Sony z kreatywnymi propozycjami na targach ISE 2024
ISE Barcelona, Hiszpania, 30 stycznia 2024 r. - Na targach ISE 2024 firma Sony Professional Displays & Solutions prezentuje najnowsze produkty i zmodernizowane rozwiązania audiowizualne, stworzone z myślą o zwiększeniu atrakcyjności i przygotowaniu klientów na przyszłość. Na stoisku jest dostępna oferta produktów i rozwiązań dla sektora korporacyjnego, edukacyjnego, handlu detalicznego i produkcji wirtualnej, w tym nowa, wydajną linię BRAVIA TM BZ-L oraz nowo wprowadzone kamery PTZ SRG-A12 i SRG-A40 z ulepszonymi funkcjami automatycznego kadrowania AI PTZ.
W hali 3, na stoisku 3E300, Sony organizuje spotkania z ekspertami i zaprasza do obejrzenia demonstracji najnowszych produktów i rozwiązań, które dają wymierne korzyści i zwiększają swobodę twórczą na głównych rynkach. Dzięki sektorom dedykowanym konkretnym środowiskom, takim jak QSR (Quick Service Retail) i Virtual Production Studio, goście odwiedzający stoisko mogą odkryć również zaangażowanie Sony w zrównoważony rozwój, ponieważ firma prezentuje postępy, jakie poczyniła w kierunku lepszej przyszłości dla wszystkich w branży AV.
"Cieszymy się, że będziemy obecni na ISE 2024, jednym z największych wydarzeń w branży AV, aby zaprezentować naszą najnowszą ofertę dla firm z branży korporacyjnej, handlu detalicznego, edukacji i produkcji wirtualnej" - komentuje Rik Willemse, szef Sony Professional Displays & Solutions Europe. "Naszym celem jest tworzenie - i ulepszanie - doświadczeń dla wszystkich środowisk, dlatego jesteśmy tutaj, aby zademonstrować, w jaki sposób Sony może podnieść wartość, zwiększyć wydajność i kreatywność poczynając od centrów handlowych i salonów samochodowych po hybrydowe miejsca pracy i uniwersytety".
Łączenie pracowników i pracodawców za pomocą lepszych technologii opartych na danych
Poważne zmiany, które zaszły w ostatnich latach, doprowadziły do powstania bardziej elastycznych, hybrydowych form pracy. Sony prezentuje szereg produktów, które zwiększają wydajność i produktywność personelu. Na stoisku jest wydzielona strefa dla firm i handlu detalicznego, w której prezentowana jest pełna gama rozwiązań Crystal LED z serii CH i BH, a także linia monitorów profesjonalnych BRAVIA, w tym nowy model BZ40L, oraz ekosystem zarządzania miejscem pracy TEOS, dostępny do demonstracji w sali konferencyjnej stoiska. Prezentowane są także najnowsze projektory biznesowe Sony, takie jak VPL-PHZ61.
Realistyczna przestrzeń hotelowa i handlowa
Wyjątkowe przestrzenie handlowe, w których odwiedzający mogą cieszyć się tym, co najlepsze w zakupach w świecie rzeczywistym i cyfrowym - od spersonalizowanych ofert w sklepie po niekończące się alejki. Goście stoiska mogą przenieść się do realistycznej przestrzeni handlowych i hotelowych, by obejrzeć flagowe monitory BRAVIA Professional, w tym model BZ40L (premium signage), BZ50L, BZ35L, BZ30L i EZ20L. Na żywo prezentowane są inteligentne funkcje AV monitorów BRAVIA oraz nieodblaskowa powłoka Deep Black , która sprawdza się w każdej przestrzeni, nawet w trudnych warunkach oświetleniowych.
Zwiększanie dostępności szkolnictwa wyższego
Sony oferuje szereg zaawansowanych rozwiązań, które pozwalają realizować bardziej angażujące zajęcia, a także zapewniają wsparcie dla nauczycieli i inspirują uczniów. Na stoisku są prezentowane na żywo zupełnie nowe kamery SRG-A12 i SRG-A40 z wbudowaną technologią automatycznego kadrowania PTZ AI, a odwiedzający mogą także zapoznać się z ofertą kamer 4K z obrotowym zoomem, w tym SRG-X400, SRG-X120 i SRGX40UH. Zaprezentowane zostaną również licencjonowane, zaawansowane technologicznie narzędzia do wydobywania pisma ręcznego i automatycznego kadrowania PTZ w ramach najnowszego rozwiązania Edge Analytics Appliance. Na żywo pokazany zostanie projektor biznesowy VPL-FHZ85, a także mikrofon formujący wiązkę MAS-A100 i aktywny głośnik liniowy SLS-A1.
Inicjatywy z myślą o środowisku
Grupa Sony wdraża długoterminowy plan o nazwie "Road to Zero", którego celem jest zmniejszenie śladu środowiskowego do zera do roku 2050. W ramach tego planu firma Sony ustanowiła średnioterminowe cele środowiskowe "Green Management 2025", które obowiązują od roku finansowego 2021 do roku 2025. Mając na celu realizację tych planów, Sony Corporation przyspiesza wysiłki, takie jak wprowadzenie tworzyw sztucznych pochodzących z recyklingu, zmniejszenie zużycia energii przez oferowane produkty, wyeliminowanie plastiku z opakowań oraz wprowadzenie energii odnawialnej.
Od lata 2023 r. w telewizorach z serii BRAVIA BZ-L stosowany jest opracowany przez Sony plastik SORPLAS™ pochodzący z recyklingu. We wszystkich 15 modelach zastosowano elementy przyjazne dla środowiska - od wykorzystania plastiku z recyklingu SORPLAS™ i mniejszego zużycia atramentu na kartonach po opcjonalny stojak zmniejszający ilość odpadów i Eco Dashboard, który pozwala lepiej zrozumieć zużycie energii w zależności od konfiguracji ustawień.
Przyszłość produkcji treści
W strefie wirtualnej produkcji na stoisku debiutuje najnowszy, 220-calowy monitor Crystal LED VERONA 1,5 mm i 2,3 mm, który jednocześnie zapewnia głęboką czerń i antyrefleksyjność. Będzie on prezentowany wraz z ofertą Sony Virtual Production obejmującą kamerę VENICE 2, oraz monitory BVX-HX300 i BRAVIA 55" (FWD-55A95L), a także produkty Sony Cinema Line dla filmowców, w tym FX3, FX6, FR7 z najnowszymi aktualizacjami oprogramowania układowego oraz monitor LMD-A180.
W dniach 30 stycznia - 2 lutego 2024 r. firma Sony będzie obecna w hali 3, na stoisku 3E300 na targach FIRA Barcelona, Gran Via. Więcej informacji można znaleźć na stronie pro.sony.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.