Upun dystrybutorem urządzeń firmy Cecotec
Upun, polski dystrybutor specjalizujący się w branży motoryzacyjnej, IT oraz AGD, poinformował dziś, że nawiązał współpracę z firmą Cecotec i będzie odpowiadać za promocję nowoczesnych rozwiązań technologicznych oferowanych przez hiszpańską markę.
Cecotec wybrał Upun ze względu na jego wieloletnie doświadczenie w dystrybucji oraz promocji międzynarodowych marek z branży technologicznej na polskim rynku. Produkty hiszpańskiej firmy zdobyły już uznanie konsumentów z Hiszpanii oraz innych krajów europejskich, teraz czas na zintensyfikowanie działań w Polsce:
„Wprowadziliśmy na rynek blisko sto urządzeń marki Cecotec, które już w tak krótkim czasie zdobyły uznanie polskich konsumentów. Naszym celem jest zwiększenie rozpoznawalności hiszpańskiej firmy na krajowym rynku. W tym celu planujemy przeprowadzać szereg działań marketingowych oraz ściśle współpracować z influencerami. Dzięki temu chcemy dotrzeć do szerokiego grona odbiorców i zbudować silną pozycję Cecotec w Polsce” – komentuje Szymon Polaczkiewicz, Prezes Zarządu, Upun. „Nasza firma, wprowadzając markę Cecotec, kontynuuje swoje zaangażowanie w dostarczanie produktów o najwyższej jakości, jednocześnie dbając o satysfakcję i wygodę swoich klientów. Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom i przemyślanej strategii marketingowej, Cecotec ma szansę stać się liderem w swojej kategorii produktowej” – dodaje Szymon Polaczkiewicz.
Cecotec oferuje produkty, które łączą wysoką jakość z przystępną ceną. Wyróżniają się dwuletnią gwarancją D2D świadczoną przez serwis FixiT, co zapewnia klientom dodatkowy komfort użytkowania. Hiszpańska marka oferuje swoje produkty użytkownikom, którym zależy na funkcjonalnych oraz wysokiej jakości urządzeniach dla gospodarstwa domowego. Produkty są idealnym rozwiązaniem dla osób ceniących sobie wygodę i nowoczesne technologie w codziennym życiu. Cecotec w swojej ofercie posiada małe AGD: grille elektryczne, frytkownice beztłuszczowe, tostery, blendery ręczne oraz kielichowe, ekspresy do kawy, miksery, odkurzacze, roboty sprzątające, wentylatory, a także hulajnogi.
Produkty marki Cecotec dostarczane są do największych sprzedawców w Polsce, takich jak Media Expert i Media Markt, co zapewnia ich szeroką dostępność na rynku.
Informacje na temat Upun
Upun jest firmą dystrybucyjną założoną w 2016 r., specjalizuje się głównie w branży motoryzacyjnej, elektronice użytkowej oraz AGD. W swoim portfolio firma posiada m.in. znane, międzynarodowe marki takie jak TomTom, czy Nextbase. Za swoją dotychczasową działalność oraz dynamiczny rozwój na rynku, Upun został uhonorowany tytułem Gazele Biznesu 2022 r. W 2024 r. firma podpisała umowę z hiszpańską marką Cecotec.
Więcej informacji można znaleźć na stronie upun.pl.
Informacje na temat Cecotec
Cecotec to hiszpańska firma, lider na rynku małych urządzeń gospodarstwa domowego. Od 1995 roku oferuje innowacyjne produkty dostosowane do zmieniających się potrzeb użytkowników, takie jak frytkownice beztłuszczowe, grille elektryczne, blendery, opiekacze, tostery i wiele innych. Rozwiązania firmy ułatwiają codzienne życie, zapewniając jednocześnie najwyższe standardy jakości i bezpieczeństwa. Hiszpańska marka jest zaangażowana w zrównoważone praktyki biznesowe, oferuje produkty o niskim zużyciu energii. Cecotec dba o każdy szczegół, od projektu po obsługę posprzedażową, aby zapewnić najlepsze doświadczenia użytkownikom.
Więcej informacji na stronie: cecotec.es

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Polska może się stać Doliną Krzemową Europy. Potrzeba jednak wsparcia finansowego start-upów i mocniejszej deregulacji
Polskie start-upy skoncentrowane są głównie na rozwoju nowoczesnych technologii informatycznych i cyfrowych. Wyraźny nacisk na oprogramowanie i aplikacje oraz big data i data science wskazuje na silne zainteresowanie narzędziami analitycznymi i rozwiązaniami wspierającymi transformację cyfrową w różnych branżach – wynika z raportu „Rynek start-upów w Polsce. Trendy technologiczne”, który został opracowany w 2024 roku w MRiT. Zdaniem europarlamentarzystów Polska ma szansę się stać Doliną Krzemową, jednak rozwój start-upów blokowany jest m.in. przez ograniczony dostęp do finansowania oraz niekorzystne i nadmierne regulacje.
Transport
Na półmetku wakacji ceny paliw na stacjach nie powinny się wyraźnie zmienić. Znaczące różnice między regionami i stacjami

W sierpniu ceny benzyny, oleju napędowego i autogazu powinny pozostać na poziomach z lipca – uważa ekspertka rynku z firmy Reflex. Wyższe będą zawsze na stacjach premium, tych, które oferują bogatszą ofertę dodatkową, promocje dla uczestników programu lojalnościowego, oraz w regionach, w których tradycyjnie paliwa są droższe ze względu np. na wyższą siłę nabywczą mieszkańców. Różnice mogą sięgać kilkudziesięciu groszy na litrze. Obszary, wokół których te wartości oscylują, zależą z kolei od sytuacji globalnej. Warto patrzeć na sytuację na Bliskim Wschodzie i w Ukrainie.
Polityka
A. Mularczyk (PiS): Nawiązanie poważnego dialogu z Niemcami jest konieczne nie tylko w kontekście reparacji. Powinien być podpisany traktat polsko-niemiecki

– Nie wystarczy jednorazowy gest czy inicjatywa. To musi być podjęcie dialogu, być może też przygotowanie nowej umowy bilateralnej, nowego traktatu polsko-niemieckiego, który regulowałby wszystkie obszary, które wynikały ze skutków II wojny światowej – mówi Arkadiusz Mularczyk, poseł do Parlamentu Europejskiego z PiS-u. Podkreśla, że proces ten nie będzie łatwy, bo wymaga konsekwencji i stanowczości, ale widzi szansę w prezydenturze Karola Nawrockiego, który już zadeklarował kontynuację starań w tym zakresie. Zdaniem europosła wsparciem w polsko-niemieckim dialogu może być administracja Donalda Trumpa.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.