Komunikaty PR

Sony zapowiada udział w targach ISE 2024

2023-12-15  |  12:30
Biuro prasowe

Firma Sony powróci na targi ISE w 2024 r., z prezentacją rozwiązań dla sektora korporacyjnego, handlu detalicznego, edukacji i produkcji wirtualnej. Firma pokaże, jak inteligentne technologie AV zmieniają sposób współpracy, a także jak rosnący ekosystem partnerstw pomaga rozszerzać możliwości.

Głównym celem Sony jest misja zrównoważonego rozwoju. Aby zapewnić lepszą przyszłość, firma będzie nadal realizować swoje inicjatywy środowiskowe, tworząc produkty o długiej żywotności i z inteligentnymi komponentami, takimi jak układy SoC (system on chip) o niższym zużyciu energii i ekologiczne funkcje panelu w monitorach BRAVIA z serii BZ-L.

Stoisko Sony zapewni gościom wyjątkową okazję do zapoznania się z najnowszymi technologiami wspomagającymi działalność firm. Goście zostaną zaproszeni do zapoznania się z najnowszymi rozwiązaniami i produktami Sony w interaktywnych, dostosowanych do potrzeb środowiskowych i symulujących rzeczywiste otoczenie - warunkach. Będzie to sala lekcyjna wyposażona w kluczowe technologie edukacyjne czy kawiarnia z rozwiązaniami Sony w restauracjach szybkiej obsługi czy wizualizacja korporacyjnej sali konferencyjnej.

Ponadto Sony przygotuje również strefę poświęconą prezentacji współpracy z partnerami oraz rosnącej  możliwości oferty produktowej. Wielu zaufanych partnerów zaprezentuje produkty i rozwiązania Sony na własnych stoiskach.

Wśród najważniejszych atrakcji na stoisku Sony znajdą się:

  • W strefie produkcji wirtualnej zadebiutuje seria 150-calowych monitorów VERONA, a także pełna oferta firmy Sony w zakresie produkcji wirtualnej. 
  • Na całym stoisku oraz w strefach korporacyjnej i retailowej  będzie można zobaczyć pełną gamę monitorów profesjonalnych BRAVIA, takich jak BZ40L.
  • Ekosystem zarządzania miejscem pracy TEOS będzie dostępny do demonstracji w sali konferencyjnej.
  • W strefie edukacyjnej Sony zaprezentuje zaawansowane technologicznie narzędzie do wydobywania pisma odręcznego, będące częścią rozwiązania Edge Analytics, wraz z VPL-FHZ85.
  • Na stoisku znajdą się także kamery Sony SRG-A12, SRG-A40 i SRG-X400 oraz projektory biznesowe, takie jak VPL-PHZ61.


Na targach ISE 2024 firma Sony zadebiutuje i wprowadzi na rynek nowe rozwiązania zgodne z produktami C-LED z serii BH i CH.                                       

"Targi ISE to bardzo ważne wydarzenie w branży audiowizualnej, które będzie odbywało się już 20. raz i z przyjemnością informujemy, że weźmiemy w nim udział . Z niecierpliwością czekamy na prezentację najnowszych aktualizacji naszych produktów i rozwiązań, które przyniosą ogromne korzyści firmom z sektora edukacji, korporacji, produkcji wirtualnej i handlu detalicznego", komentuje Rik Willemse, szef Sony Professional Displays & Solutions Europe. "To, co zaprezentujemy na najbliższych targach, odzwierciedla nasze wartości biznesowe i długoterminowe cele. Ta branża rozwija się w szybkim tempie, a produkty i rozwiązania muszą dostosowywać się do tych zmian. Nie ma lepszego miejsca na zapoznanie się z najnowszymi osiągnięciami i rozwojem AV niż targi ISE, które definiują branżę".

Sony zaprezentuje swoje Produkty I rozwiązania w hali 3, na stoisku 3E300 na targach FIRA Barcelona, Gran Via w dniach 30 stycznia - 2 lutego 2024 r.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25 Biuro prasowe
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Targi Bezpieczeństwa

Bankowość

Finansowanie Europejskiego Banku Inwestycyjnego wspiera rozwój OZE czy infrastruktury drogowej. Wśród nowych priorytetów bezpieczeństwo i obronność

Od momentu przystąpienia do UE polska gospodarka urosła dwukrotnie – skumulowany wzrost PKB wyniósł 99 proc., a połowa wzrostu wynikała z członkostwa w UE. Duża w tym zasługa Europejskiego Banku Inwestycyjnego, który od 2004 roku przekazał w Polsce 100 mld euro w finansowanie projektów związanych m.in. z efektywnością energetyczną, OZE czy zrównoważonym rozwojem miast. EBI zwiększa też inwestycje w obronność i bezpieczeństwo – w 2024 roku bank zainwestował 300 mln euro w pierwszy polski program satelitarny.

Polityka

Duży udział własności państwowej negatywnie wyróżnia Polskę na tle Europy. Większość Polaków za ograniczeniem wpływu polityków na gospodarkę

Polska negatywnie wyróżnia się na tle krajów UE i OECD pod względem własności państwowej. Państwo kontroluje nie tylko duże, kluczowe dla gospodarki przedsiębiorstwa, lecz również graczy w mniej znaczących sektorach, jak słodycze czy armatura. Zdaniem przedstawicieli FOR „zatruwa” to zarówno gospodarkę, jak i politykę. W badaniach organizacji Polacy wypowiedzieli się proprywatyzacyjnie, choć w przypadku pytań o prywatyzacje dużych firm już nie byli tak zdecydowani.

Transport

Polska jednym z największych rynków aut używanych na świecie. Dwie trzecie kierowców planuje zakup z drugiej ręki

66 proc. konsumentów, którzy w ciągu najbliższych trzech lat chcą zmienić samochód, deklaruje zakup z drugiej ręki – wynika z badania autoDNA. W Polsce na jedno auto nowe, z salonu, przypada pięć używanych. Chociaż rynek wtórny się stopniowo profesjonalizuje, wciąż liczne są nieprawidłowości i próby oszukania kupującego. 81 proc. kupujących deklaruje, że weryfikuje stan auta przed zakupem, ale często jest to bardzo pobieżny proces.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.