Specjalna edycja smartfonów motorola razr 40 ultra oraz edge 40 neo
7 grudnia 2023 r. – Motorola oraz Pantone, światowy autorytet w dziedzinie kolorów, ponownie łączą siły. W ogłoszonym 7 grudnia kolorze roku 2024 Pantone – Peach Fuzz – dostępne będą dwa urządzenia: motorola razr 40 ultra oraz motorola edge 40 neo.
Kolor roku to program edukacyjny Instytutu Pantone odzwierciedlający symboliczną naturę koloru. W jubileuszową 25. rocznicę programu, kolorem roku 2024 wybrany został aksamitny i delikatny brzoskwiniowy odcień PANTONE 13-1023 Peach Fuzz. Ma on uosabiać takie uczucia jak wspólnota, społeczność czy współpraca.
- W miarę jak technologia splata się z ludzką naturą, jesteśmy przekonani, że kolor może być narzędziem do wyrażania głębokich emocji i doznawania zupełnie nowych wrażeń podczas korzystania z naszych smartfonów. Pozwala wykraczać poza urządzenia i oprogramowanie. Kolor roku 2024 Pantone właśnie to umożliwia, gdyż łączy świat wirtualny, w którym spędzamy dużo czasu, z pragnieniem nawiązywania kontaktów i poprawiania naszego samopoczucia – mówi Ruben Castano, Head of Customer Experience and Design w Motorola.
Wybór Peach Fuzz na kolor roku 2024 Pantone inspiruje do umacniania więzi międzyludzkich, co świetnie wpisuje się w misję marki Motorola – aby uczynić technologię bardziej dostępną i pomóc ludziom wykorzystywać ją do nawiązywania nowych kontaktów. Decydując jakie urządzenia będą dostępne w nowym kolorze, Motorola zdecydowała, że dwa modele najlepiej wpisują się w tę ideę: razr 40 ultra oraz edge 40 neo.
Dostępny na całym świecie smartfon motorola razr 40 ultra znakomicie nadaje się do komunikacji, a dzięki kultowej składanej konstrukcji pozwala osobom o wyrazistym charakterze wyróżnić się z tłumu.
Motorola edge 40 neo to natomiast urządzenie, które stawia kolor w samym centrum wzornictwa. Odcień PANTONE 13-1023 Peach Fuzz oraz połączenie wegańskiej skóry uzupełniają klasyczny i pięknie wyprofilowany design smartfona o element ciepła – angażują zmysły i rozpalają wyobraźnię.
Oba urządzenia zostały zaprojektowane z myślą o komunikacji, więc wzmacniają poczucie naszego człowieczeństwa. Oferują najnowsze oprogramowanie Motorola: Moto Unplugged oraz Family Space. Obie aplikacje zapewniają cyfrową równowagę pomiędzy korzystaniem ze smartfona i odpoczynkiem, bezpieczeństwem, a brawurą. Moto Unplugged koncentruje się na robienia sobie przerw w korzystaniu ze smartfona, podczas gdy Family Space zachęca rodziny do wspólnego i świadomego odkrywania technologii.
- Wspaniale jest współpracować z Motorolą i czuć ich zaangażowanie. W ich urządzeniach widać jak kolor pozwala na rozwijanie kreatywności, budowanie więzi i personalizację. Ma to szczególnie znaczenie dla budowania więzi i dobrego samopoczucia – dodaje Laurie Pressman, Vice President Instytutu Pantone – Nasz kolor roku 2024 Pantone, Pech Fuzz, płynnie łączy rzeczywistość ze światem wirtualnym. Dzięki temu jest idealnym odcieniem do wyrażania fizyczności cyfrowych urządzeń. Jesteśmy zadowoleni, gdy widzimy jak ludzie wykorzystują oferowane przez firmę Motorola rozwiązania, by budować jeszcze głębsze więzi.
Smartfony motorola razr 40 ultra oraz motorola edge 40 neo w kolorze Peach Fuzz będą już wkrótce dostępne w Polsce. Model razr 40 ultra (8/256 GB) w nowym kolorze roku 2024 Pantone zadebiutuje w sieci Plus w rekomendowanej cenie 4999 złotych. Motorola edge 40 neo (12/256 GB) w edycji Peach Fuzz będzie dostępna u wybranych operatorów oraz partnerów w rekomendowanej cenie 1899 złotych.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.