Upun dystrybutorem urządzeń firmy Cecotec
Upun, polski dystrybutor specjalizujący się w branży motoryzacyjnej, IT oraz AGD, poinformował dziś, że nawiązał współpracę z firmą Cecotec i będzie odpowiadać za promocję nowoczesnych rozwiązań technologicznych oferowanych przez hiszpańską markę.
Cecotec wybrał Upun ze względu na jego wieloletnie doświadczenie w dystrybucji oraz promocji międzynarodowych marek z branży technologicznej na polskim rynku. Produkty hiszpańskiej firmy zdobyły już uznanie konsumentów z Hiszpanii oraz innych krajów europejskich, teraz czas na zintensyfikowanie działań w Polsce:
„Wprowadziliśmy na rynek blisko sto urządzeń marki Cecotec, które już w tak krótkim czasie zdobyły uznanie polskich konsumentów. Naszym celem jest zwiększenie rozpoznawalności hiszpańskiej firmy na krajowym rynku. W tym celu planujemy przeprowadzać szereg działań marketingowych oraz ściśle współpracować z influencerami. Dzięki temu chcemy dotrzeć do szerokiego grona odbiorców i zbudować silną pozycję Cecotec w Polsce” – komentuje Szymon Polaczkiewicz, Prezes Zarządu, Upun. „Nasza firma, wprowadzając markę Cecotec, kontynuuje swoje zaangażowanie w dostarczanie produktów o najwyższej jakości, jednocześnie dbając o satysfakcję i wygodę swoich klientów. Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom i przemyślanej strategii marketingowej, Cecotec ma szansę stać się liderem w swojej kategorii produktowej” – dodaje Szymon Polaczkiewicz.
Cecotec oferuje produkty, które łączą wysoką jakość z przystępną ceną. Wyróżniają się dwuletnią gwarancją D2D świadczoną przez serwis FixiT, co zapewnia klientom dodatkowy komfort użytkowania. Hiszpańska marka oferuje swoje produkty użytkownikom, którym zależy na funkcjonalnych oraz wysokiej jakości urządzeniach dla gospodarstwa domowego. Produkty są idealnym rozwiązaniem dla osób ceniących sobie wygodę i nowoczesne technologie w codziennym życiu. Cecotec w swojej ofercie posiada małe AGD: grille elektryczne, frytkownice beztłuszczowe, tostery, blendery ręczne oraz kielichowe, ekspresy do kawy, miksery, odkurzacze, roboty sprzątające, wentylatory, a także hulajnogi.
Produkty marki Cecotec dostarczane są do największych sprzedawców w Polsce, takich jak Media Expert i Media Markt, co zapewnia ich szeroką dostępność na rynku.
Informacje na temat Upun
Upun jest firmą dystrybucyjną założoną w 2016 r., specjalizuje się głównie w branży motoryzacyjnej, elektronice użytkowej oraz AGD. W swoim portfolio firma posiada m.in. znane, międzynarodowe marki takie jak TomTom, czy Nextbase. Za swoją dotychczasową działalność oraz dynamiczny rozwój na rynku, Upun został uhonorowany tytułem Gazele Biznesu 2022 r. W 2024 r. firma podpisała umowę z hiszpańską marką Cecotec.
Więcej informacji można znaleźć na stronie upun.pl.
Informacje na temat Cecotec
Cecotec to hiszpańska firma, lider na rynku małych urządzeń gospodarstwa domowego. Od 1995 roku oferuje innowacyjne produkty dostosowane do zmieniających się potrzeb użytkowników, takie jak frytkownice beztłuszczowe, grille elektryczne, blendery, opiekacze, tostery i wiele innych. Rozwiązania firmy ułatwiają codzienne życie, zapewniając jednocześnie najwyższe standardy jakości i bezpieczeństwa. Hiszpańska marka jest zaangażowana w zrównoważone praktyki biznesowe, oferuje produkty o niskim zużyciu energii. Cecotec dba o każdy szczegół, od projektu po obsługę posprzedażową, aby zapewnić najlepsze doświadczenia użytkownikom.
Więcej informacji na stronie: cecotec.es
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.