Komunikaty PR

Thomas Knorr dyrektorem ds. obsługi posprzedażnej na region IFS DACH & EE

2020-10-13  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Machol
IFS Poland

ul. M. Flisa 6
02-247 Warszawa
anna.machol|ifs.com| |anna.machol|ifs.com
+48 512 134 493
https://www.ifs.com/pl/

Warszawa, 13 października 2020 – IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, wzmocnił swój dział sprzedaży, mianując Thomasa Knorra dyrektorem ds. obsługi przedsprzedażnej w Niemczech, Austrii, Szwajcarii i Europie Wschodniej.

Thomas Knorr ma ponad 13 lat doświadczenia w obsłudze przedsprzedażnej oraz szerokie doświadczenie związane z oprogramowaniem. Przed objęciem swojego obecnego stanowiska w IFS pracował w firmie Workday zajmującej się produkcją oprogramowania, gdzie był dyrektorem ds. obsługi przedsprzedażnej na region DACH. Wcześniej, w latach 2011–2019, pracował w firmie SAP, w której był odpowiedzialny za obsługę przedsprzedażną w zakresie rozwiązań S/4HANA Cloud w regionie MEE.

Thomas ma również szerokie doświadczenie w firmie IFS, ponieważ w latach 2005–2011 pracował w niemieckim oddziale tej firmy — początkowo jako członek IFS Trainee Program, a następnie jako konsultant ds. aplikacji i starszy konsultant ds. obsługi przedsprzedażnej.

„W ciągu ostatnich kilku lat firma IFS bardzo intensywnie się rozwijała, a obecnie oferuje pełny zakres swoich produktów w chmurze zapewniającej ich ciągłą aktualność, nie zapominając jednocześnie o tym, jak ważne jest oferowanie klientom różnych opcji wdrożenia” — powiedział Thomas Knorr. „Dzięki rozwiązaniom IFS firmy mogą uruchamiać wszystkie swoje procesy z jednego źródła i na przyszłościowej platformie. Bardzo się cieszę, że mogę być częścią tej rozwijającej się firmy oraz oferować dotychczasowym i potencjalnym klientom atrakcyjną alternatywę dla starszych kolosów z branży oprogramowania”.

Marcus Pannier, dyrektor zarządzający IFS na region DACH i Europy Wschodniej, dodał: „Cyfryzacja oparta na systemach ERP obejmuje skomplikowane procesy. Obecnie od dostawców technologii oczekuje się, że będą wspierać firmy i doradzać im już od samego początku. Zatrudniając Thomasa Knorra, zyskaliśmy doświadczonego i kompetentnego menedżera w naszym dziale obsługi przedsprzedażnej, który łączy w sobie pasję do technologii z szeroką wiedzą w dziedzinie cyfryzacji i oprogramowania ERP. Jestem przekonany, że Thomas nie tylko istotnie się przyczyni do naszego sukcesu, lecz także znacznie ułatwi naszym klientom cyfrową transformację”.

Więcej informacji o firmie IFS można znaleźć na stronie IFS.com lub obserwując nas na Twitterze: @IFSPoland.

Kontakt
Anna Machol
PR for IFS in Poland
Email: anna.machol@ifs.com
Phone: +48 512 134 493
 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: IFS Poland
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai Biuro prasowe
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów
IT i technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje
IT i technologie Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
2025-02-10 | 15:50

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, cyfryzacja stała się nie tyle opcją, co koniecznością dla firm chcących utrzymać konkurencyjność. Jednak proces

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.