TCL zostaje oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski
TCL, wiodący producent elektroniki użytkowej i marka nr 1 na świecie produkująca telewizory 98-calowe, z dumą została oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski. Przed nami prawdziwe, piłkarskie święto – już po raz siedemnasty odbędą się mistrzostwa Europy. Najnowsza linia telewizorów QD-Mini LED w rozmiarze XL dostarczy fanom piłki nożnej jeszcze więcej niezapomnianych wrażeń podczas oglądania emocjonujących rozgrywek piłkarskich również w domu na dużym ekranie.
TCL i Reprezentacja Polski w jednej drużynie
TCL podpisał umowę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej (PZPN) i tym samym zyskał tytuł Partnera Reprezentacji Polski. Jej przedmiotem jest sponsoring związany z Piłkarską Reprezentacją Polski. Umowa będzie obowiązywać do 31 lipca 2026 roku, z możliwością jej przedłużenia.
Cieszymy się, że tuż przed Mistrzostwami Europy reprezentacja Polski dokonuje poważnego wzmocnienia. Do grona partnerów drużyny narodowej dołącza firma TCL, uznana marka w branży RTV i AGD. To dla nas spore wyróżnienie, że firma, która chce rozwijać swoją pozycję w Polsce, właśnie w nas widzi ogromny potencjał marketingowy. Jesteśmy przekonani, że ta umowa zapewni same korzyści obu stronom. Witamy w piłkarskiej rodzinie! – powiedział Łukasz Wachowski, sekretarz generalny PZPN.
Reprezentacja Polski po raz pierwszy w historii awansowała na piąty wielki turniej międzynarodowy z rzędu. Po zakwalifikowaniu się na Mistrzostwa Europy 2016, Mistrzostwa Świata 2018, Mistrzostwa Europy 2020 (odbyły się w 2021 roku z powodu pandemii), a także Mistrzostwa Świata 2022, w czerwcu zagra w Mistrzostwach Europy w Niemczech.
Sportowe emocje w rozmiarze XL
TCL jako zespół zapalonych entuzjastów sportu nawiązuje liczne partnerstwa w Europie
i na świecie. Sport jednoczy ludzi i jest czymś więcej niż tylko grą, ponieważ za każdym
wyzwaniem i zwycięstwem kryją się często wspaniałe historie inspirujące ludzi do wielkości.
TCL wyznaje zasadę, że wyjątkowe, inspirujące wydarzenia powinny być dostępne dla każdego.
Odpowiedzią są, między innymi, wysokiej klasy telewizory QD-MiniLED, które pozwolą cieszyć się wszystkimi wyjątkowymi chwilami. Dzięki ekranom TCL XL o przekątnej nawet 115 cali, żaden szczegół
nie pozostanie niezauważony.
Decyzja o podpisaniu umowy partnerskiej stworzyła podwaliny pod ekscytującą i pełną sukcesów przyszłość dla obu stron. Dzięki wsparciu TCL oraz naszym innowacyjnym technologiom zastosowanym w wielkoformatowych telewizorach QD-Mini LED, zaawansowanych soundbarach, a także w przełomowych urządzeniach mobilnych, z radością będziemy wspierać drużynę narodową na drodze do sukcesu w każdym, wyjątkowym momencie – zapewnia Jayway Peng, Dyrektor Zarządzający w TCL Electronics Polska.
O TCL
TCL Electronics (1070.HK) to szybko rozwijająca się firma z branży elektroniki użytkowej i istotny gracz w globalnej branży telewizyjnej. Firma została założona w 1981 roku i obecnie działa na ponad 160 rynkach na całym świecie. TCL specjalizuje się w badaniach, rozwoju oraz produkcji elektroniki użytkowej: telewizorów, sprzętu audio i inteligentnych urządzeń dla domu.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Mercosur to tylko wierzchołek góry lodowej. UE ma ponad 40 umów handlowych, które mogą destabilizować rynek rolny
Umowa handlowa między UE a krajami Mercosur może znacząco zaburzyć konkurencję na rynku rolnym i osłabić pozycję unijnych, w tym polskich, producentów – ostrzegają rolnicy i producenci żywności. Umowie sprzeciwia się część krajów unijnych, które domagają się klauzuli ochronnych oraz limitów importowych. – Problemem jest jednak nie tylko ta konkretna umowa. Chodzi o cały system wolnego handlu, który się kumuluje z dziesiątek innych porozumień – podkreśla Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności.
Firma
Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.
Prawo
Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.