Tegoroczne nowości od SaldeoSMART – faktoring, szybkie przelewy i eZNACZEK
Symetria PR
Kozia 26a
30-733 Kraków
kontakt|symetriapr.com| |kontakt|symetriapr.com
506 436 176
www.facebook.com/symetriapr
Rok 2020 upłynął w SaldeoSMART pod znakiem nowości. W systemie pojawiły się kolejne funkcje, w tym eZNACZEK, który podniósł poziom bezpieczeństwa e-maili, oraz narzędzia wspierające utrzymanie płynności finansowej. Teraz firmy mogą wysłać do swoich kontrahentów fakturę z linkiem do szybkiej płatności online lub – jeśli mają taką potrzebę – skorzystać z faktoringu.
eZNACZEK, przygotowany przez ACME LABS i wdrożony przez SaldeoSMART w marcu tego roku, to technologia, która chroni e-maile wymieniane między księgowymi a ich klientami. Składa się z ciągu cyfr, liter lub znaków specjalnych i pojawia się w tytułach e-maili przesyłanych do wszystkich użytkowników systemu pracujących w ramach danego konta. Dzięki temu można łatwo rozpoznać, że wiadomość pochodzi z programu SaldeoSMART.
- W tym roku zadbaliśmy nie tylko o bezpieczeństwo korespondencji, ale i o szybkość płatności. Aby ją podnieść, wdrożyliśmy rozwiązanie od Blue Media, które pozwala na opłacenie online faktur wystawionych w SaldeoSMART. Wystarczy, że odbiorcy faktur klikną w link umieszczony na fakturze i już mogą pokryć należność. Proces szybkich płatności jest szybki i w pełni bezpieczny. Mechanizm pomaga też zaoszczędzić sporo czasu i uniknąć błędu podczas wprowadzania danych do płatności. Wiarygodność firmy Blue Media potwierdza także Komisja Nadzoru Finansowego i Narodowy Bank Polski. Ponadto, ma ona certyfikat zgodności ze standardem PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard) – wyjaśnia Krzysztof Wojtas, prezes zarządu BrainSHARE IT, producenta programu SaldeoSMART.
Najnowsza opcja w SaldeoSMART – faktoring – jest dostępna od 9 grudnia. Dostarcza ją firma Brutto. Dzięki integracji z tym rozwiązaniem użytkownicy SaldeoSMART mogą złożyć wniosek bezpośrednio w programie, bez konieczności przepisywania danych z faktury przekazywanej do faktoringu. Teraz są one automatycznie przekazywane przez SaldeoSMART. Opcja wysyłki dokumentu do faktoringu znajduje się w dwóch miejscach: w detalach faktury oraz na liście faktur sprzedażowych wystawianych w programie. Aby skorzystać z nowego udogodnienia, należy założyć konto na stronie Brutto.
To rozwiązanie przede wszystkim pomaga przedsiębiorcom zachować płynność finansową. Daje szybki zastrzyk gotówki, która może pojawić się na koncie nawet w 2 godziny. Pozwala sprawniej regulować zobowiązania względem dostawców. Co ważne, nie obniża zdolności kredytowej firmy ani nie obciąża – jak kredyty – bilansu przedsiębiorstwa. Pozostawia więc wskaźniki finansowe w dobrej kondycji. Dodatkowo, umożliwia ochronę przed współpracą z niesolidnymi kontrahentami, bowiem firmy faktoringowe badają wypłacalność podmiotów, za których usługi zostały wystawione faktury.
- Rok 2020 był czasem pracy zdalnej, dlatego rozwiązania, które wprowadziliśmy do programu w ciągu ostatnich kilku miesięcy, jeszcze bardziej zyskały na znaczeniu. eZNACZEK chroni przychodzące e-maile. Równie ważne jest zarządzanie finansami. Teraz przedsiębiorcy wystarczy jedno kliknięcie, aby mógł opłacić fakturę wystawioną w SaldeoSMART. Z kolei najnowsza opcja, czyli faktoring, może być bardzo pomocna dla małych i średnich przedsiębiorstw, które rozliczają się ze stałymi kontrahentami dopiero po jakimś czasie lub działają w branży sezonowej – dodaje Krzysztof Wojtas.
Wszystkie funkcjonalności wdrożone w tym roku do SaldeoSMART zwiększają bezpieczeństwo pracy z wrażliwymi danymi, co jest szczególnie istotne w czasach, gdy technologie i komunikacja na odległość stały się podstawą działania wielu firm.
Technics i Automobili Lamborghini przedstawiają system gramofonowy SL-1200M7B
tesa na IX Międzynarodowych Targach Techniki Pakowania i Opakowań Warsaw Pack
Drukarka może być bardziej SMART niż myślisz
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna
Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.
Ochrona środowiska
Koniec „malowania trawy na zielono”. W komunikacji firm nie będzie miejsca na greenwashing [DEPESZA]
„Malowanie trawy na zielono” – to stare określenie dobrze pasuje do zjawiska greenwashingu, czyli takiej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa, która bazuje na nieprawdziwych lub zmanipulowanych deklaracjach związanych ze zgodnością prowadzonej działalności z zasadami ochrony środowiska. To nieuczciwe wobec klientów i partnerów biznesowych, a niedługo także niezgodne z prawem – podkreślili eksperci podczas panelu „Greenwashing”, jaki odbył się podczas 16. Europejskiego Kongresu Gospodarczego.
IT i technologie
Mobilne USG umożliwia dokładniejszą diagnostykę na miejscu wypadku. Z tym sprzętem jeździ coraz więcej karetek w Polsce
Badanie ultrasonograficzne jest podstawą diagnostyki w medycynie, a aparat USG znajduje się już na wyposażeniu każdego szpitala. Dzięki rozwojowi technologii urządzenia te doczekały się także mobilnej wersji, która jest łatwa w transporcie, a jednocześnie zachowuje wysokiej jakości obraz. Ten sprzęt jest coraz częściej wyposażeniem karetek ratunkowych. – W ramach umowy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Philips dostarczył 155 takich mobilnych ultrasonografów do 90 stacji ratownictwa w całej Polsce – mówi Michał Szczechula z Philips. Teraz ratownicy szkolą się z ich obsługi.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.