Tide Software otwiera studia dla managerów w Akademii Leona Koźmińskiego
DEDYKOWANE STUDIA PODYPLOMOWE DLA TECHNOLOGICZNEJ SPÓŁKI TIDE SOFTWARE
Tide Software, jeden z wiodących w kraju dostawców platform komunikacyjnych CPaaS dla B2B i operator telekomunikacyjny stawia na rozwój kompetencji swoich menedżerów. Liderzy rozpoczynają edukację w ramach programu przygotowanych dla nich studiów podyplomowych „Akademia Kompetencji Zarządczych” w Akademii Leona Koźmińskiego.
Unikalny program dwuletnich studiów podyplomowych powstał z myślą o menedżerach zatrudnionych w strukturach spółki Tide Software – wyspecjalizowanych w dostarczaniu najwyższej jakości rozwiązań telekomunikacyjnych dla firm. Przygotowany program studiów podyplomowych uwzględnia prace nad strategią firmy oraz jej plany biznesowe. Przed słuchaczami blisko 300 godzin wykładów i tyle samo ćwiczeń praktycznych. Wspólnie z naukowcami i praktykami biznesu słuchacze będą przygotowywać się do pełnienia strategicznych ról i rozwijać swoje kompetencje menedżerskie, związane m.in. z zarządzaniem zespołami, dbaniem o dobrostan, identyfikacją potencjału oraz motywacją. W ramach programu rozwijana będzie też wiedza z obszaru trendów ekonomicznych, przygotowania spółki do wykorzystywania szans rynkowych oraz reagowania na zagrożenia biznesowe. Warunkiem ukończenia studiów będzie przygotowanie i obrona projektu doradczego, związanego z wyzwaniami firmy.
Jolanta Hryniewicka, Wiceprezes Tide Software podkreśla: Wybór Akademii Koźmińskiego jako partnera w rozwoju naszej kadry menedżerskiej był oczywisty. Zależało nam na doświadczeniu, ale też połączeniu wiedzy naukowej z najnowszymi badaniami oraz praktycznym podejściem. Jesteśmy w ważnym momencie zwiększania skali działania w Tide Software, ekspansji zagranicznej i dalszej profesjonalizacji procesów. To unikalny program w Akademii Leona Koźmińskiego, przygotowany z myślą o MŚP. Tide Software działa na dynamicznie zmieniającym się rynku technologii komunikacyjnych, z dużymi graczami m.in. z rynku finansowego, bankowego czy e-commerce. Dwuletnie studia to inwestycja w rozwój naszej kadry menedżerskiej. To zwykle wartość dodana, którą swoim pracownikom oferują międzynarodowe korporacje. Chcemy jednak, by takie możliwości rozwoju były dostępne również w mniejszych i średnich spółkach.
W programie studiów weźmie także udział kadra menedżerska pozostałych spółek należących do Grupy Tide: Tide Mobile i JJT Elementum – nowoczesnej stolarni i parku maszynowego. Program dla tych trzech spółek to nie pierwszy taki projekt w Akademii Leona Koźmińskiego. Wybór uczelni podyktowany został m.in. doświadczeniami w rozwoju pracowników oraz pozycją w rankingach „Financial Times”, plasujących Akademię wśród najlepszych uczelni biznesowych, oferujących otwarte i zamknięte programy rozwojowe.
Rankingi Financial Times Executive Education wskazują, że jesteśmy najlepszym wyborem jako partner rozwojowy dla klientów indywidualnych i biznesowych nie tylko w Polsce, ale w całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Bardzo nas cieszy, że i tym razem Ranking Custom Executive Education okazał się świetną wskazówką dla osób odpowiedzialnych za rozwój pracowników i liderów w Tide Software, Tide Mobile i JJT Elementum, poszukujących nowoczesnych, światowej klasy programów dla swoich pracowników, liderów oraz zespołów zarządzających – podkreśla dr Sylwia Hałas-Dej, dziekan Centrum Doradztwa i Kształcenia Menedżerów w Akademii Leona Koźmińskiego.
Uroczysta inauguracja Akademii Kompetencji Zarządczych – programu studiów podyplomowych dla spółek Tide, z udziałem Zarządu Spółek Tide oraz prof. Grzegorza Mazurka, Rektora Akademii Leona Koźmińskiego odbędzie się 29 września 2023 r. w murach uczelni.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.