Komunikaty PR

Symfonia na rzecz edukacji MŚP: partnerstwo z Fundacją Digital Poland

2024-07-24  |  01:00
Kontakt
Marta Trzepla
Monday

Górskiego 9
00-033 Warszawa
marta.trzepla|mondaygroup.pl| |marta.trzepla|mondaygroup.pl
609051919
mondaycomms.pl

Symfonia, producent i dostawca rozwiązań wspierających cyfryzację procesów biznesowych w MŚP, nawiązała współpracę z Fundacją Digital Poland. Partnerstwo to, podobnie jak uruchomione niedawno Symfonia Lab, wpisuje się w strategię Grupy Symfonia, zakładającą aktywny udział użytkowników w projektowaniu rozwiązań dla firm i zachęcającą klientów do dialogu. Wspólnym celem jest wspieranie edukacji mikro, małych i średnich firm w Polsce w zakresie digitalizacji.

Pierwsze projekty, realizowane w ramach partnerstwa, obejmą spotkania dla biznesu pod nazwą „Cyfryzacja bez ryzyka. Jak zrobić to mądrze?”, wspólne badania, raporty, wideocasty oraz edukacyjne webinaria. Planowany jest także udział przedstawicieli Fundacji Digital Poland w cyklu rozmów z ekspertami pod nazwą „Cyfrowe Studio”.

35% firm wciąż nie rozpoczęło przygotowań do digitalizacji obiegu dokumentów – takie wyniki płyną z badania, w którym razem z Fundacją Digital Poland sprawdzaliśmy gotowość firm na KSeF. To był pierwszy krok naszej współpracy, który dał nam wgląd w postrzeganie cyfryzacji przez biznes. Chcemy rozwiać obawy przedstawicieli sektora MŚP przed digitalizacją. Z tego względu organizujemy między innymi cykl spotkań cyfryzacyjnych dla biznesu pod nazwą „Cyfryzacja bez ryzyka. Jak zrobić to mądrze?”, będzie to networking połączony z dużą dawką wiedzy – podkreśla Piotr Ciski, prezes zarządu Grupy Symfonia.

W dobie dynamicznych zmian technologicznych, edukacja i współpraca są kluczowymi elementami sukcesu dla firm z obszaru MŚP. Dzięki temu partnerstwu obie organizacje intensyfikują swoje działania na rzecz wsparcia digitalizacji i rozwoju kompetencji cyfrowych w polskich przedsiębiorstwach. Już we wrześniu uruchomią cykl spotkań z ekspertami, które będą poświęcone tematyce cyfryzacji.

Współpraca z Grupą Symfonia to dla nas wyjątkowa okazja, aby połączyć nasze siły i zasoby w celu edukacji i wsparcia cyfryzacji firm z sektora MŚP. Wierzymy, że poprzez organizację spotkań, webinariów i inicjatyw takich jak Cyfrowe Studio”, możemy skutecznie zlikwidować bariery i obawy związane z transformacją cyfrową. Naszym celem jest nie tylko dostarczanie wiedzy, ale także inspirowanie do działania, aby polskie firmy mogły rozwijać się i konkurować na globalnym rynku – dodaje Piotr Mieczkowski, dyrektor zarządzający Fundacją Digital Poland.  

Chcemy wesprzeć mikro, małych i średnich przedsiębiorców w określeniu potrzeb i pomóc im wykonać pierwszy krok do automatyzacji i optymalizacji procesów. Plany na partnerstwo z Fundacją Digital Poland mamy zatem ambitne. Obejmują one między innymi organizację wspólnych webinariów dla przedsiębiorców, udziały w roundtables czy wymianę wiedzy z ekspertami, a także działania w ramach naszych inicjatyw, np. współtworzenie ebooka pt. Jak przejść cyfryzację swojej firmy?" – podkreśla Edyta Malesza-Malatrat, dyrektorka ds. marketingu i PR w Grupie Symfonia.  

Dodatkowo Edyta Malesza-Malatrat dołączyła do Rady Programowej Fundacji Digital Poland, a Piotr Ciski będzie zasiadać w Radzie Fundacji Digital Poland.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Monday
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai Biuro prasowe
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów
IT i technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje
IT i technologie Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
2025-02-10 | 15:50

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, cyfryzacja stała się nie tyle opcją, co koniecznością dla firm chcących utrzymać konkurencyjność. Jednak proces

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.