Komunikaty PR

Universal Robots świętuje kolejny kamień milowy – ponad 500 rozwiązań w UR+

2024-07-09  |  13:30
Biuro prasowe

Universal Robots, duński producent robotów współpracujących (cobotów), wprowadził na rynek już ponad 500 produktów za pośrednictwem swojego ekosystemu UR+.

Świadczy to o znaczącym rozwoju ekosystemu od czasu jego powstania w 2016 roku. Universal Robots (UR) planuje uczynić z UR+ platformę typu open-source, która umożliwiłaby deweloperom tworzenie przełomowych rozwiązań. Obecnie w ramach UR+ oferowana jest szeroka gama komponentów, zestawów aplikacji i rozwiązań zarówno w zakresie sprzętu, jak i oprogramowania, zaprojektowanych w celu zaspokojenia różnorodnych potrzeb klientów.

 - Działanie Universal Robots opiera się na współpracy, a popularność UR+ wyraźnie pokazuje, że jesteśmy preferowaną platformą w dziedzinie robotyki współpracującej – powiedział Kim Povlsen, prezes Universal Robots.  – Mamy niesamowity ekosystem z setkami firm partnerskich, od małych start-upów deweloperskich po uznane i znane marki. To naprawdę wszechstronna i stale rozwijająca się platforma – dodał.

Ekosystem UR+ oferuje różne produkty, od takich wspierających proste zastosowania, jak chwytaki, po pełne rozwiązania dla automatyzacji zadań takich, jak paletyzacja czy spawanie. W ostatnich latach wyraźnym trendem był rozwój kompletnych aplikacji, a w ekosystemie coraz większy nacisk kładzie się na oferowanie klientom gotowych rozwiązań, spełniających najczęstsze potrzeby w zakresie automatyzacji.

Kolejnym widocznym trendem jest szybki wzrost liczby zastosowań i rozwiązań opartych na technologii sztucznej inteligencji. Pojawiły się również nowe produkty zaprojektowane z myślą o kompatybilności z cobotami nowej generacji o dużym udźwigu.

 - Nasz ekosystem rozwija się szybciej niż kiedykolwiek, a dzięki sztucznej inteligencji –  nowej lokomotywie robotyki, będziemy świadkami przełomowych innowacji wzbogacających go w szybkim tempie. Dla UR najważniejsze jest zapewnienie naszym klientom wyboru poprzez łatwą w użyciu technologię i – wraz z naszymi partnerami – ciągłe przesuwanie granic tego, co można zautomatyzować i jak łatwo można to zrobić – dodał Kim Povlsen.

Wszystkie produkty ekosystemu UR można znaleźć tutaj: https://www.universal-robots.com/pl/plus/produkty/

Dowiedz się więcej na temat Universal Robots: https://www.universal-robots.com/about-universal-robots/news-centre/

Kontakt dla prasy

Dorota Prochowicz
dprochowicz@communication.pl
tel. 48 728 433 401

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne? Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:50

Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?

Jak zminimalizować ryzyko niepowodzenia przy tworzeniu strony internetowej? Odpowiedzią na to pytanie może być prototyping – przygotowanie wstępnej wersji pozwoli zidentyfikować
IT i technologie Newline VEGA Pro – już w Polsce!
2024-12-31 | 15:00

Newline VEGA Pro – już w Polsce!

VEGA Pro to wysokoefektywny monitor interaktywny przygotowany na każde korporacyjne wyzwanie – luksusowy i elegancki. Urządzenie jest już dostępne w warszawskim showroomie Newline
IT i technologie Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
2024-12-31 | 12:20

Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB

Do oferty firmy Zalman trafiła właśnie nowa obudowa T4 Plus. To model dla oszczędnych konsumentów, którzy jednak cenią sobie porządne wykonanie oraz elegancki design. W

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.