Komunikaty PR

TikTok i Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę edukują w ramach DBI 2022

2022-02-04  |  13:00
Biuro prasowe

TYdzień Bezpiecznego Internetu - TikTok i Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę edukują w ramach Dnia Bezpiecznego Internetu 2022

Dbanie o bezpieczeństwo użytkowników to dla TikToka priorytet, dlatego z okazji Dnia Bezpiecznego Internetu 2022, we współpracy z Fundacją Dajemy Dzieciom Siłę, platforma rozpoczyna kampanię edukacyjną pod hasłem #TYdzieńBezpiecznegoInternetu. Przez najbliższy tydzień na nastolatków oraz ich opiekunów czekać będą aktywacje zarówno w samej aplikacji, jak też poza nią. Zwieńczeniem akcji będzie konferencja DBI organizowana przez NASK oraz Fundację, której partnerem został TikTok.

TikTok regularnie inicjuje bądź angażuje się w działania, których celem jest zwiększanie bezpieczeństwa użytkowników. Przypadający na 8 lutego Dzień Bezpiecznego Internetu to idealna okazja do aktywnego promowania dobrych praktyk w zakresie świadomego korzystania z cyfrowej przestrzeni. Tym razem platforma podjęła współpracę z Fundacją Dajemy Dzieciom Siłę: wesprze doroczną konferencję oraz wspólnie przeprowadzi serię aktywności informacyjnych i promujących bezpieczne praktyki.

W tygodniu poprzedzającym Dzień Bezpiecznego Internetu, na TikToku opublikowana zostanie seria filmów przygotowanych przez znanych i lubianych twórców platformy (Mamanaobrotach, Magdalena Chorzewska, Taranek, Bloger Wojciech i Kuba Przygoński), w których poruszą oni pięć ważnych tematów takich jak: internetowe wyzwania, fake newsy i dezinformacja, cyberprzemoc, promowanie szkodliwych wzorców wyglądu i dbałość o cyfrowy dobrostan.

Materiały będą zachęcać użytkowników TikToka do tworzenia własnych treści i dzielenia się swoimi przemyśleniami na temat bezpiecznego poruszania się w sieci. By dotrzeć z tymi ważnymi przekazami do jak największej grupy odbiorców, treści edukacyjne będą promowane na platformie formatami reklamowymi, powstanie również dedykowany landing page dostępny w sekcji „Odkryj”.

 

 

Poradnik dla rodziców

TikTok ma świadomość, że intensywnie zmieniający się świat technologii może utrudniać rodzicom i opiekunom prowadzenie rozmów o bezpieczeństwie w sieci ze swoimi podopiecznymi. Z tą myślą, poza aktywnościami w ramach TYgodnia Bezpiecznego Internetu, przygotuje wraz z Fundacją otwarty webinar dla rodziców.

„TikTok to autentyczność i rozrywka. A bezpieczeństwo społeczności jest kluczowym elementem zapewniającym oba te atrybuty. Współpraca z uznanym partnerem - Fundacją Dajemy Dzieciom Siłę, to kolejny krok w stronę zwiększania świadomości cyfrowej i pomoc w dostrzeżeniu oraz zrozumieniu najistotniejszych zjawisk. Cieszymy się, że możemy wykorzystać nasze dotarcie i zaangażowanie naszej społeczności do ważnej rozmowy” – mówi Jakub Olek, Head of Public Policy and Government Relations, TikTok CE.

„Dzień Bezpiecznego Internetu to wspaniała okazja do dzielenia się wiedzą na temat bezpiecznego korzystania z sieci. W tym roku przygotowaliśmy bogatą ofertę edukacyjną, na którą składa się konferencja 8 lutego, cykl webinarów oraz lekcje online i spektakle. Zależy nam, by o bezpieczeństwie w internecie rozmawiać jak najszerzej. Dlatego bardzo cieszy nas współpraca z popularnymi platformami internetowymi takimi jak Tiktok, które także chcą włączać się w tę ważną akcję i promować bezpieczne, pozytywne i zrównoważone korzystanie z internetu” – mówi Łukasz Wojtasik, koordynator poradni Dziecko w Sieci z Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.

 

O TikTok

TikTok jest czołową platformą krótkich filmów nagrywanych za pomocą urządzeń mobilnych. Naszą misją jest inspirowanie, pobudzanie kreatywności i sprawianie radości. TikTok posiada globalne biura w Los Angeles, Nowym Jorku, Londynie, Paryżu, Berlinie, Polsce, Izraelu, Dubaju, Bombaju, Krajach Nordyckich, Singapurze, Dżakarcie, Seulu i Tokio. https://www.tiktok.com/pl/

O FDDS

Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę od ponad 30 lat chroni dzieci przed przemocą i wykorzystaniem seksualnym. Zapewnia dzieciom i ich opiekunom wsparcie, profesjonalną pomoc psychologiczną i  prawną. Uczy dorosłych, jak mądrze i skutecznie reagować na przemoc wobec dzieci oraz co robić, gdy podejrzewają, że dziecko jest krzywdzone. Wspiera i angażuje rodziców, by wychowywali dzieci z  miłością i szacunkiem. Wpływa na polskie prawo, by jak najlepiej chroniło interes dziecka. Każde dziecko zasługuje na dzieciństwo wolne od przemocy!

 

Więcej informacji:

Piotr Żaczko

Communication Manager PL & CE

piotr.zaczko@tiktok.com

 

Dawid Michnik

Grayling

Biuro prasowe TikTok w Polsce

dawid.michnik@grayling.com

tel. +48 609 025 900

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Generatywna sztuczna inteligencja m.in. w opinii Polaków to zrządzenie losu Biuro prasowe
2024-07-17 | 08:00

Generatywna sztuczna inteligencja m.in. w opinii Polaków to zrządzenie losu

Podczas gdy eksperci przewidują znaczące pozytywne skutki gospodarcze rozwoju sztucznej inteligencji generatywnej, nastroje społeczne nie są tak optymistyczne. Allianz Trade przedstawia wyniki
IT i technologie Lena Lighting partnerem oprogramowania DIALux
2024-07-17 | 01:00

Lena Lighting partnerem oprogramowania DIALux

DIALux jest nowoczesnym narzędziem, pozwalającym na projektowanie oświetlenia. To najchętniej wybierane oprogramowanie, umożliwiające zarówno rozlokowanie pojedynczych opraw, jak i
IT i technologie Długoterminowa umowa TomTom i Microsoft
2024-07-16 | 07:50

Długoterminowa umowa TomTom i Microsoft

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, ogłosił, że umacnia i rozszerza swoją współpracę z firmą Microsoft. Mapy i dane o ruchu drogowym TomTom będą

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządowe budżety będą niezależne od rządowych zmian w podatkach. Nowe przepisy mają zacząć obowiązywać od 2025 roku

Obniżenie podatków, zwłaszcza PIT-u, zubożyło w ostatnich latach budżety polskich samorządów, szczególnie dużych miast. Nowy rząd po konsultacjach z jednostkami samorządu terytorialnego przedstawił w połowie lipca projekt nowej ustawy, zgodnie z którą dochody miast, gmin, powiatów i województw miałyby się opierać na udziale w dochodzie osób mieszkających i pracujących na danym obszarze, a nie w samych podatkach od osób fizycznych i prawnych. W ten sposób zmiany w opodatkowaniu nie będą się przekładać na wysokość wpływów do lokalnych budżetów i ułatwią planowanie inwestycji.

Finanse

Investors TFI: Hossa na giełdach nie skończy się przed 2026 rokiem. Wszystko będzie zależeć od trendu na Wall Street

Polska gospodarka w tym roku urośnie o 3–4 proc. po minimalnym wzroście w 2023 roku. To powinno się przełożyć na dobre wyniki polskich spółek, czyli również ich pozytywne notowania na giełdzie. Trend może zmienić jedynie wolta na Wall Street. Na nią jednak na razie się nie zanosi. Jednak za mniej więcej półtora roku amerykańscy przedsiębiorcy zaczną odczuwać skutki wysokich stóp procentowych, nawet jeśli Fed do tego czasu zdecyduje się na ich obniżki. Wtedy nastroje inwestorów mogą się odwrócić.

Konsument

Nie tylko Zielony, ale też Niebieski Ład. UE intensyfikuje wysiłki na rzecz ochrony zasobów wodnych

Europejski Komitet Regionów wezwał niedawno tworzącą się nową Komisję Europejską do prac nad Europejska Strategią Wodną i powołania komisarza odpowiedzialnego za zasoby wodne w UE. Impulsem do planowania zmian w tym obszarze ma być Blue Deal, czyli Niebieski Ład – inicjatywa stworzona w ubiegłym roku na wzór Zielonego Ładu. Przyspieszenie działań na rzecz ochrony zasobów wodnych to zdaniem ekspertów konieczność w obliczu coraz częstszych i poważniejszych susz, powodzi i problemów z dostępem do wody pitnej. Niebieski Ład ma być istotnym elementem dostosowywania się do zmian klimatu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.