The Dust – producent i wydawca gier tworzy podmiot zależny
Me & My Friends
Podwale 7/5
50-043 Wrocław
julita.pacana|mamf.pl| |julita.pacana|mamf.pl
500 388 727
https://mamfgroup.com/
24 lipca br. The Dust S.A. zawiązała spółkę zależną Game Island S.A. Nowy podmiot ma zwiększyć potencjał produkcyjny The Dust S.A. i zająć się tworzeniem preprodukcji, a następnie produkować gry z gatunku symulatorów. Wydawcą ww. gier będzie spółka-matka.
The Dust S.A. zawiązała w dniu 24 lipca 2020 roku spółkę zależną Game Island S.A. i objęła 100% w jej kapitale. Celem utworzenia nowego podmiotu jest zwiększenie potencjału wydawniczego The Dust S.A.
Po opublikowaniu w 2019 roku nowej strategii i zaprezentowaniu naszych trzech filarów działalności, chcemy zwiększyć dynamikę rozwoju i w pełni wykorzystać potencjał produkowania i wydawania gier średniobudżetowych. Nasz zespół kreatywny ma bardzo dużo pomysłów na nowe projekty z tego gatunku, jednak ze względu na jednoczesną produkcję dużej gry „I, the Inquisitor” nie jesteśmy w stanie ich wszystkich zrealizować. Stąd idea utworzenia podmiotu zależnego. – mówi Jakub Wolff, Prezes Zarządu.
W ostatnim czasie prowadziliśmy intensywne działania rekrutacyjne. Zgłosiło się do nas bardzo dużo osób z wysokimi kompetencjami i bardzo ciekawymi pomysłami. Nie chcemy marnować tego potencjału. – dodaje Prezes – Oczywiście specjaliści z The Dust będą sprawować pieczę nad projektami realizowanymi przez spółkę-córkę, a The Dust będzie wydawcą produkowanych przez nią gier.
Powstanie spółki zależnej ma przyspieszyć proces badania nowych preprodukcji, a także zwiększyć moce produkcyjne przy realizacji wybranych projektów. Rozwój branży oraz coraz większe wymagania graczy powodują, że należy sprawdzić potencjał sprzedażowy preprodukcji, a następnie w procesie produkcji spełnić coraz większe wymagania co do jakości gier. Dlatego, aby produkować gry, które będą się dobrze monetyzować, należy tworzyć zespoły dedykowane do realizacji konkretnych projektów, które w komunikacji z potencjalnymi graczami będą robić gry, których oczekują ostateczni odbiorcy. Takie podejście zdaniem Zarządu The Dust S.A. uprawdopodobni osiąganie sukcesów poszczególnych gier i zwiększać przychody ze sprzedaży.
The Dust S.A. w ramach nowego podmiotu podjęła współpracę z osobą wcześniej niezwiązaną ze spółką, natomiast w Radzie Nadzorczej zasiądą osoby, które zdobyły doświadczenie w The Dust S.A.
Pierwsze projekty Game Island S.A. zaprezentuje na platformie Steam jeszcze w tym roku, o czym będziemy informować w raportach giełdowych The Dust S.A. – zapowiada Jakub Wolff.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.