Komunikaty PR

Wielki biznes łączy siły z młodymi firmami technologicznymi

2020-12-10  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Dzięki trzem fabrykom, Europejskiemu Centrum Planowania oraz Globalnemu Centrum Usług Biznesowych, które jest drugim co do wielkości centrum IT P&G na świecie, Procter & Gamble postrzega Polskę jako jedno z najważniejszych globalnych centrów innowacji. To właśnie tutaj, przy wykorzystaniu najnowszych technologii, powstają pionierskie rozwiązania dla Europy i świata w zakresie marketingu, logistyki, analityki biznesowej czy Big Data. Firma aktywnie poszukuje jednak także partnerów zewnętrznych, w tym młodych firm technologicznych, angażując się m.in. w ABSL tech lab (wcześniej ABSL Startup Challenge), od kilku lat współpracuje także z akceleratorami Startup Spark czy Poland Prize powered by Huge Thing.

Współpraca ze start-upami – potencjał dla pionierskich pomysłów

ABSL tech lab to platforma łącząca duże korporacje z młodymi firmami technologicznymi, które mogą dostarczyć innowacyjne rozwiązania konkretnych biznesowych wyzwań. Procter & Gamble od lat jest partnerem programów skierowanych do start-upów, organizowanych przez Związek Liderów Sektora Usług Biznesowych (ABSL). Firma poszukuje w ten sposób partnerów, którzy tworzą innowacyjne rozwiązania dotyczące produktów, systemów i procesów – wszystko z myślą o jeszcze lepszym realizowaniu potrzeb konsumentów, skuteczniejszej komunikacji i poprawianiu jakości ich codziennego życia.

Wyzwania zgłoszone przez P&G w ramach tegorocznej edycji ABSL tech lab dotyczyły m.in. automatyzacji analizy danych, skutecznej komunikacji z konkretnymi grupami konsumentów, zwiększenia efektywności procesu sprzedażowego łączącego kanały offline i online czy monitorowania łańcuchów dostaw.

- Innowacyjność jest wpisana w DNA naszej firmy. Jako globalny koncern mamy bardzo silne zaplecze swoich ekspertów z wielu dziedzin i intensywnie inwestujemy w badania i rozwój, ale jesteśmy też bardzo otwarci na partnerstwo z młodymi przedsiębiorcami, którzy mają odmienne, świeże myślenie, nieszablonowe metody pracy, a przy tym doskonałą orientację w nowoczesnych technologiach. Jesteśmy przekonani, że taka współpraca niesie za sobą ogromny potencjał do wypracowywania przełomowych pomysłów i pionierskich rozwiązań. Wierzymy, że pracując razem, możemy korzystać z wiedzy, którą dysponuje każda ze stron, zkorzyścią dla obu stron – komentuje Małgorzata Mejer, Dyrektor ds. komunikacji Procter & Gamble w Europie Centralnej.

ABSL digital forum – wyzwania nowej rzeczywistości

Tegoroczne wydarzenie ABSL digital forum odbyło się pod hasłem „Shaping the new reality”. Podczas wirtualnej imprezy przedstawiciele różnych dziedzin biznesu i administracji publicznej dyskutowali o aktualnych wyzwaniach, przed jakimi stoją firmy i władze, ale przede wszystkim konsumenci. Zmiany związane z wdrażaniem nowych modeli operacyjnych, sposobów pracy i digitalizacją wielu sfer życia stały się koniecznością i w 2020 roku nabrały niespotykanego dotąd tempa.

- Ostatni rok dobitnie pokazał konieczność jeszcze głębszego wsłuchiwania się w głos konsumentów i dostosowywania swoich działań do ich potrzeb, w szybszym tempie niż kiedykolwiek. Jako firma musieliśmy nie tylko reagować na dokonujące się zmiany bardzo szybko, ale też dać konsumentom pewność, że jesteśmy z nimi i że dostarczamy im to, czego potrzebują - mówiła Esra Yavuz, Vice President, Information Technology, Global Data Management, and Central Europe IT Function Leader w Procter & Gamble, podczas debaty z Joanną Orłowską, Pełnomocniczką Prezesa Rady Ministrów ds. GovTech, zatytułowanej “Kształtujemy nową rzeczywistość czy to rzeczywistość kształtuje nowych nas?”.

W ramach finału tegorocznej edycji projektu ABSL tech lab odbyła się debata z udziałem młodych firm technologicznych, w której wzięli udział przedstawiciele Random Forest, spółki specjalizującej się m.in. w tworzeniu i wdrażaniu rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję w analizie dokumentów i danych - oraz Jusstag, firmy specjalizującej się w rozwiązaniach marketingowych oraz analityce łączących świat online z offline. Ich dyskusja dotyczyła m.in. tego, jak według nich biznes radzi sobie z dzisiejszymi wyzwaniami, czy mamy do czynienia z ewolucją czy rewolucją, a także postępu i granic digitalizacji.

- Tegoroczne ABSL digital forum pozwoliło w niezwykle ciekawy sposób zaprezentować wiele aspektów dotyczących kreowania nowej rzeczywistości. Obserwowaliśmy różne perspektywy - reprezentantów rządów, młodych firm technologicznych i biznesowych praktyków. Dzięki zderzeniu opinii i wiedzy młodych firm technologicznych z know-how międzynarodowych firm mieliśmy możliwość poznania całkiem nowych sposobów podejścia do konkretnych tematów i zjawisk. Jest to niezwykle inspirujące doświadczenie – podsumował tegoroczny event Janusz Dziurzyński, Dyrektor programu ABSL tech lab.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: .
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai Biuro prasowe
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów
IT i technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje
IT i technologie Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
2025-02-10 | 15:50

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, cyfryzacja stała się nie tyle opcją, co koniecznością dla firm chcących utrzymać konkurencyjność. Jednak proces

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.