Technologia Nanovo wyróżniona przez świat
Kinga Woźniakowska
W dobrym tonie. PR
kinga|prwdobrymtonie.pl| |kinga|prwdobrymtonie.pl
+48663416733
prwdobrymtonie.pl
Pierwszy raz w historii konkursu Digital Signage Awards polska spółka zdobyła nagrodę Grand Prix. Nanovo, lider rynku rozwiązań digital in-store, drugi rok z rzędu został także zwycięzcą w zakresie Retail, Retail Banking & Restaurants. To pierwsza rodzima firma, która w swoim dorobku ma podwójny triumf w tej kategorii.
Jury złożone z międzynarodowych ekspertów komunikacji audiowizualnej nagrodziło Nanovo za projekt dla, należącego do marki eobuwie.pl, najbardziej zaawansowanego technologicznie salonu z odzieżą premium – MODIVO.
- Tym zwycięstwem Nanovo wraz z CCC/eobuwie.pl/MODIVO oznacza Polskę jako globalne centrum ekspertyzy w obszarze cyfryzacji handlu tradycyjnego. W najbliższych 12 miesiącach spółka będzie mogła zresztą pochwalić się kilkoma wdrożeniami w Europie Centralnej i tzw. Zachodniej, co potwierdza biznesowo poziom usług doceniony przez Jury DSA. Dziś polska technologia święci międzynarodowy sukces, wygrywając z najbardziej utytułowanymi światowymi konkurentami. Poziom tegorocznej edycji był bardzo wysoki, a rozwiązania walczące o uznanie jury jasno wskazują, że dynamiczne zmiany w obszarze digitalizacji handlu będą się intensyfikowały w nadchodzących latach. Jesteśmy bardzo szczęśliwi z tego wyróżnienia – podwyższa nam ono poprzeczkę i motywuje nas do jeszcze cięższej pracy - Piotr Badowski, CEO Nanovo.
W tym roku nagrody Digital Signage Awards przyznano po raz jedenasty. Ich celem jest wyłonienie najlepszych, najbardziej kreatywnych oraz najbardziej innowacyjnych projektów z obszaru digital signage z całego świata. W najpopularniejszej kategorii Retail, Retail Banking & Restaurants, w której wygrało Nanovo, rywalizowało 12 firm.
Głównym założeniem zwycięskiego wdrożenia w MODIVO było przeniesienie doświadczeń znanych klientom z e-commerce do fizycznej przestrzeni sklepu stacjonarnego. Za sprawą technologii Nanovo oraz integracji cyfrowych procesów z przestrzeni sprzedaży zniknęły wieszaki z ubraniami, a pojawiały się 21 specjalnie zaprojektowane terminale cyfrowe oraz automatyczne przymierzalnie dopasowujące się do preferencji klienta, o czym tutaj: Pierwszy sklep stacjonarny MODIVO, czyli standard zakupów modowych na nowo.
MODIVO, internetowa marka odzieżowa typu pure online player, dzięki zaawansowanej platformie digital in-store uruchomiła swój pierwszy butik stacjonarny i stała się pionierem integracji kanałów sprzedaży w branży modowej w Polsce. O technologii, która skupia w jednym miejscu klientów o różnych preferencjach zakupowych – online i offline oraz wspólnym tworzeniu innowacji w filmie Nanovo.
Nanovo
W Nanovo digitalizujemy komunikację i procesy obsługi klienta w sieciach sprzedaży oraz obsługi detalicznej. Od 2013 tworzymy unikalne rozwiązania biznesowe w przestrzeniach stacjonarnej sprzedaży i obsługi klienta wdrażając projekty na rynku polskim oraz w regionie CEE. Kluczowymi aktywami Nanovo są autorskie oprogramowanie SIGNIO oraz interdyscyplinarny zespół. Firma współpracuje na bieżąco m.in. z PLAY, eobuwie.pl, ŻABKA, RTV EURO AGD, SEPHORA, HEBE, czy mBank. Więcej informacji na stronie www.nanovo.pl
Watson-Marlow wzbogaca swoje rozwiązanie do montażu panelowego DriveSure™
Newline Interactive łączy odpowiedzialność środowiskową z sukcesem rynkowym
Sony nawiązało współpracę z AMERIA AG
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Przygotowania do wdrożenia systemu kaucyjnego idą pełną parą. Przyszli operatorzy przeciwni zmianie daty na 2026 rok
Wkrótce Sejm ma się zająć nowym projektem przepisów dotyczących systemu kaucyjnego, którego start zaplanowano na styczeń 2025 roku. Przedstawione przez Ministerstwo Klimatu i Środowiska zmiany dotyczą m.in. rezygnacji z podatku VAT i wprowadzenia tzw. mechanizmu podążania kaucji za produktem. – Wszystkie te zmiany oceniamy bardzo pozytywnie, one są niezbędnym elementem dla właściwego funkcjonowania przyszłego systemu kaucyjnego – mówi Aleksander Traple, prezes Zwrotka SA. Jak podkreśla, dalsze odkładanie w czasie terminu uruchomienia systemu kaucyjnego jest bezzasadne, ponieważ branża odpadowa, handel detaliczny i szereg innych podmiotów już od dłuższego czasu przygotowują się do jego wdrożenia.
Problemy społeczne
Duża część ukraińskich uchodźców w Polsce wciąż potrzebuje wsparcia. Szczególnie osoby starsze i z niepełnosprawnościami
Do Polski cały czas napływają kolejni uchodźcy z Ukrainy, a ci, którzy są u nas już ponad dwa lata, nadal potrzebują wsparcia – oceniają eksperci IOM Poland i UNHCR. Szacuje się, że ok. 200 tys. osób nadal mieszka w miejscach zakwaterowania zbiorowego. To często osoby starsze i z niepełnosprawnościami, którym trudno się usamodzielnić. Uchodźcy nadal potrzebują wsparcia związanego ze znalezieniem zatrudnienia, dostępu dzieci do edukacji czy nauki języka polskiego. Eksperci podkreślają, że integracja ekonomiczna Ukraińców to duża korzyść dla polskiej gospodarki. Tylko w 2023 roku udział pracowników z Ukrainy przełożył się na ok. 1 proc. krajowego PKB.
Konsument
Coraz więcej Europejczyków ogranicza spożycie mięsa na rzecz produktów roślinnych. Większe wsparcie ze strony rządów i legislacji mogłoby zwiększyć ich popularność
Ponad połowa Europejczyków jedzących mięso aktywnie ogranicza jego roczne spożycie. Niemal 30 proc. co najmniej raz w tygodniu spożywa przynajmniej jedną roślinną alternatywę mięsa lub nabiału – wynika z badania ProVeg. Zmiana nawyków konsumenckich napędza branżę produktów roślinnych, ale wspomogłyby ją także zmiany systemowe, m.in. szersze dofinansowanie produkcji roślinnej kosztem mięsnej czy obniżenie podatku na żywność o niskim śladzie środowiskowym.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.