Komunikaty PR

Sony Professional Displays & Solutions nawiązało współpracę z Xibo

2024-08-21  |  08:00
Biuro prasowe

Sony Professional Displays & Solutions nawiązało współpracę z Xibo, czołowym dostawcą oprogramowania Digital Signage typu open source. Współpraca ta polega na połączeniu interfejsu Cloud API i funkcji Zero-Touch Provisioning firmy Sony z oprogramowaniem Xibo, dzięki czemu firmy mogą szybko i łatwo wdrażać, skalować i zdalnie zarządzać całą siecią Digital Signage.

Tradycyjnie sieci Digital Signage i interaktywnych wyświetlaczy były kosztowne i trudne w zarządzaniu bez odpowiedniej wiedzy technicznej zwłaszcza, gdy sieć zaczynała się skalować. Partnerstwo Sony-Xibo rozwiązuje ten problem.

Integracja z Xibo pozwala użytkownikom bez technicznego przygotowania wdrażać, skalować i zarządzać wyświetlaczami i Digital Signage zdalnie z Xibo CMS. Eliminuje to potrzebę stosowania narzędzi, takich jak zdalne sterowanie i pamięci USB, znacznie zmniejszając wysiłek i koszty integracji systemu.

"Wraz z rosnącym naciskiem branży na zdalne skalowanie i zarządzanie, cieszymy się z rozszerzenia naszej współpracy z Xibo", powiedział Thorsten Prsybyl, europejski kierownik sprzedaży detalicznej w Sony Professional Displays & Solutions. "Nasze nowe funkcje doskonale integrują się z systemem CMS Xibo, oferując klientom bezprecedensową kontrolę nad ich sieciami signage. To kolejny krok w kierunku standardów, których oczekują nasi klienci".

"Xibo cieszy się, że jest pierwszym partnerem Digital Signage, który globalnie zintegrował Cloud API i Zero-touch Provisioning Sony" - dodał Dan Garner, dyrektor ds. technicznych w Xibo. "Mieliśmy już duże zapotrzebowanie na te usługi, więc czas był idealny. Cieszymy się, że możemy pogłębić naszą współpracę z Sony i zapewnić naszym klientom dokładnie takie rozwiązanie, o jakie prosili".

Aby zainstalować i skonfigurować monitory profesjonalne BRAVIA i Xibo, użytkownicy mogą po prostu wprowadzić 6-cyfrowy kod na swoim koncie Xibo.

Więcej informacji na temat partnerstwa Sony-Xibo oraz pełną listę partnerów Sony w zakresie sojuszy i technologii można znaleźć na stronie 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai Biuro prasowe
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów
IT i technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje
IT i technologie Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
2025-02-10 | 15:50

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, cyfryzacja stała się nie tyle opcją, co koniecznością dla firm chcących utrzymać konkurencyjność. Jednak proces

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.