TIDAL, OLX, InPost, World of Tanks i AutoMapa w nowej kampanii Huawei AppGallery
TIDAL to pierwsza z 5 aplikacji, które są bohaterami filmów promujących sklep AppGallery w ramach grudniowej kampanii prowadzonej w kanałach digital Huawei. Wideo opublikowane dziś na profilu AppGallery na Facebook’u komunikuje atrakcyjność całej kategorii „muzyka” w sklepie marki, z aplikacją TIDAL w roli głównej. W najbliższych dniach zostaną opublikowane kolejne filmy, gdzie bohaterami będą aplikacje z innych kategorii, takie jak OLX, InPost, World of Tanks i AutoMapa.
Najnowsza kampania promująca AppGallery to kolejny dowód na realizowanie przez Huawei strategii polegającej na łączeniu rozbudowy sklepu z promocją partnerów marki. Grudniowa akcja promocyjna komunikuje popularne wśród konsumentów kategorie aplikacji, takie jak muzyka, zakupy, gry i nawigacja. Głównym elementem kampanii jest seria 6 filmów – 5 z nich promuje każdą z aplikacji oddzielnie, jeden film opowiada o nich łącznie.
Pierwsze opublikowane wideo, oprócz promocji kategorii „muzyka” i aplikacji TIDAL, prezentuje też najnowsze urządzenia marki, pozwalające z tych usług korzystać – jest to smartfon Huawei Mate 40 Pro, bezprzewodowe słuchawki FreeBuds Pro oraz najnowszy głośnik premium, Huawei Sound. Wideo można obejrzeć na profilu AppGallery na Facebook’u:
https://www.facebook.com/AppGalleryPL/posts/198613875188986. Pozostałe filmy będą pojawiać się systematycznie przez cały grudzień.
AppGallery oferuje użytkownikom bogactwo aplikacji, polskich i globalnych, z wielu różnych kategorii. Znajduje się tam już ponad 1000 polskich aplikacji, a w skali globalnej jest ich już ponad 96 tysięcy. Każdego miesiąca ze sklepu korzysta ponad 490 milionów aktywnych użytkowników z całego świata. Sklep jest częścią ekosystemu Huawei Mobile Services, w skład którego wchodzą takie usługi jak Chmura, Przeglądarka i Motywy. Kluczem do ekosystemu HMS jest ID Huawei, czyli cyfrowy identyfikator użytkownika umożliwiający szybki i łatwy dostęp do usług na urządzeniach Huawei.
Z myślą o użytkownikach sklepu z aplikacjami AppGallery, powstała dedykowana strona na Facebooku: https://www.facebook.com/AppGalleryPL, na której można znaleźć nie tylko najświeższe oferty i informacje o najnowszych aplikacjach, ale również wymieniać się doświadczeniami i opiniami.
Technics i Automobili Lamborghini przedstawiają system gramofonowy SL-1200M7B
tesa na IX Międzynarodowych Targach Techniki Pakowania i Opakowań Warsaw Pack
Drukarka może być bardziej SMART niż myślisz
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna
Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.
Ochrona środowiska
Koniec „malowania trawy na zielono”. W komunikacji firm nie będzie miejsca na greenwashing [DEPESZA]
„Malowanie trawy na zielono” – to stare określenie dobrze pasuje do zjawiska greenwashingu, czyli takiej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa, która bazuje na nieprawdziwych lub zmanipulowanych deklaracjach związanych ze zgodnością prowadzonej działalności z zasadami ochrony środowiska. To nieuczciwe wobec klientów i partnerów biznesowych, a niedługo także niezgodne z prawem – podkreślili eksperci podczas panelu „Greenwashing”, jaki odbył się podczas 16. Europejskiego Kongresu Gospodarczego.
IT i technologie
Mobilne USG umożliwia dokładniejszą diagnostykę na miejscu wypadku. Z tym sprzętem jeździ coraz więcej karetek w Polsce
Badanie ultrasonograficzne jest podstawą diagnostyki w medycynie, a aparat USG znajduje się już na wyposażeniu każdego szpitala. Dzięki rozwojowi technologii urządzenia te doczekały się także mobilnej wersji, która jest łatwa w transporcie, a jednocześnie zachowuje wysokiej jakości obraz. Ten sprzęt jest coraz częściej wyposażeniem karetek ratunkowych. – W ramach umowy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Philips dostarczył 155 takich mobilnych ultrasonografów do 90 stacji ratownictwa w całej Polsce – mówi Michał Szczechula z Philips. Teraz ratownicy szkolą się z ich obsługi.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.