Sony Professional Displays & Solutions nawiązało współpracę z Xibo
Sony Professional Displays & Solutions nawiązało współpracę z Xibo, czołowym dostawcą oprogramowania Digital Signage typu open source. Współpraca ta polega na połączeniu interfejsu Cloud API i funkcji Zero-Touch Provisioning firmy Sony z oprogramowaniem Xibo, dzięki czemu firmy mogą szybko i łatwo wdrażać, skalować i zdalnie zarządzać całą siecią Digital Signage.
Tradycyjnie sieci Digital Signage i interaktywnych wyświetlaczy były kosztowne i trudne w zarządzaniu bez odpowiedniej wiedzy technicznej zwłaszcza, gdy sieć zaczynała się skalować. Partnerstwo Sony-Xibo rozwiązuje ten problem.
Integracja z Xibo pozwala użytkownikom bez technicznego przygotowania wdrażać, skalować i zarządzać wyświetlaczami i Digital Signage zdalnie z Xibo CMS. Eliminuje to potrzebę stosowania narzędzi, takich jak zdalne sterowanie i pamięci USB, znacznie zmniejszając wysiłek i koszty integracji systemu.
"Wraz z rosnącym naciskiem branży na zdalne skalowanie i zarządzanie, cieszymy się z rozszerzenia naszej współpracy z Xibo", powiedział Thorsten Prsybyl, europejski kierownik sprzedaży detalicznej w Sony Professional Displays & Solutions. "Nasze nowe funkcje doskonale integrują się z systemem CMS Xibo, oferując klientom bezprecedensową kontrolę nad ich sieciami signage. To kolejny krok w kierunku standardów, których oczekują nasi klienci".
"Xibo cieszy się, że jest pierwszym partnerem Digital Signage, który globalnie zintegrował Cloud API i Zero-touch Provisioning Sony" - dodał Dan Garner, dyrektor ds. technicznych w Xibo. "Mieliśmy już duże zapotrzebowanie na te usługi, więc czas był idealny. Cieszymy się, że możemy pogłębić naszą współpracę z Sony i zapewnić naszym klientom dokładnie takie rozwiązanie, o jakie prosili".
Aby zainstalować i skonfigurować monitory profesjonalne BRAVIA i Xibo, użytkownicy mogą po prostu wprowadzić 6-cyfrowy kod na swoim koncie Xibo.
Więcej informacji na temat partnerstwa Sony-Xibo oraz pełną listę partnerów Sony w zakresie sojuszy i technologii można znaleźć na stronie

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.