i najnowszą generacją monitorów Crystal LED. Jako pierwsze kompletne rozwiązanie niewymagające szkła ochronnego, monitory Sony z technologią AMERIA Touchfree Solutions® łączą doskonałą jakość obrazu 4K z płynną obsługą gestów.

Partnerstwo jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na interaktywne wyświetlacze i Digital Signage w sektorach korporacyjnym, edukacyjnym, detalicznym, produkcyjnym i hotelarskim. Organizacje bardziej niż kiedykolwiek chcą wykorzystywać tę technologię do ułatwiania współpracy i tworzenia spersonalizowanych doświadczeń. Dzięki współpracy z AMERIA, obie firmy mogą zaspokoić potrzeby szerszej, bardziej wymagającej grupy klientów.

AMERIA to jedyne interaktywne rozwiązanie, które nie wymaga stosowania szkła ochronnego, przez co nie wpływa negatywnie na jakość obrazu i unikalną powłokę Deep Black Non-Glare firmy Sony. Integrując rozwiązania bezdotykowe AMERIA, użytkownicy mogą korzystać z interaktywnych wyświetlaczy bez uszczerbku dla jasnych, kontrastowych ekranów Sony o bogatej kolorystyce i żywych szczegółach.

Po sukcesie pierwszego partnerstwa - i zgodnie z zaangażowaniem Sony w ciągłe innowacje i ulepszenia - Sony i AMERIA są teraz w stanie zaoferować rozwiązania AMERIA Touchfree dla każdego profesjonalnego monitora Sony.

"Biorąc pod uwagę fakt, że wśród naszych klientów rośnie zainteresowanie rozwiązaniami interaktywnymi, z radością witamy AMERIĘ jako partnera Sony", komentuje Thorsten Prsybyl, starszy menedżer ds. partnerstwa B2B w Sony Professional Displays and Solutions. "Piękno stworzonego przez nas rozwiązania polega na tym, że użytkownicy nie muszą iść na kompromis ani pod względem wrażeń, ani jakości obrazu. Rozwiązanie współpracuje z każdym profesjonalnym monitorem Sony, dzięki czemu klienci mają swobodę wyboru rozmiaru i modelu, który najlepiej pasuje do ich środowiska".

"Z naszej perspektywy Sony jest idealnym partnerem", dodał dr Johannes Tröger, starszy wiceprezes ds. strategii i rozwoju biznesu w firmie AMERIA. "Szukaliśmy dostawców sprzętu, którzy oferowaliby wyjątkową jakość ekranów, łatwą integrację oprogramowania i chęć współpracy w celu stworzenia ustandaryzowanej konfiguracji. Firma Sony zaoferowała nam to wszystko i jeszcze więcej. Skorzystaliśmy z szansy, by wspólnie wprowadzać innowacje i odegraliśmy kluczową rolę w przesuwaniu granic naszych możliwości".

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25 Biuro prasowe
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konferencja Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu

Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.

Rolnictwo

Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.