Thomas Knorr dyrektorem ds. obsługi posprzedażnej na region IFS DACH & EE
IFS Poland
ul. M. Flisa 6
02-247 Warszawa
anna.machol|ifs.com| |anna.machol|ifs.com
+48 512 134 493
https://www.ifs.com/pl/
Warszawa, 13 października 2020 – IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, wzmocnił swój dział sprzedaży, mianując Thomasa Knorra dyrektorem ds. obsługi przedsprzedażnej w Niemczech, Austrii, Szwajcarii i Europie Wschodniej.
Thomas Knorr ma ponad 13 lat doświadczenia w obsłudze przedsprzedażnej oraz szerokie doświadczenie związane z oprogramowaniem. Przed objęciem swojego obecnego stanowiska w IFS pracował w firmie Workday zajmującej się produkcją oprogramowania, gdzie był dyrektorem ds. obsługi przedsprzedażnej na region DACH. Wcześniej, w latach 2011–2019, pracował w firmie SAP, w której był odpowiedzialny za obsługę przedsprzedażną w zakresie rozwiązań S/4HANA Cloud w regionie MEE.
Thomas ma również szerokie doświadczenie w firmie IFS, ponieważ w latach 2005–2011 pracował w niemieckim oddziale tej firmy — początkowo jako członek IFS Trainee Program, a następnie jako konsultant ds. aplikacji i starszy konsultant ds. obsługi przedsprzedażnej.
„W ciągu ostatnich kilku lat firma IFS bardzo intensywnie się rozwijała, a obecnie oferuje pełny zakres swoich produktów w chmurze zapewniającej ich ciągłą aktualność, nie zapominając jednocześnie o tym, jak ważne jest oferowanie klientom różnych opcji wdrożenia” — powiedział Thomas Knorr. „Dzięki rozwiązaniom IFS firmy mogą uruchamiać wszystkie swoje procesy z jednego źródła i na przyszłościowej platformie. Bardzo się cieszę, że mogę być częścią tej rozwijającej się firmy oraz oferować dotychczasowym i potencjalnym klientom atrakcyjną alternatywę dla starszych kolosów z branży oprogramowania”.
Marcus Pannier, dyrektor zarządzający IFS na region DACH i Europy Wschodniej, dodał: „Cyfryzacja oparta na systemach ERP obejmuje skomplikowane procesy. Obecnie od dostawców technologii oczekuje się, że będą wspierać firmy i doradzać im już od samego początku. Zatrudniając Thomasa Knorra, zyskaliśmy doświadczonego i kompetentnego menedżera w naszym dziale obsługi przedsprzedażnej, który łączy w sobie pasję do technologii z szeroką wiedzą w dziedzinie cyfryzacji i oprogramowania ERP. Jestem przekonany, że Thomas nie tylko istotnie się przyczyni do naszego sukcesu, lecz także znacznie ułatwi naszym klientom cyfrową transformację”.
Więcej informacji o firmie IFS można znaleźć na stronie IFS.com lub obserwując nas na Twitterze: @IFSPoland.
Kontakt
Anna Machol
PR for IFS in Poland
Email: anna.machol@ifs.com
Phone: +48 512 134 493
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych
Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.
Transport
Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów
Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.