Komunikaty PR

Sztuczna inteligencja wkracza do handlu i e-commerce

2023-04-04  |  12:17
Biuro prasowe

Podczas wydarzenia Shoptalk, Salesforce ogłosił nowe rozwiązania w Commerce Cloud, które pomogą firmom  połączyć się z klientami za pomocą spersonalizowanych doświadczeń zasilanych danymi pobieranymi w czasie rzeczywistym - wszystko na jednej ujednoliconej platformie.

Z analiz Salesforce wynika, że 81% konsumentów planuje zrewidowanie swoich wydatków w ciągu najbliższych 12 miesięcy, przesuwając je kierunku tych sprzedawców, którzy zaoferują im bardziej spersonalizowane doświadczenia. Detaliści, którzy nie skupią się na zwiększeniu personalizacji przy jednoczesnym zwiększeniu wydajności, znajdą się w sytuacji zagrożenia dla swojej działalności.

Einstein GPT for Commerce łączy autorskie modele sztucznej inteligencji Salesforce z generatywną technologią SI z ekosystemu partnerów oraz z danymi w czasie rzeczywistym z Salesforce Data Cloud - która pobiera, harmonizuje i ujednolica wszystkie dane o klientach firmy. Wykorzystując dane demograficzne klienta i historię jego kontaktów czy zakupów, Einstein GPT for Commerce może budować spersonalizowane listy produktów lub generować zaangażowanie dla każdego indywidualnego klienta bez wstępnie załadowanych opisów produktów lub informacji wprowadzonych wcześniej.

Przykładowo klient w Australii zobaczy inny opis tego samego produktu niż klient w Stanach Zjednoczonych, bez konieczności ręcznego dodawania przez sprzedawcę różnych wersji dla każdego regionu czy kraju. Sprzedawcy mogą również zaprojektować dostosowane do potrzeb klienta oferty promocyjne ze spersonalizowanymi, automatycznie generowanymi wiadomościami dla klientów dostarczane przez WhatsApp, SMS lub e-mail.

Einstein GPT może wykonywać także takie czynności, jak generowanie konkretnych odpowiedzi, aby pomóc przedstawicielom serwisu szybciej odpowiadać na pytania klientów, a nawet automatyczne generować kod dla programistów.

Dodatkowo, Einstein GPT oferuje projektanta witryn internetowych Composable Storefront, który pomaga kontrolować doświadczenia jakie daje strona www, tworzyć bogate witryny docelowe za pomocą edytora typu "przeciągnij i upuść" oraz komponentów dbających o odpowiednie wrażenia na różnych urządzeniach. W ten sposób eliminuje się potrzebę korzystania z systemu zarządzania treścią firm trzecich i pozwala się handlowcom budować bogate doświadczenia w prostszy sposób, szybciej oraz z mniejszymi nakładami finansowymi.

Ciekawe fakty:

- Niedawne badanie ponad 500 liderów IT pokazało, że większość z nich wierzy, że generatywna SI to "zmieniacz gry", a 84% twierdzi, że pomoże im lepiej obsługiwać klientów.

- Einstein GPT, to pierwsza na świecie technologia generatywnego SI w CRM, która dostarcza treści stworzone przez SI w każdej interakcji sprzedażowej, usługowej, marketingowej, handlowej i IT na ogromną skalę

- Salesforce opiera się na zasadach Trusted AI Principles z nowym zestawem pięciu wytycznych, skoncentrowanych na odpowiedzialnym rozwoju i wdrażaniu generatywnej SI.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH Biuro prasowe
2024-07-24 | 12:30

PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH

Projektory laserowe DLP Panasonic zostały wybrane przez tureckie muzeum ze względu na swoją rozdzielczość 4K i wysoką jasność, które są niezbędne do projekcji na dużą skalę w
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-07-24 | 01:00

Symfonia na rzecz edukacji MŚP: partnerstwo z Fundacją Digital Poland

Symfonia, producent i dostawca rozwiązań wspierających cyfryzację procesów biznesowych w MŚP, nawiązała współpracę z Fundacją Digital Poland. Partnerstwo to, podobnie jak uruchomione niedawno Symfonia Lab, wpisuje się w
IT i technologie Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic
2024-07-23 | 12:00

Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic

Kiedy FKP Scorpio i Temple Live Entertainment wpadli na pomysł przekształcenia impresjonistycznych arcydzieł Claude'a Moneta w wyjątkową, interaktywną wystawę w Szwecji, wiedzieli, że

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.