Komunikaty PR

Vectra AI rozszerza wsparcie dla Amazon Security Lake

2022-12-02  |  11:30
Biuro prasowe

Profesjonaliści odpowiedzialni za bezpieczeństwo zyskują większe możliwości obrony dzięki dostępowi do technologii Attack Signal Intelligence opartej na sztucznej inteligencji. Jak ogłosiły Vectra AI i Amazon Web Services, usługa ​​Vectra Cloud Detection and Response współpracuje z Amazon Security Lake

 

Wsparcie Vectra AI, jako AWS Security Competency Partner dla Amazon Security Lake stanowi wiąże się z następującymi korzyściami dla organizacji:

 

  • Dostęp do opartej na sztucznej inteligencji technologii Security Signal Intelligence™ firmy Vectra, dla klientów na całym świecie korzystających z usługi Amazon Security Lake.
  • Uproszczenie natywnego wsparcia z platformy Vectra do Amazon Security Lake.
  • Konsolidacja źródeł danych w celu umożliwienia zespołom ds. bezpieczeństwa dostępu 

 

– Największym wyzwaniem, przed którym stoją dziś klienci, jest brak wystarczających informacji. Wraz z rosnącą skalą i intensywnością cyberataków klienci potrzebują najlepszych w swojej klasie rozwiązań ekosystemowych, które pozwalają uprościć procesy bezpieczeństwa i skoncentrować się na rzeczywistych zagrożeniach i rozszerzyć zasięg podglądu w globalnych sieciach. Cieszymy się, że możemy współpracować z AWS w celu sprostania tym wyzwaniom i dostarczenia rozwiązań, które w krótkim czasie przynoszą korzyści – powiedział Sachin Saranathan, dyrektor ds. chmury i sojuszy technologicznych w firmie Vectra.

 

– Amazon Security Lake centralizuje dane bezpieczeństwa organizacji ze źródeł chmurowych i lokalnych w specjalnie zbudowanym jeziorze danych należącym do klienta. Vectra Security Findings w Amazon Security Lake pomoże klientom zoptymalizować zbieranie danych z dzienników bezpieczeństwa i uprości ich udostępnianie w celu rozwiązania różnych przypadków użycia dot. zabezpieczeń, takich jak wykrywanie zagrożeń, badanie i reagowanie na incydenty – powiedział Rod Wallace, dyrektor generalny Amazon Security Lake.

 

Amazon Security Lake automatycznie centralizuje dane dotyczące bezpieczeństwa organizacji ze źródeł chmurowych, lokalnych i niestandardowych zdefiniowanych przez klienta w specjalnie skonfigurowanym jeziorze danych przechowywanym na koncie klienta. Security Lake zmniejsza złożoność i koszty ponoszone przez klientów w zakresie zapewnienia dostępności danych pochodzących z różnych rozwiązań zabezpieczających w celu radzenia sobie z różnymi przypadków użycia w zakresie zabezpieczeń, takich jak wykrywanie zagrożeń, analiza ich źródeł i reagowanie na incydenty. Security Lake to jedno z wielu rozwiązań, które obsługuje Open Cybersecurity Schema Framework (OCSF), otwarty standard branżowy, ułatwiający normalizację i konsolidację danych dot. bezpieczeństwa z AWS i dziesiątek innych źródeł odpowiedzialnych za bezpieczeństwo w przedsiębiorstwach.

 

Dzięki Security Lake klienci mogą korzystać z wybranych przez siebie rozwiązań zabezpieczających i analitycznych, aby przeszukiwać dane w miejscu ich przechowywania lub pobierać dane zgodne z OCSF w celu zbadania dalszych przypadków użycia. Security Lake pomaga klientom usprawnić przechowywanie danych z dzienników bezpieczeństwa poprzez optymalizację partycjonowania danych w celu poprawy wydajności i redukcji kosztów. Teraz analitycy i inżynierowie mogą łatwo tworzyć i wykorzystywać scentralizowane jezioro danych dot. bezpieczeństwa w celu poprawy ochrony aplikacji i danych. Dane zebrane przez Attack Signal Intelligence od Vectry - jedne z najprecyzyjniejszych dostępnych w branży - będą teraz dostępne w Amazon Security Lake.

 

Źródło: vectra.ai

________________________________

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Nowy raport Salesforce State of Service - ciekawe dane z Polski Biuro prasowe
2024-04-26 | 08:30

Nowy raport Salesforce State of Service - ciekawe dane z Polski

Salesforce (NYSE: CRM), światowy lider w dziedzinie CRM, opublikował nowy raport State of Service, dzieląc się spostrzeżeniami ponad 5 500 specjalistów ds. obsługi klienta w 30 krajach – w tym 200 z Polski. Raport opisuje priorytety, wyzwania i strategie kształtujące obsługę klienta, w tym sposoby, w jaki zespoły wykorzystują sztuczną inteligencję oraz dane w celu zwiększenia przychodów, wydajności i zadowolenia klientów w obliczu rosnących oczekiwań.   Kluczowe wnioski:   Organizacje stawiają na sztuczną inteligencję w celu zwiększenia wydajności. Chcąc skalować usługi bez utraty jakości, organizacje coraz częściej sięgają po sztuczną inteligencję. 82% organizacji usługowych w Polsce wykorzystuje lub ocenia możliwości sztucznej inteligencji. 79% organizacji usługowych w Polsce planuje w tym roku zwiększyć inwestycje w sztuczną inteligencję. Trzy najważniejsze przypadki wykorzystania AI w usługach w Polsce: odpowiedzi serwisowe, zautomatyzowane podsumowania i raporty, inteligentni asystenci dla klientów/ inteligentni asystenci dla agentów. 93% specjalistów ds. usług w Polsce korzystających ze sztucznej inteligencji twierdzi, że oszczędza ona ich czas.   Organizacje usługowe podwajają przychody. Trend postrzegania usług jako czynnika generującego przychody, a nie centrum kosztów, znacznie przyspiesza. 74% organizacji w Polsce oczekuje, że usługi przyniosą w tym roku większe przychody. 77% organizacji usługowych w Polsce spodziewa się większego budżetu w tym roku. 66% organizacji usługowych w Polsce spodziewa się zwiększenia zatrudnienia w tym roku.   Rosnące wymagania wywierają presję na zespoły obsługi. Wraz ze wzrostem oczekiwań klientów, pracownicy działów wsparcia kontrahenta odczuwają coraz silniejszą presję. Pracownicy działów obsługi klienta w Polsce poświęcają średnio zaledwie 35% swojego czasu na pomoc klientom. 69% organizacji usługowych w Polsce spodziewa się wzrostu liczby spraw w przyszłym roku. 81% specjalistów ds. usług w Polsce twierdzi, że klienci są bardziej wymagający niż kiedyś.   Obsługa klienta zwiększa swoje możliwości w zakresie danych. Organizacje usługowe zwiększają swoje wysiłki w zakresie integracji danych, aby zasilić zasoby pracowników i systemy sztucznej inteligencji. 88% specjalistów ds. usług w Polsce twierdzi, że lepszy dostęp do danych z innych zespołów poprawiłby jakość udzielanego wsparcia. 74% organizacji usługowych w Polsce zamierza w tym roku zwiększyć inwestycje w integrację danych.   Organizacje usługowe podwajają przychody (wszystkie dane poniżej dotyczą całej próby badawczej, bez podziału na kraje)   Trend postrzegania usług jako czynnika generującego przychody, zamiast centrum kosztów, nabiera tempa. Aż 85% osób podejmujących decyzje dotyczące usług twierdzi obecnie, że ich zespoły będą miały większy udział w przychodach w nadchodzącym roku dzięki sprzedaży dodatkowej, sprzedaży krzyżowej i utrzymaniu klientów. Jest to równoznaczne ze wzrostem liczby organizacji śledzących przychody z usług – z 51% w 2018 roku do 91% w 2024 roku. Strategiczny nacisk na generowanie przychodów ma ogromny wpływ na większe budżety i zespoły. Ogólnie rzecz biorąc, osoby podejmujące decyzje dotyczące usług spodziewają się wzrostu budżetów średnio o 23% w ciągu najbliższego roku. Tymczasem ponad trzy czwarte (76%) przewiduje zwiększenie zatrudnienia.   Agenci i pracownicy mobilni stoją w obliczu rosnącej presji   Biorąc pod uwagę, że aż 88% klientów twierdzi, że dobra obsługa zwiększa prawdopodobieństwo ponownego zakupu od tej samej firmy, jasne jest, że doświadczenie klienta jest kluczem do zwiększenia przychodów. Jednak spełnianie oczekiwań nie jest tak proste, jak w przeszłości. 86% pracowników działu obsługi i 74% pracowników mobilnych twierdzi, że żądania klientów są coraz wyższe, a zdecydowana większość z nich uważa, że klienci liczą na bardziej  osobiste podejście. Być może dlatego osoby podejmujące decyzje dotyczące usług wymieniają nadążanie za zmieniającymi się roszczeniami klientów jako największe wyzwanie dla swoich organizacji.   Jedno oczekiwanie jest szczególnie trudne. Ponad połowa klientów (53%) – i prawie trzy czwarte nabywców biznesowych (73%) – chce, aby firmy przewidywały ich potrzeby, zanim się pojawią. Istnieje jednak rozdźwięk między tym, co firmy myślą, że robią, a tym, czego klienci faktycznie doświadczają. Podczas gdy 61% zespołów serwisowych uważa, że są one proaktywne w rozwiązywaniu problemów, tylko jedna trzecia klientów (33%) zgadza się, że firmy przewidują i działają na ich potrzeby z wyprzedzeniem. Oprócz coraz bardziej wyrafinowanych wymagań klientów, 76% organizacji usługowych spodziewa się większej liczby spraw w nadchodzącym roku. Ryzyko wypalenia lub niepowodzenia w tym scenariuszu jest głównym zagrożeniem dla agentów, którzy i tak są już bardzo obciążeni.   Organizacje wykorzystują sztuczną inteligencję, automatyzację i dane w celu zwiększenia wydajności i sprzedaży   Sztuczna inteligencja i automatyzacja mogą stanowić rozwiązanie dla przeciążonych agentów, których zadaniem jest generowanie przychodów. Obecnie spędzają oni zaledwie 39% swojego czasu na obsłudze klientów pośród konkurencyjnych wymagań, takich jak spotkania wewnętrzne, zadania administracyjne i ręczne rejestrowanie notatek. Aż 93% specjalistów ds. usług w organizacjach korzystających ze sztucznej inteligencji twierdzi, że technologia ta pozwala im zaoszczędzić czas. Odpowiadając na proste zapytania i tworząc artykuły samopomocy, sztuczna inteligencja otwiera drogę dla ludzi, którzy mogą skupić się na bardziej satysfakcjonującej i wartościowej pracy, takiej jak budowanie relacji z klientami i rozwiązywanie złożonych spraw.   W firmach korzystających ze sztucznej inteligencji 88% agentów wymienia budowanie relacji z klientami jako kluczowy obowiązek. Tymczasem tylko 75% agentów twierdzi tak w organizacjach bez AI. Organizacje usługowe zgłaszają również wykorzystanie sztucznej inteligencji do bezpośredniej pomocy w generowaniu przychodów poprzez dostarczanie agentom dopasowanych do klienta rekomendacji i ofert.  
IT i technologie Fundacja Tech To The Rescue wesprze ponad 100 organizacji
2024-04-25 | 11:30

Fundacja Tech To The Rescue wesprze ponad 100 organizacji

Akcelerator AI for Changemakers - stworzony przez Tech To The Rescue ze wsparciem AWS - pomoże organizacjom non-profit, instytucjom i firmom społecznym wykorzystać sztuczną inteligencję w
IT i technologie Forum Sektora Kosmicznego 2024 już w czerwcu
2024-04-25 | 11:00

Forum Sektora Kosmicznego 2024 już w czerwcu

Polska Strategia Kosmiczna, technologie kosmiczne w służbie bezpieczeństwa oraz współpraca z podmiotami zagranicznymi – to główne tematy czwartej edycji Forum Sektora

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Konsument

Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy

Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.