Uwierzytelnianie bezhasłowe Secret Double Octopus w rozwiązaniach Citrix
Secret Double Octopus, lider rozwiązań do uwierzytelniania bezhasłowego, w ramach współpracy partnerskiej z Citrix zapewni uwierzytelnianie bezhasłowe użytkownikom korporacyjnym usług Citrix Virtual Apps & Desktops.
Secret Double Octopus jako partner Citrix Ready przeszedł rygorystyczny proces weryfikacji swojej platformy uwierzytelniania bezhasłowego, aby zapewnić jej pełną kompatybilność z Citrix Gateway oraz Citrix Virtual Apps and Desktops. Program Citrix Ready pomaga klientom zidentyfikować rozwiązania technologiczne innych firm, takich jak Secret Double Octopus, zalecane do ulepszania rozwiązań cyfrowej przestrzeni roboczej firmy Citrix. Jako członek programu Citrix Ready, firma Secret Double Octopus będzie mogła zapewnić użytkownikom Citrix bezpieczne i proste uwierzytelniania bezhasłowe pracowników.
Zarówno Secret Double Octopus, jak i Citrix od lat wspierają transformację cyfrową organizacji, tworząc i dostarczając rozwiązania oraz usługi technologiczne przeznaczone do zabezpieczania aplikacji i danych oraz zapewniania do nich dostępu w dowolnym miejscu i czasie, z dowolnej sieci i dowolnego urządzenia.
Wprowadzenie pracy zdalnej w związku z pandemią Covid-19 wpłynęło na zwiększenie ryzyka cyberataków oraz przyspieszyło potrzebę wprowadzenia przez organizacje lepszych środków bezpieczeństwa. Rozwiązania Secret Double Octopus pozwalają całkowicie wyeliminować konieczność używania haseł w organizacji, tym samym usuwając główną przyczynę naruszeń bezpieczeństwa. Ponadto zapewniają przyjazną dla użytkownika obsługę i uwalniają organizację od trudnego i kosztownego zarządzania hasłami. Umożliwią także użytkownikom Citrix łatwiejszy i bezpieczniejszy sposób uzyskiwania dostępu do cyfrowych obszarów roboczych.
Technics i Automobili Lamborghini przedstawiają system gramofonowy SL-1200M7B
tesa na IX Międzynarodowych Targach Techniki Pakowania i Opakowań Warsaw Pack
Drukarka może być bardziej SMART niż myślisz
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna
Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.
Ochrona środowiska
Koniec „malowania trawy na zielono”. W komunikacji firm nie będzie miejsca na greenwashing [DEPESZA]
„Malowanie trawy na zielono” – to stare określenie dobrze pasuje do zjawiska greenwashingu, czyli takiej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa, która bazuje na nieprawdziwych lub zmanipulowanych deklaracjach związanych ze zgodnością prowadzonej działalności z zasadami ochrony środowiska. To nieuczciwe wobec klientów i partnerów biznesowych, a niedługo także niezgodne z prawem – podkreślili eksperci podczas panelu „Greenwashing”, jaki odbył się podczas 16. Europejskiego Kongresu Gospodarczego.
IT i technologie
Mobilne USG umożliwia dokładniejszą diagnostykę na miejscu wypadku. Z tym sprzętem jeździ coraz więcej karetek w Polsce
Badanie ultrasonograficzne jest podstawą diagnostyki w medycynie, a aparat USG znajduje się już na wyposażeniu każdego szpitala. Dzięki rozwojowi technologii urządzenia te doczekały się także mobilnej wersji, która jest łatwa w transporcie, a jednocześnie zachowuje wysokiej jakości obraz. Ten sprzęt jest coraz częściej wyposażeniem karetek ratunkowych. – W ramach umowy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Philips dostarczył 155 takich mobilnych ultrasonografów do 90 stacji ratownictwa w całej Polsce – mówi Michał Szczechula z Philips. Teraz ratownicy szkolą się z ich obsługi.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.