Unikalna przestrzeń Moliera2 x Motorola w sercu Warszawy
26 i 27 czerwca w butiku przy ul. Moliera 2 w Warszawie miało miejsce uroczyste otwarcie wspólnej przestrzeni Moliera2 i firmy Motorola. Wydarzenie było inspirowane składanymi smartfonami motorola razr 50 ultra, razr 50 oraz flagowym modelem edge 50 ultra, a kolorem przewodnim był odcień Peach Fuzz, wybrany przez Instytut Pantone na kolor roku 2024.
Technologia i moda w jednym miejscu: Moliera2 łączy siły z Motorolą
Otwarcie strefy Peach Fuzz to zwieńczenie kilkumiesięcznej, współpracy Moliera2 z marką Motorola. Partnerzy biznesowi, współpracownicy, zaprzyjaźnieni fani oraz fanki obu marek spotkali się pod koniec czerwca w butiku Moliera2 w Warszawie, aby wspólnie celebrować sukces w stylizowanej brzoskwiniowej strefie, stanowiącej połączenie świata mody i technologii. Przy lampce Prosecco oraz muzyce na żywo goście mieli szansę zobaczyć najnowszy model ikonicznej „klapki” motorola razr 50 ultra w kolorze Peach Fuzz oraz stworzoną specjalnie na tę okazję, kapsułową kolekcją projektantki Justyny Chrabelskiej. Trendsetterki oraz trendsetterów modowych i technologicznych zapraszamy na oficjalną stronę moliera2.com - w ofercie dostępne są zarówno smartfony, jak i kolekcja modowa inspirowana odcieniem Peach Fuzz.
- Mamy nadzieję, że nasze klientki będą miały okazję często tu wracać - skomentowała wieczór Joanna Piórko, Head of Brand w Moliera2. - Moliera2 i Motorola we wspólnej przestrzeni dają możliwość odkrycia pięknej strony technologii w otoczeniu kolekcji światowych marek modowych. Urok miejsca podkreślają klimatyczne elementy designu takie jak futurystyczny sufit, przyjemne w dotyku materiały i faktury – dodaje.
Smartfon, który przełamuje schemat
Motorola razr 50 ultra to jedyny na rynku składany smartfon, który tak mocno inspirowany jest modą i najnowszymi trendami. Łączy największy zewnętrzny wyświetlacz wśród wszystkich modeli z klapką, z niebanalnym wzornictwem, wykończeniem klasy premium i kolorystką Pantone. Najnowszy razr jest nie tylko piękny, ale też funkcjonalny i kryje w sobie wysokiej klasy podzespoły. W jego nieszablonowym formacie oraz niepowtarzalnym wzornictwie można się zakochać. Będzie idealnym uzupełnieniem wieczorowej kreacji, ale także idealnym urządzeniem na co dzień dla osób o wysokiej wrażliwości na swój indywidualny styl.
- Dzięki naszej współpracy w Warszawie powstała wyjątkowa strefa, która łączy technologię z modą. Jest to unikalny projekt w skali europejskiej, który udało się zrealizować w Polsce w oparciu o nasze wspólne doświadczenia. Motorola jest jego częścią, ponieważ nasze smartfony są w pewien sposób wyjątkowe i niepowtarzalne. Rozumiemy modę, rozumiemy potrzebę piękna i potrafimy połączyć design z funkcjonalnością. Projektujemy urządzenia z myślą o użytkownikach - powiedziała Anna Staszyńska, Head of Marketing w firmie Motorola.
Kolekcja inspirowana Peach Fuzz
Szczegóły tworzące niesamowitą, spójną całość to też znak rozpoznawczy ubrań autorstwa Justyny Chrabelskiej. Projektantka słynie z prostych, a równocześnie nieszablonowych rozwiązań. Łatwe do noszenia ubrania, zestawienie miejskiego szyku i luzu oraz wyraziste detale będące modową kropką nad i, to cechy wyróżniające dzieła Justyny. Podczas czerwcowego wydarzenia uczestnicy mogli zapoznać się z najnowszą kolekcją inspirowaną m.in. odcieniem Peach Fuzz.
Moliera2 i Motorola pracują nad kolejnymi wspólnymi projektami
Celebracja harmonii zachodzącej pomiędzy światem mody a innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi - tak określić można współpracę Moliera2 i firmy Motorola. Marki połączyły siły już w zeszłym roku. Świąteczno-noworoczna kampania Moliera2 została uzupełniona o smartfon motorola razr 40 ultra inspirowany kolorami Pantone. Autorem sesji zdjęciowej był Mateusz Stefanowski. Po ostatnim sukcesie, marki się nie zatrzymują. Moliera2 i Motorola pracują nad kolejnymi wspólnymi projektami, zapowiadając równie inspirujące nowości na drugą połowę 2024 roku. Kooperacja ta oparta jest na wspólnej wizji przyszłości i definiowania nowych standardów łączących świat mody i innowacji.
Nowo otwarta strefa Peach Fuzz w butiku Moliera2 będzie dostępna dla klientów przez najbliższe kilka miesięcy, oferując ekspozycję smartfonów Motorola oraz możliwość ich zakupu.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.