Sony Professional Displays & Solutions nawiązało współpracę z Xibo
Sony Professional Displays & Solutions nawiązało współpracę z Xibo, czołowym dostawcą oprogramowania Digital Signage typu open source. Współpraca ta polega na połączeniu interfejsu Cloud API i funkcji Zero-Touch Provisioning firmy Sony z oprogramowaniem Xibo, dzięki czemu firmy mogą szybko i łatwo wdrażać, skalować i zdalnie zarządzać całą siecią Digital Signage.
Tradycyjnie sieci Digital Signage i interaktywnych wyświetlaczy były kosztowne i trudne w zarządzaniu bez odpowiedniej wiedzy technicznej zwłaszcza, gdy sieć zaczynała się skalować. Partnerstwo Sony-Xibo rozwiązuje ten problem.
Integracja z Xibo pozwala użytkownikom bez technicznego przygotowania wdrażać, skalować i zarządzać wyświetlaczami i Digital Signage zdalnie z Xibo CMS. Eliminuje to potrzebę stosowania narzędzi, takich jak zdalne sterowanie i pamięci USB, znacznie zmniejszając wysiłek i koszty integracji systemu.
"Wraz z rosnącym naciskiem branży na zdalne skalowanie i zarządzanie, cieszymy się z rozszerzenia naszej współpracy z Xibo", powiedział Thorsten Prsybyl, europejski kierownik sprzedaży detalicznej w Sony Professional Displays & Solutions. "Nasze nowe funkcje doskonale integrują się z systemem CMS Xibo, oferując klientom bezprecedensową kontrolę nad ich sieciami signage. To kolejny krok w kierunku standardów, których oczekują nasi klienci".
"Xibo cieszy się, że jest pierwszym partnerem Digital Signage, który globalnie zintegrował Cloud API i Zero-touch Provisioning Sony" - dodał Dan Garner, dyrektor ds. technicznych w Xibo. "Mieliśmy już duże zapotrzebowanie na te usługi, więc czas był idealny. Cieszymy się, że możemy pogłębić naszą współpracę z Sony i zapewnić naszym klientom dokładnie takie rozwiązanie, o jakie prosili".
Aby zainstalować i skonfigurować monitory profesjonalne BRAVIA i Xibo, użytkownicy mogą po prostu wprowadzić 6-cyfrowy kod na swoim koncie Xibo.
Więcej informacji na temat partnerstwa Sony-Xibo oraz pełną listę partnerów Sony w zakresie sojuszy i technologii można znaleźć na stronie

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.