Stylowy smartfon Huawei P smart 2021 debiutuje na polskim rynku
P smart 2021 z dużym, 6,67-calowym wyświetlaczem Full HD+ oraz z poczwórnym aparatem fotograficznym 48 MP to nowa propozycja od Huawei, skierowana do osób poszukujących stylowego, nowoczesnego smartfona w atrakcyjnej cenie. Smartfon został wyposażony w pojemną baterię 5000 mAh i technologię SuperCharge – 10 minut ładowania pozwala na korzystanie z telefonu nawet przez dwie godziny. Rekomendowana cena sprzedaży P smart 2021 to 899 zł.
Od 7 do 25 października (lub do wyczerpania zapasów), smartfon P smart 2021 można zamówić w przedsprzedaży – do zakupionego w tym okresie telefonu dodawane są bezprzewodowe słuchawki Huawei FreeBuds 3i albo inteligentna opaska Huawei Band 4.
Huawei P smart 2021 to stylowy smartfon dostępny w trzech kolorach: czarny, zielony i różowe złoto, którego jakość wykonania dorównuje najdroższym, flagowym modelom Huawei. W telefonie zastosowano duży, 6,67-calowy wyświetlacz Full HD+ o rozdzielczości 2400 x 1080, który wyróżnia się cienkimi ramkami, a aparat przedni znajduje się pośrodku ekranu. Tak zaprojektowany wyświetlacz zapewnia dużą, aż 90-procentową powierzchnię użytkową. Ekran telefonu wspierany jest przez tryb Eye Comfort z certyfikatem TÜV Rheinland, który skutecznie filtruje światło niebieskie, co zwiększa ochronę oczu użytkownika.
Poczwórny aparat fotograficzny
Główny aparat P smart 2021 został wyposażony w cztery obiektywy. Obiektyw główny charakteryzuje się matrycą o rozdzielczości 48 MP z przesłoną f/1,8. Aparat wspierany jest przez technologię sztucznej inteligencji, która zapewnia niski poziom szumów i tym samym wysoką jakość zdjęć, również tych wykonywanych w nocy. Drugi obiektyw o rozdzielczości 8 MP z przysłoną f/2,4 służy do wykonywania zdjęć ultraszerokokątnych z polem widzenia 120 stopni. Dwa obiektywy o rozdzielczości 2 MP umożliwiają natomiast wykonywanie zdjęć makro oraz pomiar głębi ostrości obrazu.
Przedni aparat fotograficzny smartfona wyposażony jest w 8 MP obiektyw, wspierany przez sztuczną inteligencję, która w czasie rzeczywistym automatycznie dopasowuje kluczowe ustawienia wykonywanego zdjęcia.
Wysoka wydajność działania
Sercem P smart 2021 jest ośmiordzeniowy procesor HiSilicon Kirin 710A wspomagany przez 4 GB pamięci RAM. Pamięć wewnętrzna 128 GB może zostać rozszerzona kartą pamięci o pojemności do 512 GB. Nowy smartfon Huawei jest zasilany przez potężną baterię o pojemności 5000 mAh, która obsługuje technologię 22.5 W Huawei SuperCharge. Umożliwia ona bardzo szybkie naładowanie telefonu – zaledwie 10 minut ładowania pozwala na korzystanie z urządzenia nawet przez dwie godziny. Smartfon można odblokować za pomocą kciuka poprzez czytnik znajdujący się na boku obudowy.
P smart 2021 wykorzystuje oprogramowanie EMUI 10.1, bazujące na systemie operacyjnym Android i działa w oparciu o Huawei Mobile Services (HMS). Oficjalnym sklepem z aplikacjami na telefonie
P smart 2021, podobnie jak w przypadku innych urządzeń Huawei nowej generacji, jest Huawei AppGallery. Oferuje on dostęp do ponad 11 tysięcy aplikacji, w tym ponad tysiąca polskich. Aplikacje można wyszukiwać i pobrać na smartfony i tablety Huawei poprzez wyszukiwarkę Petal Search. W przypadku, gdy wybrana aplikacja nie jest dostępna w sklepie Huawei AppGallery, Petal Search podpowiada, z jakiego innego źródła można ją zainstalować lub odsyła do strony webowej aplikacji.
Huawei P smart 2021 będzie można kupić w sklepie internetowym huawei.pl, oficjalnym sklepie Huawei Warszawa w galerii handlowej Westfield Arkadia oraz w sklepach: AB Foto, Empik, Komputronik, Morele.net, Media Expert, Media Markt, Neonet, RTV Euro AGD, x-kom, Carrefour i MyCenter oraz u operatorów Orange, Play i Plus. Oferta i data rozpoczęcia przedsprzedaży i sprzedaży regularnej może różnić się w zależności od sklepu. Szczegóły oferty dostępne są na stronie internetowej Huawei oraz u poszczególnych partnerów akcji.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych
Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.
Transport
Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów
Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.