Komunikaty PR

Sztuczna inteligencja wkracza do handlu i e-commerce

2023-04-04  |  12:17
Biuro prasowe

Podczas wydarzenia Shoptalk, Salesforce ogłosił nowe rozwiązania w Commerce Cloud, które pomogą firmom  połączyć się z klientami za pomocą spersonalizowanych doświadczeń zasilanych danymi pobieranymi w czasie rzeczywistym - wszystko na jednej ujednoliconej platformie.

Z analiz Salesforce wynika, że 81% konsumentów planuje zrewidowanie swoich wydatków w ciągu najbliższych 12 miesięcy, przesuwając je kierunku tych sprzedawców, którzy zaoferują im bardziej spersonalizowane doświadczenia. Detaliści, którzy nie skupią się na zwiększeniu personalizacji przy jednoczesnym zwiększeniu wydajności, znajdą się w sytuacji zagrożenia dla swojej działalności.

Einstein GPT for Commerce łączy autorskie modele sztucznej inteligencji Salesforce z generatywną technologią SI z ekosystemu partnerów oraz z danymi w czasie rzeczywistym z Salesforce Data Cloud - która pobiera, harmonizuje i ujednolica wszystkie dane o klientach firmy. Wykorzystując dane demograficzne klienta i historię jego kontaktów czy zakupów, Einstein GPT for Commerce może budować spersonalizowane listy produktów lub generować zaangażowanie dla każdego indywidualnego klienta bez wstępnie załadowanych opisów produktów lub informacji wprowadzonych wcześniej.

Przykładowo klient w Australii zobaczy inny opis tego samego produktu niż klient w Stanach Zjednoczonych, bez konieczności ręcznego dodawania przez sprzedawcę różnych wersji dla każdego regionu czy kraju. Sprzedawcy mogą również zaprojektować dostosowane do potrzeb klienta oferty promocyjne ze spersonalizowanymi, automatycznie generowanymi wiadomościami dla klientów dostarczane przez WhatsApp, SMS lub e-mail.

Einstein GPT może wykonywać także takie czynności, jak generowanie konkretnych odpowiedzi, aby pomóc przedstawicielom serwisu szybciej odpowiadać na pytania klientów, a nawet automatyczne generować kod dla programistów.

Dodatkowo, Einstein GPT oferuje projektanta witryn internetowych Composable Storefront, który pomaga kontrolować doświadczenia jakie daje strona www, tworzyć bogate witryny docelowe za pomocą edytora typu "przeciągnij i upuść" oraz komponentów dbających o odpowiednie wrażenia na różnych urządzeniach. W ten sposób eliminuje się potrzebę korzystania z systemu zarządzania treścią firm trzecich i pozwala się handlowcom budować bogate doświadczenia w prostszy sposób, szybciej oraz z mniejszymi nakładami finansowymi.

Ciekawe fakty:

- Niedawne badanie ponad 500 liderów IT pokazało, że większość z nich wierzy, że generatywna SI to "zmieniacz gry", a 84% twierdzi, że pomoże im lepiej obsługiwać klientów.

- Einstein GPT, to pierwsza na świecie technologia generatywnego SI w CRM, która dostarcza treści stworzone przez SI w każdej interakcji sprzedażowej, usługowej, marketingowej, handlowej i IT na ogromną skalę

- Salesforce opiera się na zasadach Trusted AI Principles z nowym zestawem pięciu wytycznych, skoncentrowanych na odpowiedzialnym rozwoju i wdrażaniu generatywnej SI.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.