Komunikaty PR

Sony z kreatywnymi propozycjami na targach ISE 2024

2024-01-30  |  11:00
Biuro prasowe

ISE Barcelona, Hiszpania, 30 stycznia 2024 r. - Na targach ISE 2024 firma Sony Professional Displays & Solutions prezentuje najnowsze produkty i zmodernizowane rozwiązania audiowizualne, stworzone z myślą o zwiększeniu atrakcyjności i przygotowaniu klientów na przyszłość. Na stoisku jest dostępna oferta produktów i rozwiązań dla sektora korporacyjnego, edukacyjnego, handlu detalicznego i produkcji wirtualnej, w tym nowa, wydajną linię BRAVIA TM  BZ-L oraz nowo wprowadzone kamery PTZ SRG-A12 i SRG-A40 z ulepszonymi funkcjami automatycznego kadrowania AI PTZ.

W hali 3, na stoisku 3E300, Sony organizuje spotkania z ekspertami i zaprasza do obejrzenia demonstracji najnowszych produktów i rozwiązań, które dają wymierne korzyści i zwiększają swobodę twórczą na głównych rynkach. Dzięki sektorom dedykowanym konkretnym środowiskom, takim jak QSR (Quick Service Retail) i Virtual Production Studio, goście odwiedzający stoisko mogą odkryć również zaangażowanie Sony w zrównoważony rozwój, ponieważ firma prezentuje postępy, jakie poczyniła w kierunku lepszej przyszłości dla wszystkich w branży AV.

"Cieszymy się, że będziemy obecni na ISE 2024, jednym z największych wydarzeń w branży AV, aby zaprezentować naszą najnowszą ofertę dla firm z branży korporacyjnej, handlu detalicznego, edukacji i produkcji wirtualnej" - komentuje Rik Willemse, szef Sony Professional Displays & Solutions Europe. "Naszym celem jest tworzenie - i ulepszanie - doświadczeń dla wszystkich środowisk, dlatego jesteśmy tutaj, aby zademonstrować, w jaki sposób Sony może podnieść wartość, zwiększyć wydajność i kreatywność poczynając od centrów handlowych i salonów samochodowych po hybrydowe miejsca pracy i uniwersytety".

Łączenie pracowników i pracodawców za pomocą lepszych technologii opartych na danych 

Poważne zmiany, które zaszły w ostatnich latach, doprowadziły do powstania bardziej elastycznych, hybrydowych form pracy. Sony prezentuje szereg produktów, które zwiększają wydajność i produktywność personelu. Na stoisku jest wydzielona strefa dla firm i handlu detalicznego, w której prezentowana jest pełna gama rozwiązań Crystal LED z serii CH i BH, a także linia monitorów profesjonalnych BRAVIA, w tym nowy model BZ40L, oraz ekosystem zarządzania miejscem pracy TEOS, dostępny do demonstracji w sali konferencyjnej stoiska. Prezentowane są także najnowsze projektory biznesowe Sony, takie jak VPL-PHZ61.

Realistyczna przestrzeń hotelowa i handlowa

Wyjątkowe przestrzenie handlowe, w których odwiedzający mogą cieszyć się tym, co najlepsze w zakupach w świecie rzeczywistym i cyfrowym - od spersonalizowanych ofert w sklepie po niekończące się alejki. Goście stoiska mogą przenieść się do realistycznej przestrzeni handlowych i hotelowych, by obejrzeć flagowe monitory BRAVIA Professional, w tym model BZ40L (premium signage), BZ50L, BZ35L, BZ30L i EZ20L. Na żywo prezentowane są inteligentne funkcje AV monitorów BRAVIA oraz nieodblaskowa powłoka Deep Black , która sprawdza się w każdej przestrzeni, nawet w trudnych warunkach oświetleniowych.

Zwiększanie dostępności szkolnictwa wyższego

Sony oferuje szereg zaawansowanych rozwiązań, które pozwalają realizować bardziej angażujące zajęcia, a także zapewniają wsparcie dla nauczycieli i inspirują  uczniów. Na stoisku są prezentowane na żywo zupełnie nowe kamery SRG-A12 i SRG-A40 z wbudowaną technologią automatycznego kadrowania PTZ AI, a odwiedzający mogą także zapoznać się z ofertą kamer 4K z obrotowym zoomem, w tym SRG-X400, SRG-X120 i SRGX40UH. Zaprezentowane zostaną również licencjonowane, zaawansowane technologicznie narzędzia do wydobywania pisma ręcznego i automatycznego kadrowania PTZ w ramach najnowszego rozwiązania Edge Analytics Appliance. Na żywo pokazany zostanie projektor biznesowy VPL-FHZ85, a także mikrofon formujący wiązkę MAS-A100 i aktywny głośnik liniowy SLS-A1.

Inicjatywy z myślą o środowisku

Grupa Sony wdraża długoterminowy plan o nazwie "Road to Zero", którego celem jest zmniejszenie śladu środowiskowego do zera do roku 2050. W ramach tego planu firma Sony ustanowiła średnioterminowe cele środowiskowe "Green Management 2025", które obowiązują od roku finansowego 2021 do roku 2025. Mając na celu realizację tych planów, Sony Corporation przyspiesza wysiłki, takie jak wprowadzenie tworzyw sztucznych pochodzących z recyklingu, zmniejszenie zużycia energii przez oferowane produkty, wyeliminowanie plastiku z opakowań oraz wprowadzenie energii odnawialnej.

Od lata 2023 r. w telewizorach z serii BRAVIA BZ-L stosowany jest opracowany przez Sony plastik SORPLAS™ pochodzący z recyklingu. We wszystkich 15 modelach zastosowano elementy przyjazne dla środowiska - od wykorzystania plastiku z recyklingu SORPLAS™ i mniejszego zużycia atramentu na kartonach po opcjonalny stojak zmniejszający ilość odpadów i Eco Dashboard, który pozwala lepiej zrozumieć zużycie energii w zależności od konfiguracji ustawień.

Przyszłość produkcji treści

W strefie wirtualnej produkcji na stoisku debiutuje najnowszy, 220-calowy monitor Crystal LED VERONA 1,5 mm i 2,3 mm, który jednocześnie zapewnia głęboką czerń i antyrefleksyjność. Będzie on prezentowany wraz z ofertą Sony Virtual Production obejmującą kamerę VENICE 2, oraz monitory BVX-HX300 i BRAVIA 55" (FWD-55A95L), a także produkty Sony Cinema Line dla filmowców, w tym FX3, FX6, FR7 z najnowszymi aktualizacjami oprogramowania układowego oraz monitor LMD-A180.

 

W dniach 30 stycznia - 2 lutego 2024 r. firma Sony będzie obecna w hali 3, na stoisku 3E300 na targach FIRA Barcelona, Gran Via. Więcej informacji można znaleźć na stronie pro.sony.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.