TALEX TELEKOMUNIKACYJNYM PARTNEREM TECHNOLOGICZNYM PANASONIC NA EUROPĘ WSCHODNIĄ
Panasonic nawiązał współpracę z Talex, czołową polską firmą specjalizującą się w rozwiązaniach IT. W ramach nawiązanego partnerstwa technologicznego Talex wesprze firmę Panasonic Communication Solution w regionie oraz jej partnerów handlowych, oferując im profesjonalne wsparcie techniczne, szkolenia IT, integrację rozwiązań oraz wsparcie logistycznie.
W miarę jak przedsiębiorstwa rezygnują z dużych siedzib na rzecz bardziej elastycznych, zdywersyfikowanych modeli i rozproszonych biur oraz pracy mobilnej i zdalnej, wymagają one zestawu nowych rozwiązań telekomunikacyjnych, które im w tym pomogą, twierdzi Carlos Osuna, dyrektor Panasonic Communication Solutions. Aby sprostać tym potrzebom, lokalne systemy PBX zostaną zastąpione przez hostowane i chmurowe technologie PBX, które będą ściśle zintegrowane z wieloma firmowymi systemami IT. Talex ma ogromne doświadczenie we wdrażaniu złożonych projektów IT oraz posiada najwyższej klasy regionalną infrastrukturę centrów danych. W związku z tym jest idealnym partnerem do współpracy z naszymi dotychczasowymi kontrahentami biznesowymi nad nowymi rozwiązaniami dla klientów instytucjonalnych z Europy Wschodniej, dodaje Osuna.
Talex zajmuje się integracją rozwiązań IT od 30 lat. Ponadto współpracuje z licznymi czołowymi globalnymi przedsiębiorstwami zajmującymi się technologiami komunikacyjnymi oraz posiada dwa wiodące centra danych w tym regionie.
Firma Talex uzupełni istniejącą sieć kanałów sprzedaży o konsultacje i wsparcie IT w obszarach cyberbezpieczeństwa, infrastruktury centrów danych, zarządzania systemami IT, monitorowania usług oraz wsparcia użytkowników, a także usług w chmurze i tworzenia oprogramowania.
Świeżo nawiązana współpraca z istniejącą siecią partnerów biznesowych firmy Panasonic da klientom dostęp do pomocy najlepszych specjalistów od rozwiązań telekomunikacyjnych i IT w regionie, pełnej gamy najnowszych biznesowych rozwiązań telekomunikacyjnych i opartych na chmurze, a także infrastruktury potrzebnej do całodobowego działania, podsumowuje Tomasz Kwiczor, Dyrektor ds. Usług Outsourcingowych w firmie Talex S.A.
Więcej informacji można znaleźć na stronach internetowych Panasonic Communication Solutions i Talex S.A.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych
Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.
Transport
Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów
Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.